Kapat

1.84 boyunda bir kız bir erkeği dövebilirmi?

Soruyu sorma nedenim kişisel sizce yapabilirmi


0|0
9|11

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • şimde ben güçü kuvetti yerinde bir insanım 176 da boyum var o kız bana vurduğu an ben onu belinden dizinden bir yerinden kavrayıp kesinlikle yere sererim veya cenesine kroşe çaksan zaten iner kız sonuç olarak bboyu uzun olması kurşun geçirmez yapmaz onu tamam kadınlar güldür çicektir baldır böcektir ama hiç bir erkeğin erkeklik gururuna el sürmeye hakları yok

    0|2
    0|0
    • Sen o kadar 'erkek'sen hiçbir kıza hiçbir şekilde şiddet uygulamayı düşünmezsin bile. Efendiliğini korursun adam gibi davranırsın. Tabi senin gibi boş beyinlilere adam gibi davranmak yakışmaz, o kadar güçlü bir erkeklik gururun varmış ki başkalarının dediği laflarla incinebiliyo. Breh breh, azıcık adam ol

    • @alice1881 bak şimdi bir kadın erkeği dövmesinde bir sıkıntı yok yani ben burda kendimi savuncağımı belirtiyorum ama sen o feminnistik düşüncelerle o kadar zehirlenmişsin ki erkeklerin çükü kopsun erkekleri öldürelim bak tatlım feminizm kadın erkeğin eşit olmasıdır ne bir kadın erkeğe vurma hakkına sahiptir nede bir erkek kadına vurmaya ben şimdi ben bir kızla tartışıyorsam o kız çıkıp bana yumruk atmaya kalkamaz çünkü karşı cinsle tartışmada belli bir saygı çercevesi vardır adap vardır küfür edilmez mesela ses yükseltmek dışına olay çıkmaz daha doğrusu ve ben o çerceveyi aşmıyorsam oda aşamaz he öbür türlü o vursun bn karşılık vermeyince iyicek bokunu çıkarsın bende bekliyim sonrada kalkıyım kadın hakları diyim hoş mu mantık lı mı?

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 8

  • vallahi 182 boyum sinirlenince bilmiyorum vallahi kafasini bile patlarim

    0|0
    0|0
    • Wow boyun gerçekten 1.82 mi

    • Hepsini Göster
    • 😂😂😂 siddete karsiyim ben hic denemedim ama zor durumda kalirsam halin perisan

    • Yalnız boyum kısasa ben seni kıstırsam ne yapabilirsinki

  • Boyla bir ilgisi yok ama o kadar boyu varsa daha fena döver

    0|0
    0|0
  • Boy değilde kas, kemik yapısı önemli.

    0|0
    0|0
  • olum 1.84 kız var mı lan

    0|0
    0|0
  • dövmesin bence :S

    0|0
    0|0
  • 😂..

    0|0
    0|0
  • Döver

    0|0
    0|0
  • boyla değil güçle alakalı bir durum ama 160 boyundaki bir adam da dövemez kolay kolay tabi

    0|0
    0|0
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 10

  • 170 boyunda bir erkeğim. Değil 1.84 Boyunda bir kız isterse 2 metre olsun. Şahsım adıma Konuşuyorum imkanı yok. :) Hatta Burdan Çoğu 180- 190 boyundaki erkeklerede meydan okuyabilirim. Mesela boy değil kardeşim. Dayanıklılık , Güç , Kondisyon , Hız , Cesaret..

    0|1
    0|0
  • sanmam kanks

    0|0
    0|0
  • Karşısındaki erkekle alakalı.

    0|0
    0|0
  • Erkek bir yımrıhta yere serer sonra feministler ayaklanma çıkarır.

    0|0
    0|0
  • İsterse 2 metre olsun beni dövemez

    0|0
    0|0
  • sucuk bile yapar

    0|0
    0|0
  • Boyla ne alakası var gücün?

    0|1
    0|0
  • Dövebilir...

    0|0
    0|0
  • Belli olmaz...

    0|0
    0|0
  • uzak temas kurarak dövebilir eğer ayakları ve yumrukları iyi çalışıyorsa

    0|0
    0|0
Yükleniyor...