Ulan evde iki sinek var 1 aydır beraber yaşıyoruz kıyamıyorum oldurmeye; var mı boyle olanlar bu aralar?



Ulan evde iki sinek var 1 aydır beraber yaşıyoruz kıyamıyorum oldurmeye var mı boyle olanlar bu aralar?

Nasıl yaşıyorlar bilmiyorum bazen rahatsız etseler dealıştım varlıklarına... telim şarjda olmasa resmini cekip atıcaktım da...

  • Öldür namıssızları
    A seç
  • Öksüz yetim onlar aç sıcacık evini onlara da..
    B seç
Cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
KızımErkeğim

0|0
31

En İyi Kız Görüşü

  • İlk defa bir soruya bu kadar gülüyorum ☺️

    0|1
    0|0
    • trajikomedi gibi bişi bizim durum...

En İyi Erkek Görüşü

  • Parfüm sık adamlara. :D

    0|0
    0|0
    • biri dişi kanka

    • yaw bir sinek ilacı sıktım olmediler.. dedim vardır bunda da bir neden... yaşıyolar bir aydır o degilde hafta sonları kimse olmuyor evde... nasıl canlı kalıyolar hayret

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 2

  • benimde vardi bitane ole yapistirdim iki tane cok yapisiolar bana. d

    0|1
    0|0
    • aynen yaw.. bir kac kez okdurmeyi denedim boyle parmakla vurdum falan ama gene toparladılar kendilerini.. çok yaşam dolular.. kıyamıyorum artık

  • artık evde 3 kişisiniz

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 0

Erkeklerden En İyi Görüş seçilmiş, ancak hala görüşünü paylaşarak katkıda bulunabilirsin.

Yükleniyor...