Evet gencler dokulun nasılsınız?

bayagidir paylasmiyorum neler var neler yok bakalım


0|0
62

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 5

  • Herzamanki gibi bir bok yok... Git gel iş güç eve gel yat kalk.. İnsanmıyız?

    0|1
    0|0
    • al benden de o kadar valla.. bence degiliz.

  • Iyiiiim ya sadece bir mesaj bekliom onun siniri var ama iyim😅😅🚬

    #patates

    #rr

    0|1
    0|0
  • Bok gibi

    0|1
    0|0
  • Kotu knk

    0|1
    0|0
    • aa niye

    • Hepsini Göster
    • Sagol knk dinledigin için

    • ne demek her zaman dinlemeye varim sen dert etme 👍

  • Hic bisi

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 1

  • Aynı beyaa, giden unutuyo kalan hep yanıyo.. 💔 haberler senden bro

    0|1
    0|0
    • kalana eyvallah gidene elveda be kardesim

    • Hepsini Göster
    • tazdigimi duzgun okursan anlarsin kanka FAYDASI OLMUYO ZARARI OLUYO dedim emin ol senin degerini anlayan bir olsa yaninda olurdu

    • Ha pardon knks, he bu arada herkesin durumları farklı oluyor. Yanımda olmadığı için değil yanımda olmak için sarfettiği çabalar için şimdi benden ayrı, ön yargılarınızı bir kenara bırakıp düşünürseniz daha iyi gelicek, bu arada SEVİYOR OLSAYDI HER YERDEN ULAŞIRDI ve dediğim gibi GİDEN UNUTUR KALAN HEP YANAR

Yükleniyor...