Kapat

Ortamda içki içmeyen birisi hakkında ne düşünürsünüz?

iş ortamında kutlamalarda veya parilerde içmeyen tek kişi hakkında ne düşünürsünüz? Maksat sohbet muhabbet için ortamda bulunur ama hiç içmez sizce neden içmiyorsun sorulduğunda ne cevap verse tatmin olursunuz? Yobaz, dinci olarak mı görürsünüz? Böyle biri hakkında düşünceniz ve arkadaşlık eder misiniz?


0|0
10|16

En İyi Erkek Görüşü

  • modern bir arkadaşım var mesela ama hiç içmez biz içerken o meyve suyu felan takılır öyle adam sevmiyor yani ne yapalım zorla içirecek halimiz yok tabii bir de sözüm ona dindar olanlar var günah diye içmeyenler onlarda umrumda değil herkesin kendi tercihidir...

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Ortamlara gidiyor da içmiyorsa pek de "yobaz, dinci" kısmına girmez. Yobaz ve dinci diye kulp takılan insanlar içilen ortamlarda bulunmaz bile çünkü.

    Ne düşünürüm.. Şunu düşünürüm; dokunuyordur, hoşlanmıyordur, tadı kokusu güzel gelmiyordur falan..

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 15

  • İçki içenlerin masasına bile oturlmaz ben şahsen oturmuyorum ve onlar benle arkadaş olsa bile ben onlarlan olmam vesselam 😎

    0|0
    0|0
  • Kendi bilir ya içmiyorum dedi mi konu kapanır benim için

    0|0
    0|0
  • içiyor veya içmiyorsa tatmin olurum. beni bağlamaz içip içmediği.

    0|0
    0|0
  • Sıkıcı her lafa he hı oylemi diyr cevap veren biri istemez.

    0|0
    0|0
  • ben içmiyorum mesela milletinde ne düşündüğü umrumda olmaz bunu için

    0|0
    0|0
  • güzel olumlu şeyler

    0|0
    0|0
  • nasıl salakca bir zihniyettir bu

    0|0
    0|0
  • Ben tövbeliyim o yüzden içmiyorum hiç ama ortamında bulunuyorum millet saygı duyuyo

    0|0
    0|0
  • Ben bizzat o kişilerden im saygı duyulması lazım tabikiden

    0|0
    0|0
  • Yobaz dincimi cidden yobaz ne demek biliyormusun acaba?

    0|0
    0|0
    • yobaz ayrı dinci ayrı kategorilerde değerlendirerek sordum. Fikrin neyse artık bunu anladın hemen.

    • Iç ki içmemek sana göre yobazlik mi? Soruyu soran sensin

  • İçki içmediğini.

    0|0
    0|0
  • İçmeyen insana yobaz dinci cart curt diyen varsa onun ben taaaaa neyse 😂

    0|0
    0|0
  • İçmiyorum içene de karışmam

    0|0
    0|0
  • Sagligim icin, fizigim icin derse tatmin olurum.

    0|0
    0|0
  • Yani sırf alkol içmediği için adam iyise niye kötü göreğim. İçene karışmazsa öyle ortamda vaaz vermeye çalışmazsa benim için sorun olmaz.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • Bişey düşünmem kendi tercihi

    0|0
    0|0
  • İçki içmeyen yobaz olmaz böyle düşünen malın önde gidenidir belki sevmiyorsundur ya da yeşilaycısındır

    0|0
    0|0
  • sağlıklı bulmuyordur, içmiyordur kendi görüşü tamamen saygı duyarım

    0|0
    0|0
  • Asla bende içkiyi sevmem bu tercih meselesi içen pezevennk olmuyorsa içmeyende dinci değil

    0|0
    0|0
  • Saygı duyarim

    0|0
    0|0
  • Sevmiyor demek ki ne düşüncem

    0|0
    0|0
  • Bir insan inandığı şey uğruna nefsine hakim oluyorsa o insana kesinlikle SAYGI duyarım. Herkes aynı yaşamak zorunda değil sonuçta

    0|0
    0|0
  • Asla öyle düşünmem sonuçta bende icmiyorum

    0|0
    0|0
  • ne ictim ne icerim kadinlara hele hic yakistiramiyorum

    0|0
    0|0
Yükleniyor...