Geçmişinize baktığınızda ne görüyorsunuz?

Geçmişinize baktığınızda ne görüyorsunuz?
Kaçırdığım fırsatları görüyorum. Genç yaşta omuzlarına binmiş yükü kaldırmaya çalışan delikanlıyı görüyorum...


0|0
19|5

En İyi Kız Görüşü

  • Geçmişime baktğmda bende öyle görüyorm ama nolur sa olsn karekteiemden ödün vermedim saf kalplydim bu da fazlasyla kullanldı ama hatalar insanı olgunlştryo toy gençliğim işte biraz da şansszlardandm belki de şanslarmı kendim teptm hatalı gene benim işte ama koskoca gelecek var :)

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • esik gucsuz dayak yiyen sevgiye muhtac bir cocuk ama Şu an cok manyak bir adam oldum.

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 18

  • çıkarmam gereken dersleri görüyorum. yüzüme vurulan gerçekleri. ama sor bir çıkardığım dersi uyguluyor muyum

    0|1
    0|0
  • Gecmisinize bakıp uzuleceginize bugununuze bakin bakinki bugunun firsatlarini kaçırıp gelecekte bugununuze üzülmeyin

    0|1
    0|0
  • Hep pişmanlık

    0|1
    0|0
  • Ufacık yaşta hayatın zor gerçekleriyle karşılaşmış yalnız bir kız çocuğu görüyorum

    0|1
    0|0
  • Çekingenliğimden dolayı başıma gelenleri

    0|1
    0|0
  • nazlı bır kızın gelecegıne el sallayısını goruyorum. onu neler beklıyor ama o bı haber

    0|1
    0|0
  • Kırgınlık... Hüzün...

    0|1
    0|0
  • Acı görüyorum

    0|1
    0|0
  • Tükenmiş, bitmiş, gitmiş, bitmiş bir kadın görüyorum.

    Bir gece yine uçurumun kenarındayım.

    0|1
    0|0
  • Bugunume bakıyorum.. geçmişe bakmak istemiyorum.. her halimize şükür

    0|1
    0|0
  • Harabe bir hayat. Keşkelerim. Boşa harcanan zaman.. neler neler. Hiç sorma yani

    0|1
    0|0
  • Küçük yaramaz kız görüyorum 😊 diğerlerinden farklı biri

    0|1
    0|0
  • Saflık, masumluk, fırsatlar...

    0|1
    0|0
  • Acı anılar

    0|1
    0|0
  • Aynen kacirilan fırsatlar koca bir saflık başka bisey yok, keşke simdiki aklım olsaydı dicem ama olmuyo işte 😊

    0|0
    0|0
  • gereksizce yapılmış hatalar !

    0|1
    0|0
  • ailesinin yüklediği hayatı reddetmek vardı kendine düzen kurmak böyle batmamak

    0|1
    0|0
  • Ben genc yasta hic kakketmedigim acilari yasadigimi goruyorum ve nefret ediyorum

    Ama birde su var suandaki beni yaratti o acilar

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • Kaçırdığım fırsatlar, özlediğim geçmiş, yaşadığım tatsız olaylar, saçma kişiliğim.

    0|1
    0|0
  • Firsatlari degerlendiremedigim, birkac sey icin nasil dusunememisim diye sitem ettigim, keske hic olmasaydi dedigim, keske daha cok kiymet bilseydim dedigim, mutluluk eglence sevinc hüzün korku vs.

    0|1
    0|0
  • Camdan karın yağışını seyreden bir çocuk

    0|1
    0|0
  • boşa geçip giden yılları hayal kırıklığı pişmanlık

    0|1
    0|0
Yükleniyor...