Öğrenci evinde kalanlar ne yapıyorsunuz :D?

Tavuk döner söylüyorum artık oda bıktırdı hemde çok para gidiyor evde ne yemek yapılır en basitinden :D


0|0
13|8

Kızlar Ne Diyor 13

  • Hazır çorba ve makana 💙 Öğrenci 😂😂😂😂

    0|1
    0|0
  • Makarna varr sonra mesela cigkofte yiyeceksiniz diyelim kendiniz yapin cok ucuza gelmis olur :D

    0|0
    0|0
  • yemek yapmayi ögren inan zor degil.. Bu devirde nereyse tüm tarifler videolu yani gercekten en beceriksiz insan bile bunu basarabilir..
    Zaten sogan yag ve salca üclüsüne ne katarsan yemek oluyor ister fasülye ister patates et vs...
    Makarna da farkli soslarla deneyebikirsin
    Tavuk alip baharatla ve firina at yanina patates dogra en basit yemek valla.. hadi kolay gelsin ;)

    0|0
    0|0
  • Makarna şehriyeli çorba yapabilirsin

    0|1
    0|0
  • Makarna. patatesin her turlusunu yapabilirsin hem ucuz hem lezzetli. bimden manti al. hazir corba. menemen...

    0|0
    0|0
  • Makarna, salata, tost veya pizza sipariş et.

    0|0
    0|0
  • Peynirli makarna
    Ketçaplı makarna
    Salçalı makarna
    Kıymalı makarna
    Makarna salatası vs vs

    0|0
    0|0
  • Ne yapabilirsen onu yap.. omlet krep hazir hamurdan börek yap

    0|0
    0|0
  • pilav...

    0|0
    0|0
  • makarna yap hazır çorba yap

    0|0
    0|0
  • Makarna :D

    0|0
    0|0
  • bütün tavuk al 😂

    0|0
    0|0
  • makarna yap

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • Corba, makarna, hazir manti, hazir patates, hazir pizza, tavuk sote. Hazir dediklerimi topluca alin ve buzluga atin. Uygun fiyatlara her markette zengin dondurulmus yemekler mevcut :D

    0|0
    0|0
  • Bimden 1.85e manti al , makarna al , patates al , yumurta al , labne al , kahvaltilik sos al , sucuk salam al parani disariya yatirma

    0|0
    0|0
  • Kanka diğer öğrenci arkadaşlarının evine otlanmaya git 😂😂

    0|0
    0|0
  • Yumurta baba.
    Her şeyi yapılıyor yumurtanın.
    Kırarsın, haşlarsın,
    ezersin,
    pişmiş aşa katarsın.

    0|0
    0|0
  • Pattisli yumurta

    0|0
    0|0
  • Sogan salca sivi yag tuz koy tenceye icine ne koyarsan onun yemegi oluyorr☺

    0|0
    0|0
  • hem sulu olsun hem ucuz olsun diyorsan patates yemeği yap kardeşim

    0|0
    0|0
  • Makarna patates kızartması menemen

    0|0
    0|0
Yükleniyor...