Erkekler benim gibi çirkinkizla arkadas olmak ister mi?

😞😞😞Erkekler benim gibi çirkinkizla arkadas olmak ister mi?
Seneye üniversite ye gidicem 😞kizlar kötü 🙁birinin arkasından konuşuyor hep 😡
Sevgili istemiyorum zaten ben cirkin olduğum için bir erkegi sevmeyi veya sevgili istemeyi hak olarak görmüyorum 😟aleyna tilki gibi kızlar varken ben kiz degil danaya benziyom🙁🙁
Zaten bütün erkekleri öyle kizlar kirletiyor ben sadece kanki istiyom erkek 😘boyle beni gülümseten yüzümü güldüren semih öztürk gibi biri olursa cok iyi olur 😂😂😂ben hiç uzgun olmam mutluluk hormonları ☺☺salgılarım😊onun gibi bu kardesim olsun 😞 ben birini sevdim o beni sevmedi bu saat en sonra kimseyi sevmem zaten 😞aynı şey olmasın diye


0|0

Erkekler Ne Diyor 81

Kızlar Ne Diyor 20

Yükleniyor...