Bu devirde namuslu kız kaldı mı gençler?

Buradaki yorumlara ve başlıklara baktığımda ya da çevremde gördüğüm ahlaksızlıklara gerçekten üzülüyorum. Ve ileride böyle bir eşle istemiyorum. Sonumuz hayrolsun.


0|0
10|16

En İyi Kız Görüşü

  • Namuslu kız filan kalmadı inan bu site de çoğu şeyi gördüğüm zaman bende çok üzülüyorum kızın biri yazmış ki ( sevgilim askere gidicek gitmeden önce onu mutlu etmek istiyorum evde ne yaparsam şey olur mutlu bir şekilde askere gider ) bizim erkeklerimiz ve kızlarımız da çok normal bir soru gibi cevaplamis cidden acinacak durumdayız hadi erkekleri geçtim kizlar hiç iyiye gitmiyo ama ne yaparsan onu yaşarsın hayatına düzgün adımlarla ilerlersen düzgün insanlarla beraber olursun herkes kendi yaşamıni kendi belirler sen böyle yaparsın ilerde kızın olur kızın da kendi yaptıklarını görürsün hiç bir erkek de evlenecegi kızı yatmış etmiş istemez gençliğinde kullanır eder ama evlenecegi zaman temiz aile kızı ister erkeğe bişey olmaz olan her zaman kıza olur adam akıllı yaşamak varken kızlar yanlış yolu seciyo ve erkek de hiç bir zaman düzgün kızı kullanmaz baktı kız yollu kullanır kız belki der böyle yapıyorum bağlanır filan ama geciceksin bunları ne bağlanması ya herseyi geçtim hepimiz allaha inanıyoruz allah böyle bişey yaptın diye sana onun hayrini gösterir mi ya anlatmaya kalksam insanları özellikle kızları inan bitmez tek bildiğim şey var kötüye doğru gidiyoruz...

    0|2
    0|0
    • 1ay

      Evet Merve. Sen nasılsan Allah da karşına senin gibi birini çıkarıyor. Toplumun ahlaki değerleri çöküntüde. Allah iyilerle karşılaştırsın Merve.

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      .. burda bir kızdan aykırı sorular görüyorsan onların çoğu erkektir.. kızlardan duymak istediklerini duyamadığı için kızmış gibi soruyorlar.. bak kızlarda aslında böyle kızlarda aslında şöyle algısı yaratmaya çalışıyorlar.. asıl amaçlarıda o cinsel soruya cevap veren kızlara mesaj yazıyorlar bu kızdan bana iş çıkarmı diye... istisnalar vardır ama bir kızın yazması çok zordur..
      onlara inanma..

    • 1ay

      Eyvallah kardeşim

En İyi Erkek Görüşü

  • Kızlar kendi kendine olmuyor ya. Erkekler de öyle. Her iki taraf da öyle.

    1|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • Peki şöyle bir soruda ben size sorayım. Namuslu ve haysiyetli erkek var mı ki namuslu kız arayışına giriyorsunuz. Günümüz koşullarında her zaman belirttiğim üzere namus iki bacak arasında değildir. Ne bakireler gördüm ama yemediği halt kalmayan. En azından ötekiler daha dürüst açık ve net söylüyor. Şimdi tekrar tercihini alalım.

    0|2
    0|1
  • Namuslu kız değil de namuslu insan diye düzeltme yapmak istiyorum. Evet, namuslu insan sayısı çok az kaldı.

    1|1
    0|0
    • 1ay

      Aynen erkek olduğum için bu şekilde sordum

    • 1ay

      Erkekte önemsemezler, kaybettikleri bir şey yok ya. O hesap. Genelde böyledir yani. Tabii ki ben de senin gibi düşünenlerdenim de, çoğu yobaz böyle diyor.

  • Bende öyle dedim geçen ruh hastasının biri bana şeriat istiyosan Arabistan da yaşa dedi, namusunu düşünen kimse yok burda..

    0|0
    1|0
    • 1ay

      Sadece insanların düşüncelerini öğrenmek istedim ve başardığımı düşünüyorum

  • Kadin tek basina ahlaksiz cidden

    0|0
    0|0
  • Türkiyede gözleri ile sokaktan gecen gencleri seven insanlar var ve bu ayni kisiler sevdigi kızda bekaret ariyacak kadarda zuzular yani neymis o namus denilen sey sadece iki bacak arasinda olmuyormus

    0|0
    0|1
  • Var neden ki?

    0|0
    0|0
  • siz insanlar namuslu insanları fark edemicek kadar herkezleşenlerle ilgileniyosunzda ondan

    0|0
    0|0
  • Siz çok namuslusunuz ya

    0|0
    0|2
  • sorulara bakma çoğu troll

    1|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 15

  • .. vardır ama azınlık.. ahlaksızlığı erkekler başlatıyor kızlar devam ettiriyor.. en hanım gördüğün bir kız bile çok seviyorsa birini bir yere kadar yapama mdiyor sevdiği erkeği kaybetmemek için.. zaten orda hanımlığı bitiyor.. yani asıl suçlu erkeklerdir.. aslında namuslu erkek var mı diye sormak lazım önce?

    1|2
    0|0
  • haklısın kardeşim, bende aynı düşünüyorum. Birde profilimde son soruma görüş bildirebilirmisin üzüldüğüm ve moral bulmak istediğim bir konu hakkında

    0|1
    0|0
  • Daha cok var ya. Anam hergun baska bir kizdan bahsediyor sunu sana alalim bunu alalim diye. Bizim koyde cok var namuslu kiz 😀

    0|1
    0|0
  • dolu dolu siz nası görmek isterseniz öyle bakarsınız :D :D

    0|1
    0|0
  • Namuslu kız çokta etrafta Karektersiz çok olduğu için olan kızlara oluyor.

    1|1
    0|0
  • Kızlar da sana bayılıyordu sanki.

    Ömrünü sap geçirirsin olur biter, boşver.

    0|0
    0|0
  • namuslu kız yok namussuz ararsan tonla var

    0|1
    0|1
  • Tanrı Türk'ü korusun.

    1|1
    0|0
  • namus a bakış açın bacak arasıysa sen bacaklarının arası sağlam ama ruhu oro... pu birine denk gelirsin kesin

    0|0
    0|0
  • Kaldı

    0|0
    0|0
  • Milletin namusunu sorgulamak sana mı kaldı? Kendine bak canım

    1|0
    0|0
  • Vardır elbettea ma zor.

    0|0
    0|0
  • ne demek namuslu kız kaldımı arkadasım önce yakın cevrenden basla senın hiçmi bayan akraban yok mutlaka vardır onlar sen ıcın ne kadar namuslu ıse dıyer kızlarda kendı akrabaları ıcın o kadar namusludur

    0|0
    0|0
    • 1ay

      Düşüncenizi öğrenmek için başlık açtım kardeşim

    • 1ay

      namuslu insan cok kardeşim hiç merak etme zamanı geldıgınde mutlaka allah karsına namuslu birini çıkaracaktır inş.

  • istemiyorsan evlenme birader, senin bacın yok mu ne biçim laf o öyle bu devirde namuslu kız kaldımıymış.. töbe töbe senin gibi sapıklar bu kızlara böyle bakıyor toplumun ahlaki değerleri değişiyor... kurban ol sen bu kızlara...

    0|0
    0|1
  • Ahahaga 😂
    İmkansız gibi bir şey

    0|0
    1|1
Yükleniyor...