Kız kardeşim lens istiyor?

Kız kardeşim 13 yaşında ve gözlüğü kullanmanın zor olduğunu söylüyor. Bu yüzden lens istiyor ama bilemiyorum ki bakımını falan yapabilir mi? Bir de üstelik renkli istiyor, okulda problem olmaz mı?


0|0
6|3

En İyi Erkek Görüşü

  • okulda sorun olmaz ama daha çok erken bakımını kullanımını yaparken kendine sorun cikar ta bilir ki bildiğiniz gibi lens ince plastiden yapılan bişey ateşe yaklaşırsa daha kötü olabilir

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Hayır bence kullanmasin ben bu yastayim zor cesaret edip aldım gözlük zor geldiği için ama bakımında zorlanıyorum gerçekten

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • almasın

    0|0
    0|0
  • Okulda n gbi bir problem olblr ki?

    0|0
    0|0
    • 1ay

      Göz rengi falan ya hocaları açık saçla gitmelerine bile kızıyor öyle bir psikopat

    • 1ay

      Numaralı oldğnu söylesin bnce bişey demezler.

Kızlar Ne Diyor 5

  • almayin kullanimo cok ciddi bir is yasi daha cok kucuk. Ben kullaniyorum ama cok sıkıntı

    0|0
    0|0
  • bence heves etmesin göz doktorlarına bak hepsi gözlüklü.. çokta faydalı olsa kendileride yapardı :)

    0|0
    1|0
    • 1ay

      kırılma olayı, kirlenme falan var ya o yüzden ben de dedim ama çok inatçı hanfendi :D

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      Süslenmeye merak sardı ya, daha geçen bebekti, çok şirin :)

    • 1ay

      oyy yerim tatlişii.. selam söyle :)

  • Okulda problem olmaz

    0|0
    0|0
  • Bir şey olmaz bence.

    0|0
    0|0
  • 17-18 yasindan küçüklere pek vermek istemiyo doktorlar

    0|0
    0|0
Yükleniyor...