Sabah Peynir Tereyağ yedik Akşam Balık Yersek Zehirler mi?

Sorum açık ve net arkadaşlar

Güncellemeler:
1ay Yedim sıkıntı olmadı olmaz inş
1ay Olmadı çok şükür

4|0
21|4

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 20

  • Imkansiz hatta cok imkansiz. Ben bir saat once ayran gomup balik yedigimi biliyirum yasiyorum saglamim. Sabah yedugin etki etmez bile

    0|1
    0|0
  • Balık taze olduğu sürece yanında yoğurt da yesen bişey olmaz

    0|1
    0|0
  • bisey olmuyor

    0|1
    0|0
  • Doktorlar bas bas bağırıyor öyle birşey yok diye, millet hâla balıkla beraber yoğurt yersem zehirlenir miyim fkdjsk

    0|1
    0|0
    • 1ay

      yok ya geçen pazardan kalma dolapta çözüldü sabahda terayağ yedim hepsi bu

  • Canim hicbirsey olmaz merak etme eskiden oyle birsey ortaya atilmis. Biz sahsen denedik balikla ayran ictik bir sorun cikmadi ki sahsen balik bayat olunca bu sorun cikiyormus sorunu süt ürunlerine atmayin :D sjjsjs

    0|1
    0|0
  • Yok ya öyle bişey yok balık taze olsun yeter. En kötü ambulans

    0|1
    0|0
  • balık tazeyse bayat falan değilse bişey olmaz diye düşünüyorum

    0|1
    0|0
  • Tabi ki hayır

    0|1
    0|0
  • Hayir neden zehirlesin

    0|1
    0|0
    • 1ay

      bilmem ya geçen pazar emin öünden almıstım az kalmıstı dolaba attım bu günde indirdim sabah terayğ yemişim

    • 1ay

      Balik tazeyse bir sey olmaz.

    • 1ay

      dolaba atmıstım taze mi oluyor geçen pazar yarısını pişirmiştim geri kalnı dolaba atmıstım

  • Hayır sabah yemişsin bir şey olmaz ayrıca zehirlenmen için balığın taze olmaması lazım.

    0|1
    0|0
  • Bisey olmaz dedik ya 😂

    0|1
    0|0
  • Ben ayran ile balığı beraber götürüyorum, olmuyor bir şey 😌😌

    0|1
    0|0
    • 1ay

      afiyet olsun gömdüm mideye

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      alkol almam hani alkol alsam bir şekilde belki karavana gitmişsindir diycem elime kadın eli değmedi bir kız hariç erkeğin bakiriyim :D

    • 1ay

      Höh gari anlat da demedim ki 😒😒 Arada kendini övdün fark etmedim sanma 😌😌

  • zehirlemez

    0|1
    0|0
  • Bence bisey olmaz

    0|1
    0|0
  • balıkla üstünden Allah ne verdiyse yiom şuana kaa zehirlenmdm😂

    0|1
    0|0
  • Hayır sanmıyorum

    0|1
    0|0
  • zehirler

    0|0
    0|1
  • hayır

    0|1
    0|0
  • hayır...

    0|1
    0|0
    • 1ay

      sen uyurken olacak belkide 😂😂😂 taze balik tuketirsen hicbirsey olmaz lakin taze olmayan bir balik yersen yedikten sonra uzerine herhangi bir sut urunu tuketmemelisin sadece bu sıkıntı onceden yemis olman zaten sorun değil

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      ben bu konuda senden daha tecrubeliyim 6 defa zehirlendim lakin hemen belli etmiyor birine uykuda yakalandim aradan 4 saat gecmisti

  • Sen zati zehirlisin sozlerin le beyninle la😄 bekaret bencesinin yazari😄

    0|1
    0|0
    • 1ay

      he zoruna mı gittti vitaminsiz senin lafınla bişi olmaz allah izniyle

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      Heheh anca hakaret et zati😉😜

    • 1ay

      yoo alakası yok

Erkekler Ne Diyor 4

  • Hayır olmaz bir şey.

    0|1
    0|0
  • lan baligin yaninda ayran iciyorm yalan dolan bisey olmaz

    0|1
    0|0
  • taze balık ye yanında yogurt ye bişey olmaz. bayat balıkla işin olmasın

    0|1
    0|0
  • Ben balığın yanında tereyağlı bazlama ve yoğurt yiyorum hiç bir sorun olmuyor sadece afiyet oluyor.

    0|1
    0|0
Yükleniyor...