Sizce 30 yaşındaki biri 24 yaşındaki birine göre büyük kalır mı?

Ben 30 yaşımdayım O 24 sizce yaş farkı çok mu? Ben kararsız kaldım birde sizden yardım alayımsizce 30 yaşındaki biri 24 yaşındaki birine göre büyük kalır mı ?


0|0
27|12

En İyi Kız Görüşü

  • 2 ilişkim oldu, biriyle aramda 8 buçuk diğeriyle tam 10 yaş vardı, bu hiçbir zaman ne huy ne görünüş olarak belli olmadı.

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • iyidir senin icin

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 26

  • değil yeterli

    0|1
    0|0
  • hayir kalmaz

    0|1
    0|0
  • Hayir normal

    0|1
    0|0
  • yok 6 yas bence fazla degil

    0|1
    0|0
  • hayır

    0|1
    0|0
  • Çok da büyük degil normal

    0|1
    0|0
  • yoo bence gayet normal o 20 olsaydi sen ona büyük kaçardın ama artık 25e ramak kalmis ikinizde olgunluga erismissiniz sıkıntı yok

    0|0
    0|0
    • 1ay

      O daha yeni girecek 24'e bende 31 olcam

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      Görüş yazinca soruyu geri göremiyorum siteyi mahvettiler😒 Sirf senin için ana menuden taradim buldum 😄 bence yaşını gösteriyorsun ama iyisin bu kadar takinti yapma gercekten seven insanin gözü birsey görmez ilerisi icinde sorun olusturmaz

    • 1ay

      teşekkür ederim benim için bu kadar zahmete girmeseydin. Daha ilişkinin başındayım bu tip sorunlar yaşamamak için iyi tartmam lazım, ilişkinin sonuçu evlilik olacağı için. bakalım zamanla sevgi olursa herşey olur diyorum. değerli yorumun için teşekkür ederim

  • Yok gayet iyi bir fark. Zaten önemli olan kafa uyumu

    0|1
    0|0
  • Fazla değil tam ideal yaş aralığı

    0|1
    0|0
  • kalmaz ama sen kendine bakım yapmalısın biraz. 30'dan büyük gösterme eğilimin fazla. gözaltlarına dikkat et. :)

    0|0
    0|0
    • 1ay

      napayım, fondöten mi süreyim, botox yapayım :D

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      Eyvallah sağolasın

    • 1ay

      sende saolsın

  • Kiz cok kucuk durmuyosa sorun olmaz

    0|1
    0|0
  • normal

    0|1
    0|0
  • önemli olan anlaşmak

    0|1
    0|0
  • Sorun olmaz

    0|1
    0|0
  • Normal

    0|1
    0|0
  • Normal

    0|1
    0|0
  • bence değil ama önemli olan anlaşmak

    0|0
    0|0
  • Bence çok değil

    0|1
    0|0
  • Bence kiz sana kucuk 😁😂

    0|0
    0|0
    • 1ay

      Hadi ya bende öyle düşünüyordum

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      Oyle olsun bakalim mutluluklar😊

    • 1ay

      pek sanmıyorum ama, saol yorumların için :)

  • sakallarını incelt. iyisin

    0|0
    0|0
  • yas sorun değil ama iş ciddiyet binince aileler sorun çıkartıyo bizimde yas farkımız var ailem ksinlikle hayır diyor

    0|0
    0|0
    • 1ay

      yol yakınken dönsem daha faydalı olacak gibi :/ sonuçta ailelerin ne diyeceği önemli

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      Neyse çok düşünme herşey kader kısmet

    • 1ay

      aynen haklısın

  • yo hayır gayet iyi bence

    0|0
    0|0
  • Kalmaz

    0|0
    0|0
  • Normal

    0|0
    0|0
  • çok değil bence, normal sayılır hatta

    0|0
    0|0
    • 1ay

      hadi ya bende cok büyüğüm sanıyorum bilemedim :/

    • 1ay

      abi şimdi tamam 30 büyük görünüyor olabilir ama kız da küçük değil ki, 24 yaşında 6 yaş önemli değil yani, aranızdaki yaş iyi gayet bence

    • 1ay

      saol o zaman :)

  • sorun olmaz

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 11

  • hayır gayet de güzel olur kardeşim..

    0|1
    0|0
  • kalmaz

    0|1
    0|0
  • kalır

    0|1
    0|0
  • Kalmaz hocam rahat ol

    0|1
    0|0
  • ideal ama tam sınırda

    0|1
    0|0
  • Normal.

    0|1
    0|0
  • Gayet normal. Hatta olması gereken.

    0|1
    0|0
  • ben 28 yaşımdayım babam gıbı gorunuyon :D normal eşimle aramdakı yaş

    0|0
    0|0
  • 10 yaşa kadar hiç problem çıkmaz sonrası düşünülebilir

    0|0
    0|0
  • abi 30 yasindayim 24 yasinda kiz bana ufak geliyor. daha olgun dolgun lazim. :)

    0|0
    0|0
    • 1ay

      sen niyeti bozmuşsun :D

    • 1ay

      karakter olarak dedim abi (:

    • 1ay

      tamam o zaman :)

  • Bir şey olmaz bence

    0|1
    0|0
Yükleniyor...