Bilim insanları Hz. İsa'nın mezarını açıyor! ?

National Geographic'te yer alan habere göre; bilim insanları, Hristiyanların peygamberi Hz. İsa’nın çarmıha gerilmesinin ardından defnedildiğine inanılan lahitin etrafındaki mermer kaplamayı, 60 saatlik bir çabanın ardından kaldırdı.

Kudüs’teki Eski Kent bölgesinde bulunan Kutsal Mezar Kilisesi’ndeki mezarın çevresindeki plakaların kaldırılmasının ardından Atina Ulusal Teknik Üniversitesi’nden bir ekip, çalışmalara başladı.
Orijinal kaya oyması mezarın el değmemiş durumda olduğu belirtilirken, lahit yüzyıllardır mühürlü olduğu ifade edildi. Araştırmaları görüntüleyen National Geographic, mezarda sürdürülen araştırmada uygulanan testlerle Hz. İsa'nın tam olarak nereye ve ne şekilde defnedildiğinin öğrenilebileceğini kaydetti.
siz ne düşünüyosunuz bu konuda ks?
mesela hz muhammed sav kabrinin acılıp incelenmesine nasıl yaklaşırsınız?
Bilim insanları Hz. İsa'nın mezarını açıyor!<br />?Bilim insanları Hz. İsa'nın mezarını açıyor!<br />?


0|0
13|11

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • Bilim için şayet gerçekten gerekliyse açılabilir.

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 12

  • Hz. isa nin kabri yok nereye bakilirsa bakilsin bos cikacak ve kuranin aciklamasina gelecekler , gercekten hz. isa olmemis goklere kaldirilmis... bundan sonra ya islami secerler ya da kendilerine yediremeyip islama dogru yoldan savas acarlar.
    Peygamberimizin arastirilmasina islama savas acmak gibidir.
    Peygamberimizden suphe eden arastirabilir ki arastiripmasini kabul etmem ki suphemiz yok cok sukur 😊

    1|4
    0|2
  • Bulurlarsa dna sına bakıp Tanrının genlerini falan mi koplayacaklar acaba sonuçta Tanrının oğlu =/ kafamda deli sorular sjsjsj

    0|1
    1|0
  • açamazlar yaaa açtırmayız var mı böyle bisey
    yemisim Hristiyanlarida onlarin inancinida
    hz. İsa peygamberin mezarini acmak nedemek
    carpilmaktanda korkmuyolar

    0|1
    1|1
  • Açılmali bence

    0|1
    0|1
  • Ölülere bile rahat yok yav.. hz isanin portleri varken hz muhammed (sav) le ilgili hic resim yok oyle biseye kalkisirlarsa muhtemelen allah buna izin vermez

    0|1
    0|1
  • dogru bulmuyorum mezarin acilmasini ama merak ettim sonuclarini

    0|0
    0|1
  • Düşünesinize aynı gömüldüğü gibi duruyomuş hatta uyanıyormış filan 😂😂

    1|1
    1|0
  • Çok yanlış çarpılırlar maazallah 😂

    0|0
    0|1
  • Yanlış bir şey bence

    0|0
    0|1
  • o suratına baktıkları kişi hz isanın fakei çakması yani onun yerini yahudilere ispitleyen kişinin kafasını allah aynı hz isa yaptı ve yahudiler gerçek isayı değil çakmasını öldürdüler. yani o mezardaki hz isa falan degil

    0|0
    0|0
  • Yok artık hem ürkütücü hemde meraklı bir durum

    0|0
    0|0
  • Çok yanlış bişey yaptıkları. İslam alimleri buna nasıl karşı çıkmadılar? Muhammed (s. a. v)'in kabrini açan belasının yakın olduğunu bilmeli

    0|1
    0|1

Erkekler Ne Diyor 10

  • 1. cisi H. z İsa Alehisselamın hristiyanların peygamberidir diye birşey yok. Biz müslümanlar bütün peygamberleri severiz onların geldiğine peygamber olduğuna iman ederiz.2. cisi H. Z İsa alehisselam ölmemiştir ve islam inancında çarmıha gerilmemiştir. Yahudilerin entrikalarıyla asılan İSA alehhiselamın suretinde birisidir. ALLAHın buna gücü yeterde kadirdirde.

    0|1
    0|2
  • Hz İsa degil ki Mezarda bulacaklari.. Hz İsa bedeniyle birlikte göğe yukseltilmistir.. farketmez yani.. acadursunlar..

    0|0
    0|1
  • Hz İsa göğe yukselmistir.
    Hz Muhammedin mezarınin açılmasına hiçbir musluman izin vermez.

    0|0
    0|1
  • Gereksiz. Sıkıyorsa evreni bana açıklasınlar. 4,5 milyar yıl geçmiş hala çözülemeyen bir sır gibi evren.

    0|0
    0|1
  • Bence muhammed'in mezarınıda açsınlar.
    İnancımız kuvvetlensin.
    Bu arada mesih ölmemiş ki göğe yükselmiş

    0|0
    0|0
  • Boşuna uğraşıyorlar

    0|0
    0|0
  • hz ısa omedıkı kımın mezarını acıyorlar :D

    0|0
    0|0
  • Gerekçesi neymiş acaba

    0|0
    0|0
  • Hz. İsa'nın Mezarıda varmış!

    0|0
    0|0
    • 1ay

      Bakınız Hz. İsa hakında Kuran Nisa suresi 157. ayeti şöyle buyuruyor; Bir de «Biz Allah'ın peygamberi Meryem oğlu İsa Mesih'i öldürdük» demeleridir. Oysa onu ne öldürdüler, ne de astılar. Fakat öldürdükleri kimse, onlara İsa gibi gösterildi. Onun hakkında anlaşmazlığa düşenler, ondan yana tam bir kuşku içindedirler. O hususta bir bilgileri yoktur. Sadece zanna uyuyorlar. Biz onu katımıza aldık.

  • Hristiyanların peygamberi değil o. Hristiyanların Tanrısıdır. Hz. İsa değil İsa Mesih derler.

    0|0
    0|1
    • 1ay

      Tanrı=ilah demek, hz isa Tanrı nın oglu olduguna inanılır hiristiyanlıkta

    • 1ay

      Bir şey bilmediğinizi bu kadar belli etmeyin. Hristiyanlığın temeli bunun üzerinedir. Bana Hristiyanlığı öğretmeyin. Eğer bilginiz yoksa yorum yapmayın. Bir Hristiyana sorun size gerçeği söyleyecektir.

      Kısaca ben size söyleyeyim işin özetini İsa Mesih Tanrının oğludur ve Tanrıdır. Denilir. Üçlü birlik nedir ne değildir araştırın ondan sonra yorum yapın bence.

Yükleniyor...