Esimin boyundan rahatsizim?

16 yasinda evlendim 2 tane cocugum var esimle aramizda yas farki 7. iliskide hersey normal bazen siradan bazen mkemmel. neyse ben esimin boyundan rahatsiz oluyorum benden 6 sm kisa. artik itici geliyor sanki boy acisindan bana yetmiyor yatakta sikinti yok ortamlarda sikiliyorum topuklu giyemiyorum resimde kambur duruyorum neyse bisuru dezavantaji var iste bide durmu iyi parasi icin evlendigimi soyluyo cogu kisi. ben daha guzelim ayrilmayi dusunuyorum bazen... haklimiyim ayrilmalimiyim?

Güncellemeler:
1ay evlendigim gunden okadar sey duydumki bu konuyla ilgili birisi beni nezaman yaralamak istese bu konuya el atiyor cok severek evlendim esimde beni seviyor bnsadece toplumun dusuncesi ne bu yonde mrk ettim ortada ayrilma falan yok yani

0|0
13|26

En İyi Erkek Görüşü

  • ayrıl senden iyisini hak ediyor

    3|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • yahu sevmişsin anlaşmısın, iki de çocuk yapmışsın. elaleme ne! bu elalem var ya, kendi gözündeki merteği görmez, elin gözündeki çöpü görür. takma sen kafana. baktın kafanı bozuyor, yok mudur karşındakinin kusuru, çarpıver yüzüne. ben geçen gün bir konuda öyle yaptım. acayip rahatladım :D

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 25

  • "Toplumun değer verdiği evlilik konusunda dandik bir gerekçeyle ayrılık fikri ortaya atayım da beni linç etsinler, milletin sinirleri zıplasın ehe ehe"

    0|0
    0|0
  • boyu için mi ayrılıcaksın 2 evladının babasından.

    Allah islah etsin. rabbiim beyin dağıtırken hela da olmalısın sen. sıranı kaçırmışsın da beyinden yoksun kalmışsın bence

    0|1
    0|0
  • bak bu dizi tutar işte

    0|0
    0|0
  • ınsan sevdıgını boyuyla posuyla eksıgıyle yuksegıyle sever sacmalıga bak kısa boylu dıye bosanıcam hakım bey mı dıyeceksın? rahatlık batmıs sıze sanırım. nıkah masasında ıyı gunde kotu gunde bırlıkte olmaya evet denıyor bence sacmalamısın

    0|0
    0|0
  • Sen kaç o kaç?

    0|0
    0|0
  • Boşa gitsin. Uzun bir kavak ağacıyla evlen.

    1|0
    0|0
  • Ne güzel işte perdeleri sen asiyorsundur. Tek derdiniz bu olsun yahu 🤣

    0|0
    0|0
  • Karaktersizlik

    0|0
    0|0
  • Valla boyun sevdikten sonra pek önemi yok benmde 188 boyum var ama üst raflardan anneme tencere indirmekten başka yararını göremedim

    0|0
    0|0
  • o guzelım çocuklara yazık onların gelecegını dusunmelıısn cocuklar olmasa sen bılırsın derım ama onları dusunmelıısn annesın fedakarlık yapmalısın.

    0|0
    0|0
  • Bu işin boy kısmı sadece bahane. Başka sebep var bacım. Onu açıkla.

    0|0
    0|0
    • 1ay

      valla yok ciddi ciddi ayrilmayida dusunmedim arkadaslarimalay ediyor sebep birazda bu

    • 1ay

      O zaman arkadaş çevreni değiştiriceksin bacım.

  • Ayrıl gitsin 😝

    0|0
    0|0
  • Sen mutluysan başkasının ne dediğinin ne önemi var

    0|0
    0|0
  • dert ettiğin şeye bak ya

    0|0
    0|0
  • hayır elbette

    0|0
    0|0
  • bence gec kalmişsin

    0|0
    0|0
  • Sen ciddi misin 2 tane çoçuk var ama boy için eşinden ayrılacan

    0|0
    0|0
    • 1ay

      hayir be toplumun dusuncesini merak ettim guncelde soyliycem neden boyle yazdigimi

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      estagfrullah

    • 1ay

      Ben yanlış anladım o zaman 2 çocuk bırakılmaz çünkü

  • Haksizsin

    0|0
    0|0
    • 1ay

      sebep gosterirmisiniz

    • 1ay

      İnsan sevdiğinin kusurlarını ölçer önemli olan içi kötü olmasın hem sen nasılsın peki senin kötü bir yerin kötü bir yanın yok mu ben daha güzelim diye havalara giriyorsun hızlı uçan uçak erken düşermiş

  • boşver değmez

    0|0
    0|0
  • Boydan bir şey olmaz

    0|0
    0|0
  • Allah boy vermiş...

    0|0
    0|0
  • kanka uzaya göndersene eşini yerçekimsiz ortamda insanın boyu uzadığını duydum omuriliği genişliyormuş :)

    0|0
    0|0
  • boy için mutluluğunu çöpe mi atcan

    0|0
    0|0
  • evlendiğinde senden uzun muydu sanki ak. niye evlendin o zaman. başkaları parası için evlendiğimi söylüyor diyorsun. sen bilmiyor musun neden evlendiğini. hakim bey eşim benden kısa boşanmak istiyorum de. hakim de sana s*ktiri çeksin.

    0|0
    0|0
  • başta aklın nerdeydin yaşın kaç moruk bu arada

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 12

  • Benim de tanıdığım bir abla var öyle kadının boyu 180 Ada'mın boyu 170 o kadar kısa duruyor ablanın yanında ama sizin gibi boş düşünmüyor oda çok severek evlendi ve ona kim ne derse desin kurduğu cümle ben onun kalbini sevdim der hep herkesi susturur siz eşinizin belli ki kalbini sevmemişsiniz kendi söylediklerinizle bile çelişiyorsunuz.

    1|0
    1|0
  • Her kafadan çıkan seslere kulak asarsan üzülürsün. Eşinle mutluysan aranızda ki yaş farkının da boy farkının da bir önemi olmaz. Bak ne güzel çocuklarınız var (Allah bağışlasın) mutlu bir yuvan var. Milletin dediklerine bakarak evliliğini zedeleme.

    0|0
    0|0
  • Senin gibi karaktersiz insanlar için ağzımı açmak istemiyorum, değmez

    0|0
    1|0
  • Rahat batıyor sana.

    0|0
    0|0
  • Takma sen kimseyi , milletin lafına bakacak olursan evin yolunu bulamazsın :)

    0|0
    0|0
  • Evlenirken beynini de annenin evinde bırakmışsın herhalde. Saçmalığa bak

    0|0
    0|0
  • ne halin varsa gör.

    0|0
    0|0
  • Böyle saçma bir sebep yüzünden mi? Hem de 2 çocuğun varken?

    0|0
    0|0
  • Boy yüzünden ayrılınmaz saçmalama!! Ayrıca çocuklar ne olucak?

    0|0
    0|0
  • Bence de ayrıl kısa erkek mi olur ya

    0|0
    0|0
  • Ayrıl o zaman sen onu haketmiyorsun

    0|0
    0|0
  • Degilsin

    0|0
    0|0
Yükleniyor...