Kapat

Bu cümlede neyi kastediyo sizce?

Adını şifrem yapsam yetersiz karakter dicek ve sen halla konusuyosn


0|1
10|11

En İyi Erkek Görüşü

  • Bunu yazanın hayatı kopya...

    Cümleyi google da arat , yüzlerce face twitter ya da sözlüklerde aynısı çıkıyor, bunu durum yapan da bedavadan ve nereye gideceğini de hesap etmeden koymuştur. Laf beleşçiliği yapmış ama , edebi olarak üzerinde düşünmesini de sağlasan iyi olabilir.

    0|0
    0|0
    • Teşekkür ederm gerçekten cok güzel şeyler söyledin

En İyi Kız Görüşü

  • Oha küfür etmeden s*çmış sıvamış

    0|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 10

  • apacik karaktersizsin demek bu kabak gibi meydandaa

    0|0
    0|0
  • Karaktersiz diyor

    0|0
    0|0
  • gereksiz laf polemiği.
    gerek yok böyle laflara. direk kafa göz dal kır kafasını

    0|0
    0|0
    • Şimdi bir erkek bunu demelimi sence bir bayana

    • Hepsini Göster
    • Bundada vardır bir hayır bir kaç gün böyle olcak o zmn saol gerçekten bir erkekten böyle bişey beklemezdm yani genelde hep kadınlar dinliyo erkekler dedigi dedik 😀oluyo ama neyse artk

    • sende sagol bekliyorum o gunu

  • karaktersiz demek istemiş...

    0|1
    0|0
  • Karakter yoksunusun demiş sana ismin kısa da demiş olabilir boşver çekemiyolar seni kıskanıyolar seni gıyybet !

    0|0
    0|0
    • Bencede çünkü ben öyle bir insan degilim yeri geldiginde kendimden cok onu düşündüm ben ama tabi bu cümleyi bana kulanmadı sadece durumuna yzmış kim bilir kim

    • Hepsini Göster
    • İnce konular var takip et beni sen bir uzun konu

    • Tamam ettim

  • Sen kimsin demiş.

    0|0
    0|0
  • bacım baya baya sana karektersiz demiş bunu daha farklı acıklaması olamaz :D

    0|0
    0|0
    • Bana dedigini bilmiyorm sadece duruma yazmış ne oldugunu merak ettim yazdım düşüncelrrinizi almak amaçlı

    • bu cumleyi kime demişse ona baya baya karektersiz demiş

    • Onu inanki bilmiyorm sadece eski sevgilim durumu dikkatim çekti ve buraya yazmak istedim ki bu kadar tepki görücegini düşünmüyodm bu cıkıcagınıda düşünmemiştm

  • Ya gelişine çok güzel bir cevap çakardım da neyse

    0|0
    0|0
    • Ne gibi ne yazmak isterdin böyle bişeye

  • sana mesaj var burda :)

    0|0
    0|0
  • Beş para etmezsin demiş

    0|0
    0|0
    • Bana demedigi için sorun yok yani

    • O zaman sen niye soruyorsun

    • Durumuna yazmış merak ettm sormak istedm bana yazamaz yüzüme diyemez çünkü öyle bir insan degilim

Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 9

  • sana karaktersızsın demıs

    0|0
    0|0
  • Sus konuşma karaktersiz şey seni diyor

    0|0
    0|0
  • Karaktersizsin diyor

    0|0
    0|0
    • Ya bana demedi ki durumuna yzmış bende merak ettm sordmbenm yüzüme diyemez öyle bişe

  • Karaktersiz demek istiyor işte

    0|0
    0|0
    • durumda paylaşmış merak ettim teşekkür ederim

  • düpedüz karaktersiz birisin diyor işte

    0|0
    0|0
  • Karaktersizsin diyor

    0|0
    0|0
  • karaktersizsin demek istemek

    0|0
    0|0
  • Nesini anlamadın karaktersizsin dıyor işte

    0|0
    0|0
  • ergenlik

    0|0
    0|0
    • Katılıyorm canım sana 😀

Yükleniyor...