Sabah kalktığınızda tipiniz nasıl😂😂?

Cesur oyları görelim.😊

  • Narkotik
    64%(84)64%(150)Oy Ver65%(66)
  • Normal
    36%(47)36%(83)Oy Ver35%(36)
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 44

  • Benım anlamadıgım su sabah göz altları tombık tombık oluyor şişiyor onu anlamıyorum işte acaba neden oluyor sonra gidiyo ma illa ora şişcek gözlerim içimde kaybolcak illa :D

    0|0
    0|0
  • Geç yatmışsam ve eğer duş aldıktan sonra yatmışsam saçlarımda biraz uzun olduğu için kafamın üstü harp meydanı gibi oluyor bazen eğer saçlarımı duştan sonra kurularsam sıkıntı olmuyo tabi. Genel olarak normal ama ben yinede narkotik dedim çünkü çekici geldi o cevap :D

    0|0
    0|0
  • Dün gece alkolü çok kaçırdım. Üzerine birde 4 saatlik bir yolculuk yaptım. Eve gelip direk sızmışım.
    Uyandığımda çok güzel bir tipim vardı 😀

    0|0
    0|0
  • Balici sdfssda

    1|0
    0|0
  • Müebbet

    0|0
    0|0
  • Korkunç

    0|0
    0|0
  • narkotik kanka

    0|0
    0|0
  • Sabah Şırnak normalde Paris hesabi

    0|0
    0|0
  • Kizariklik oluyo , yastik izi ya da 😊

    0|0
    0|0
  • İğrenç
    😅😅😅

    0|0
    0|0
  • aynaya bakamıyorum

    0|0
    0|0
  • Saçlarım savaş alanı.

    0|0
    0|0
  • Çok yakışıklı oluyorum değişen bir şey olmuyor

    0|0
    0|0
  • normal..

    0|0
    0|0
  • duşa girmeden insan gibi değilim..
    valla..

    0|0
    0|0
  • Narkotik :)

    0|0
    0|0
  • bazen sabah aynaya bakıyorum, merhaba kardeş sen de kimsin diyorum :)

    0|0
    0|0
  • Sesim çatallı saçının arkası kalkmış olur genelde 😂

    0|0
    0|0
  • tipim kayık

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    24

Kızlar Ne Diyor 28

Yükleniyor...