Mahkeme bana ulaşabilir mi bu durumda?

İstemeden bir olaya karıştım. Yakın bir erkek arkadaşım bir kızla sevgili oldu. Konuşuyorlardı normal bir şekilde. Bu erkek arkadaşımın kullanmadığı bir face hesabı vardı fake hesap yani. Ben bazen oraya girer onunla konuşurdum. Bu sevgilisiylede fake hesaptan konuştum. Kızı kandırmadım öyle bir şey değil ama çok ters biriydi biraz tartıştık. Bu yazışmalar duruyordu. Aradan baya zaman geçti ve kızın babası mesajları görmüş. Hepimiz 18 yaş altıydık ve kız da -beni rahatsız ediyor- demiş. Erkek arkadaşıma dava açmışlar. Kızın isteyerek konuştuğuna dair hem erkek arkadaşımın hemde benim o yaptığım konuşmalar var. Bir kaç yıldır dava sürüyor ve sonuçlanmıyor. Erkek arkadaşıma - en sonunda senin suçsuzluğun anlaşılır zaten msjlar var demişler-. Arkadaşım beni tanık olarak gösterecekti ama kabul etmedim.
Şimdide aradan çok epey zaman geçti ve ben o erkek arkadaşımla hiç görüşmüyorum ama biliyorumki bu dava durumu devam ediyor. Mahkemeden beni çağırırlar mı öyle bir şeye karışır mıyım acaba tanık falan olmak istemiyorum


0|0
2|4

En İyi Erkek Görüşü

  • Mahkeme gerek görürse çağırır. Şimdiye kadsr çağırmadıysa bir sorun olacağını düşünmüyorum

    0|0
    0|0
    • 1ay

      en az 2 yıl oldu. Kullandığım face hesabı benim adıma değil, arkadaşımlada o zaman anlaşmıştım adımı verme demiştim. Sadece davanın kapanmamış olması beni korkutuyor

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      tahmin etmiştim bu arada çok teşekkür ederim umarım sizde hayatınızda ne sorun yaşıyorsanız en kısa zamanda rahatlarsınız :))

    • 1ay

      Teşekkürler

En İyi Kız Görüşü

  • Olayin çözülmesinde senin de ifaden etkili olacaksa dinlenebilirsin. Yani ifadeni almaya cagirabilirler. Olayin icerigini bilmiyorum ne konustugunuzu vs. Taniklik yapmaktan cekinme hakkin var bazi durumlarda

    0|0
    0|0
    • 1ay

      ailem bu olayı bilmiyor bende şu an evdeyim. Mezunum ve seneye üniye gidicem. Aileme açıklayamam bunu sorun bu

    • 1ay

      benim bir suçum yok zaten ortada net bir sorun yok. Kız babasına açıklayamıyor ve beni rahatsız ediyor deyince suçlu duruma düştü

    • 1ay

      Senin ilgin yoksa cagiracaklarini sanmam olayin uzerinden de 1 yil gecmis yani acikcasi sanmiyorum çağrılacagini

Erkekler Ne Diyor 3

  • her an cagrılabılırsın

    0|0
    0|0
  • inşallah ulaşır

    0|0
    0|0
    • 1ay

      Alllah korusun benimle ne ilgisi var
      erkek arkadaşımı kızla konuşma başkasını bul diye defalarca uyardım dinlemedi en sonunda başına bela aldı

  • çağırabilirler.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • İsmini vermezse çağırmaz mahkeme

    0|0
    0|0
    • 1ay

      o zaman anlaşmıştım adımı vermemesi konusunda ama bunun dışında bir sorun çıkmasından korkuyorum

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      beni yargılamazlar sadece ifademi isterler biliyorum ama sorun mahkeme kağıdı eve falan gelse aileme açıklayamam. Şu an tm gün evde sınava hazırlanıyorum Allah korusun mahkemeden önce evdeki mahkeme beni bitirir

    • 1ay

      en az 2 yıl geçti gerçi şimdilik bir şey yok bundan sonrada olmaz inş

Yükleniyor...