Kayinvalidemle sorunlarimiz var?

Kayin validemin 4 gelini var 2 si kendi akrabasi yakin amca torunu hala torunu ve diger 2 si biri ben baska memleketlerden geldik... ben son gelinim. kayin validem 4 gelini 2 ser 2ser bolduresmen kendi akrabasi olanlar iyi adapli ahlakli hamarat guzel huylu falan filan bir diger disardan gelme gelinler tam terse her konuda beceriksiziz.. surekli kayinvalidem ogullarini bize karsi dolduruyo ben kendi adima soyleyeyim bakti oglu inanmayacak igtiralara bile geciyo napicam bazen tartisiyoruz esimle beni tavirlarimdan dolayi suclar gbi sorular soruyo boyle yaptinmi oyle ettinmi hayir diyorum yuzlestiriyo bizi kayinvalidem yalan soyluyo yaptiki dedim falan diyo bn en cok esimle sorun yasamaktan sikildim... esim pek aldirmiyo son zamanlarda ama bigun cok beter iftira atmasindan korkuyorum cunki surekli iftira atiyo napicam yardim lutfen...


0|0
1|2

Erkekler Ne Diyor 2

  • Takılma bu kadar eşin sana geldiğinde sen bana güvenmiyormusun benim yapmayacağımı bilmiyormusum de trip yap biraz bu böyle olmaz kayınvalidenede eşinin yanında bana böyle iftira atıyorsunuz böyle yapmaya devam ederseniz oğlunun yuvasını yakacaksın

    0|0
    0|0
    • 1ay

      Aslina bakarsan esim bosver daha onemli sorunlarimiz sorumluluklarimiz var beni oyalamayin bos isler falan diyo gecen annesinekizdi tbi bnada sevmiyosaniz konusmayin kus kalin. Bos islerle ugrasamam falan dedi. Kayinvalidemde beni oglumla dusman ettin. Bu durum yanina kalmaz dedi bidaaki hamlesinden korkuyorum.. e zaten sagda solda konusuyor ileri geri

  • uzak dur onlardan

    0|0
    0|0
    • 1ay

      Uzak dursam saygisiz oluyorum zaten uzagim

Kızlar Ne Diyor 1

  • Yılanın başını küçükken ezmek lazım. En başta konuşmasına firsat vermeyecektin

    0|0
    0|0
    • 1ay

      Dedim ya son gelinim saygili davranacam derken tepeme cikarmisim resmen

Yükleniyor...