Pece hakkindaki gorusleriniz?

ben kapanali uzunca bir zaman oldu. peçe takmak istiyorum fakat etrafimdan cok tepki aliyorum. sizce cok kotu bir is mi yapiyorum?


0|0
4|9

En İyi Erkek Görüşü

  • Her yer zaten kapalı, burnun, ağzın, yanakların açık olsa ne olacak ki? Peçeyi de kapatınca, bir tek gözlerin görünecek. Yani onu da kapat, görme bari! Abartmayın yahu. Dinde diyor ki, vücudunu belli etmeyecek şekilde kıyafetler giyilmelidir ve başı kapalı olmalıdır. Bu kadar yani, çarşaf falan da gerekmiyor. Çarşaf keyfi giyilir, tesettürün üst modeli değildir. Tesettür baş örtüsüdür.

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Dogru olani yapiyosun bende pece yok ama bende kapaliyim çevremden cok tepki aldim ama başardım sonunda kapaliyim Şu an cok şükür

    1|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • bence sen kendi boyunda tamamen kapalı bir koliye falan gir ne sen insanları gör ne insanlar seni görsün herkes rahat rahat yaşasın

    1|0
    0|0
  • Milletin bakışına değil Allahın bakışına bak çoğunluktaki ehli sünnet alimine göre fitne zamanında yüzün de kapanması farz tabi toplumun nasıl bakacağını tahmin et

    1|0
    0|0
  • Kötü değil İşin takva boyutu taşıyabiliyorsan ne mutlu

    1|0
    0|0
  • Kaliteli peçete tak dikkat çeker

    1|0
    0|0
  • peçe ne fayda sağlıyor ki? arap vahhabilerine mi benzemek istiyorsun?

    1|0
    0|0
  • niye kotu olsun ki. Ama farz da degil yani

    1|0
    0|0
  • Bence takma derim

    1|0
    0|0
  • Peçe tak, tam köle ol.

    1|0
    1|0
    • 1ay

      ne manayla soylefin

    • 1ay

      Erkeklere bak 4 kadın+cariye+72 huri+istediği gibi giyinme+ + + gidiyor, kadın ise köle oluyor.

      İslam hoş görü dinidir diyen kadına da selam olsun.

    • 1ay

      sagol yorumun icin sygi duyarim

Kızlar Ne Diyor 3

  • Ben peçeliyim ve çok seviyorum ama izin yok takmama bu yüzden cıkardım dikkat çektiğimiz için doğru değil sen de takma kalbine göm

    1|0
    0|0
  • etrafindakiler neden kotu tepki veriyo anlamadim sonucta kapatan sensin senin kararin saygi duymalilar

    1|0
    0|0
  • Arkadaşlar nakit paraya ihtiyaç var senet imzalarim faizli geri öderim. ftdd

    0|0
    0|0
    • 1ay

      ne manağğğ

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      @Bugraaltas ya demedim olmuyor soru sor yönet diyor bende tikladim üstüne olmuyor. Sadece bence paylasabilirum

    • 1ay

      Değişikmiş. Ama 1 Xper olan herkes soru soruyor yani. Yapacak bir şey yok, Xper yükseltmeye çalış. Yorum at bolca. :D

Yükleniyor...