Bunu Türkiye'de kızlara teklif etsem sizce ne olur :) ?





0|0
14|4

En İyi Kız Görüşü

  • abazalara iyi is cikar burdan :D

    0|0
    0|0
    • 1ay

      Hadi ordan :D

    • 1ay

      adam yol ustu gøturuyor kizlari abazalarin hayalide bu dglmi zaten :D

Kızlar Ne Diyor 13

  • Daha eyleme geçmeden tokat yersin.
    Ama sistem de saçma. Yaşı neye göre tahmin ediyor? Tecrübeye göre mi? Ne kadar iyi öpüşebildiğine göre mi? Yani ilk öpüşmesi de olabilir belki ya da ikinci ama kızın içinden geliyordur, az biraz izlediklerinden bilgisi de vardır gayet güzel öpüşür. Sağlam bir tahmin yapamaz buradan.

    0|0
    0|0
  • Her gördügünüz ecnebi özentiligi denemek zorundamisiniz...

    1|1
    0|0
  • Sanki her yabanci izin veriyormus gibi davranmayin. Arkadaslarima bunu yapamazsin mesela.

    1|1
    0|0
    • 1ay

      Her yabancı izin veriyor demedm ki. Arkadaslarına gelince yaparım ama kabul edilmeyebilirim :)

    • 1ay

      Bilemiyecegim ama cogu erkek oyle dusunuyor.

  • Bu soruyu daha önce soran kişi 😊😊
    Yine senmi soruyor sun gizli üye olarak 😁😁😁

    0|0
    0|0
  • opucuklerde hic minik degil yalniz farkettinizmi☺baya kocaman yani...

    0|0
    0|0
  • kamera işi bozuyor, çoğu kız kamera çekiyor diye hayır der büyük ihtimal. bir de karakteri gereği hayır diyenler olucaktır

    0|0
    0|0
    • 1ay

      Kamera olmazsa kabul edilir mi diyosun :D

    • 1ay

      hayır onu demek istemedim, ben kendi adıma hiçbir şekilde kabul etmem ama sırf kamera var diye reddeden kızlarda olucaktır.

  • HAHAHAHAHA

    0|0
    0|0
  • Opusmuyor kizlari goturuyor resmen. turk kizlari bu kadar basit degildir sanirim.

    0|0
    0|0
  • Sağ cikamazsin o toplumdan

    0|0
    0|0
  • anında döverler seni

    0|1
    0|0
    • 1ay

      O kadar yobaz diyosun yani milletimiz :)

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      Saçmalama ya millet sokakta yürüyen kadını kızı taciz ediyor tecavüz ediyor onlara sesiniz çıkmıyorda medeni birşekilde sorulan bişeye mi tepki gösteriyosunuz. Saçmalama.

  • tokat filan

    0|0
    0|0
  • Tokadı yersin valla ya da dekmeyiii :D

    0|1
    0|0
    • 1ay

      Denemenin zararı olmaz bence :D

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      Soruyu beğenirmisin

    • 1ay

      hayıır

Erkekler Ne Diyor 4

  • 15 yıldan başlıyor

    1|0
    0|0
  • Dayak yersin

    0|0
    0|0
  • en son oğlan kızdan dayak yemişti. iyi de oldu

    0|1
    0|0
  • Nie her sey onlarn gibi istiyorsunuz ki. onlar gibi olmak xorunda degilix 😏

    0|0
    0|0
Yükleniyor...