Islam hiç gelmemiş olsaydı dünya nasıl olurdu?

Sadece merak ettim yani sizce nasıl olurdu?



0|0
7|8

En İyi Kız Görüşü

  • Sorun dinde değil. Asıl sorun dini kendi çıkarları için kullanıp, ayetleri çarpık yorumlayan, yanlış hadislerle dini değerden salan insanlardadır. Ve bu insanların İslam terör dinidir, İslam geriliktir vs gibi zihniyetleri yüzünden günümüzde İslam da müslümnalar da karanlığa itilerek hak ettiği değeri görmüyor. Çoğu kişi Dinsiz bir dünyanın daha huzurlu olacağını düşünüyor ama anlamıyorlar ki İslam kötülüğe giden tüm kapıları kapayan yegane dindir.

    1|0
    0|2
    • 1ay

      Ne demek sorun dinde değil? :D Ya dinin hakkında bilgin yok, ya da yazmak için yazıyorsun.
      İslam'da kadının değeri yoktur.
      İslam'da erkek eşcinselse cezası ölüm; kadınsa dayaktır.
      İslam'da zinanın cezası Yapan evliyse beline kadar toprağa gömülür halk tarafından taşlanarak öldürülür. Bekarsa yüz sopa darbesi vurulur. Dövülürken ölen olursa ki çok olmuştur önemsenmez allah affetti denir gömülür.
      Kadın erkek evli değilse veya yakın akraba değilse bir arada bulunamaz, yolculuk yapamaz. Sevgili, yakın arkadaş olamaz.
      Kadınların örtünmesi mecburidir. Mümkün olduğunca sosyal hayatta kadın erkek ayrı tutulmaya çalışılır. Karma eğitim yoktur. Taşıtlarda kadın erkek ayrı oturur, denize ayrı plajlardan girilir, süper marketlerde mağazalarda, lokantalarda, kafelerde kadın erkek ayrı oturur. Hem cinsleri hizmet eder.

      Vs. onlarca şey daha.
      İslam gerici ve çağımıza uymayan, tamamen ataerkil ve arapların kültüründen oluşan bir dindir.

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      “Bilin ki; Kuran’dan başka bir şey eken, ektiğini biçerken belalara uğrar. Artık siz de O’nu ekin, O’na uyun. Rabbinize O’nu delil edin, nefislerinize O’nu öğütçü yapın. Kendi reyleriniz O’na uymazsa reylerinizi (yorumlarınızı, seçiminizi) töhmetleyin, dilekleriniz O’na aykırıysa dileklerinize hıyanette bulunun.”
      Nehcül Belağa sayfa 55 @spydercoupe

    • 1ay

      @spydercoupe Ve son olarak Kuran'dan bu kadar ayetler örnek verdiğin gibi ben de sana bir örnek getiricem. Nahl suresi 43:Ayette "Eğer bilmiyorsanız bilgi sahiplerine sorun" buyurulmuştur. Ve ayetten alınması gereken en önemli ders;başta dini meseleler olmak üzere bir konuda yeterli bilgiye sahip olmayanların o hususta ehil olanlara, yani konunun uzmanlarına sormaları gerektiği; bir konuda doğru ve yeterli bilgi edinmeden görüş ileri sürmenin veya iş yapmanın yanlış olduğudur.
      Kurandan ayetleri örnek verirken anlamlarını araştırman gerekirdi

Kızlar Ne Diyor 6

  • Hicbiri olmasin dinlerin

    0|0
    0|0
  • gecerli din ondan bir önceki yani hristiyanlık olurdu

    0|0
    0|0
    • 1ay

      Evet eğer hristiyanlığı büyücülüğe çevirmeseler di olurdu.

  • Sapkın hala gelirdi

    0|0
    0|2
  • B*k yuvasına dönerdi heryer

    0|0
    0|2
  • zaten çivisi çıkık. en azından insan korkularıyla ahlaklı davranıyorlar. islam olmasaydı dünya beter sapkınlık ve azgınlıkla dolu insanlarla olurdu

    0|1
    0|3
  • Daha duzgun

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • Islamdan once kadinlar diri diri topraga gomuluyodu simdi nasil olurdu Allah bilir
    Ortadoguda petrol oldukca dini ne olursa olsun kan dokulur

    2|1
    0|2
  • islam gelmeden önce kız çocukları diri diri toprağa gömülürdü taşlara putlara tapan insanlık rezil halde yaşardı. günümüz dünyasını rezil eden sionist düşünceler ve onların ürettikleri silahlardır

    0|1
    0|2
    • 1ay

      Söylediğin şeyi sadece araplar yapıyordu. islam yokken Türkler şimdikinden daha medeniydiler çünkü araplaşmamışlardı

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      Güzel kafa. Ne içtin aynından bende istiyorum. Kaç yıldır içerim. Bu kafaya ulaşamadım 😂😂

    • 1ay

      @dxmx12 sen içmeye devam et afiyet olsun

  • şu an ki gibi olurdu haçlılar yine yok etme savaşına girerdi. Kızılderili inka astek maya aborjin zulu medeniyetlerini yok ettikleri gibi savaşlar bitmezdi. İslam dünyaya bir süre denge sağladı romanın istilacılarına moğol barbarlarına haddini bildirdi.

    0|0
    0|0
  • objektif bakmaya çalışırsak, hukuk kurallarının olmadığı yerlerde ve dönemlerde insanları kısıtlayıcı bir etken olmuş olabilir. Ama 1000li yıllardan sonra işin içine zıçmıştır :D Cihatlar, terör örgütleri, zina yapınca idam edilenler, saçma sapan sebeplerden idam edilenler (hristiyanlıkta da var bu) genel olarak dinlere bağlı ortaya çıkmış işte

    0|0
    0|0
  • islam hiç gelmeden önce dünya nasılmış biraz tarih okuyarak öğrenebilirsin zaten :) Ama bence daha öncelikli soru şu para icat edilmeseydi dünya bu gün ki kadar kan acı ve göz yaşına sahne olurmuydu?

    0|0
    0|0
  • Çok daha güzel bir yer olurdu.

    0|1
    0|0
  • Çok farklı bir şey olmazdı, insanlar inanacak başka dinler bulurlardı. Yine din sebepli büyük savaşlar, etnik kıyımlar yaşanırdı.

    0|0
    0|0
  • Şu an orta doğu kan gölü olmazdı, hayat daha güzel olurdu.

    0|1
    2|0
Yükleniyor...