Kırmızı neon minibüs aydınlatmalarının olayı nedir?

Günaydın KScanlar düştüm yollara işe gidiyorum ama bu minibüsçülerin renkli neon aydınlatmaları size de tuhaf gelmiyor mu seyyar pavyon gibi yahu :) sizce nasıl olmalı böyle iyi mi yoksa bir değişiklik yapılmalı toplumun bireyleri olarak kullanıyoruz sonuçta...kırmızı neon minibüs aydınlatmaları?


2|0
16|14

En İyi Kız Görüşü

  • Seyyar pavyon gibi olduklarini dusunen sadece ben degilmjsim
    Cok sevindim yalniz olmadigima😂 cok da rahatsiz ediyor renkli isiklar beni iyyh

    0|1
    0|0
    • 1ay

      yalnız değilsin hoş bulan da var itici bulan da beyaz ışık iyidir de işte minibüsçü fantezisi böyle birşey 😂

    • 1ay

      Bembeyaz tasarruflu ampul isigi gibi isik da sevmem, hastane ya da dershaneleri animsatiyor, sari los isik en iyisidir, en goz yormayanindan:)

    • 1ay

      bembeyaz olunca evet gözü yorar minibüsçüler odası bu konu hakkında renk seçimi yapmaları gerek göz yormayan bir renk seçmeleri, sarı los ışıklı olanına hiç denk gelmedim en sonunda iett kart çıkarıp minibüsleri terk edicem :)

En İyi Erkek Görüşü

  • o nasıl bir ışıktır ulan, tövbe estafurullah kerh*ne ışığı gibi..

    0|1
    0|0
    • 1ay

      sabah erken saate çıkıyorum hep gördüğüm manzara bu bir de şoför ve ben varım insan nasıl rahatsız olmasın 😂

    • 1ay

      abi sen tek başına yolculuk etme o adamla mazallah, sonra mahallede adın çıkmasın dikkat et :D şaka bir yana abi harbiden o nasıl bir renktir yahu, ben taktırmaya utanırım öyle bir rengi..

Kızlar Ne Diyor 15

  • Seyyar pavyon gibi minübüsler, insan binince edepsiz gibi hissediyor kendini.
    Hiç hoş değil açıkcası.

    1|2
    0|0
  • 👍🏻👍🏻 aynen katılıyorum gündüz fazla belli olmuyorda akşam binmek zorunda kaldıysak 😱
    Bazen arka planda çalan arabesk müzik, bir gün kendimi kayebdip garson masayı doldur demek olucak 😂😂

    0|2
    0|0
  • aynı fikirde bir snap atmistim ve minibuslerin ici az gorunsun diye yapılıyor diye birisi snapime cevap vermişti tam anlamıyla pavyonumsu 😀

    0|1
    0|0
    • 1ay

      az görünsün diye mi ahah amaçları doğrultusunda yaptıklar sistem mantıksız tamamen eğlencesine yaptıklarını düşünüyorum :)

    • 1ay

      bilmiyorum. oyle yazmıştı

  • minibüsçünün fantezi dünyası :D

    0|1
    0|0
  • Pavyon 😂😂😂

    0|1
    0|0
  • Ayaklı pavyon 😂 Ankaranın vazgecilmezleri arasında 😂

    0|2
    0|0
  • cok iyi bir noktaya değinmişsin harbiden o ne öyle :D ben tek mavisiyle karşılaştım gerçi :D

    0|1
    0|0
    • 1ay

      mavi çok evet ama kırmızı beyaz sarı turuncu her renk gördüm 😂

  • Hahaha benim tabirdi o pavyon 😂😂

    0|1
    0|0
  • Çok itici beyaz olmali

    0|1
    0|0
  • çok güldüm :D
    bence de ne mana ya başımıza bir şey gelcek kadınlar olarak :D
    ya ay karnım ağrıdı :D

    0|1
    0|0
  • Kırmızı olmamalı bencede. Başka koyu renkleri tercih etmeliler.

    0|1
    0|0
  • Cidden tuhaf ya

    0|0
    0|0
  • Çok. tatlı 😂

    0|0
    0|0
  • ahahahha pavyondayım desen inanıcam

    0|3
    0|0
  • Bence güzel yani :d

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 13

  • yine kırmızı iyi reis mavi yeşil beyaz gibi renkleri kullananlarda var =D

    0|1
    0|0
    • 1ay

      kafası karışık minibüsçüler de yok değil sağ tarafı mavi sol tarafı kırmızı olanı bile gördüm onu görünce aklıma sıcaklık renklendirmesi geliyor 😂

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      ben mahallede tofaş altına neon aydınlatma yapanı bile gördüm sanki yarışçı puşt hızlı ve öfkeli etkisi altında kalıp yapıyorlar 😂😂

    • 1ay

      hayır tofaş dediğimiz araç 100 üstüne çıkınca titremeye felan başlıyor =P

  • Yalnız adamlar neonu geçmiş pavyona geçmiş :D

    0|1
    0|0
  • Açacan muziği 😄

    0|1
    0|0
    • 1ay

      acacan sonuna kadar dinleyecek dur kalk yapa yapa... içeceğin yere gelince gaptan müsait bir yerde, yol ayrımında köşe de bırak diyecen dimi 😃

    • 1ay

      😄😄 hehehe aynen

  • O ne la genelev gibi :)

    0|1
    0|0
  • Maviyle karşılaştım içeride dolu kız vardı kendimi cidden pavyonda hissetmiştim beyaz ışık iyidir ne o öyle kırmızı mavi falab

    0|1
    0|0
  • Seyrantepe- Topkapı minibüsü mü o? 😛😃

    0|1
    0|0
    • 1ay

      ahah hayır kartal sultanbeyli minibüsü 😃

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      😁😁

    • 1ay

      😂😂😂

  • ben en çok mor ışıklı olanlarını seviyorum çok güzel oluyor :D

    0|0
    0|0
  • Fort çulara gün doğdu :D

    0|0
    0|0
  • rahatsızlık vermemek için planlanmıştır.

    0|0
    0|0
  • Seyyar pavyon gibi yahu

    0|0
    0|0
  • şekil işte mana mı arıyorsun

    0|0
    0|0
    • 1ay

      e yani mana çıkarmak istiyorum açıkçası neden tek renk değilde bu renk :)

  • çok hoş

    0|0
    0|0
  • Bir keresinde bir minibüscüye denk gelmiştim adam minibüs camiasının tabularını yıkmış... Ne ses var ne seda, minimum düzeyde agresif sürüş ve bakımlı tip de cabası. İlk kez bir minibüsten inmek istemedim. Tabii ki gay değlim ama 27 yaşında ilk kez böyle bir tablo görünce insan bir garip hissediyor =)

    0|2
    0|0
Yükleniyor...