Beyler Kilolu Kadınlar Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?

mesela yolda avmde markette falan mutlaka denk geliyorsunuzdur kilolu bayanlara.. aklınızdan ilk ne geçiyor? Ve kilolu bir kadının sizi sevdiğini öğrendiğinizde ne yaparsınız?


0|0
3|22

En İyi Erkek Görüşü

  • "Zombi kıyameti başlasa yedek cephane olur" diye düşünürüm. Düşünsene onu zombi yaptığını 😆 durdurulamaz silah 😆

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Yastık yap uyu, yorgan gibi üzerine ört falan kullanışlı fjgkg

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 21

  • dogrusu ben zayif severim, kilolu kizlara o gozle bakmiyorum.
    bir defa kilolu biriyle seks yapmistim, farkliydi :D

    0|0
    0|0
  • neden zayıflamak için spor yapmıyor diye düşünüyorum 😀 sorunun cevabı ne kadar kilolu olduğuna bağlı

    0|0
    0|0
  • Ben kilolu kadınları severim.

    0|0
    0|0
    • 1ay

      Ne güzel

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      Dimi ya kemik sadece yani kilolular öylemi bıngıl bıngıl yumuşacık

    • 1ay

      Valla aynen öyle. Sarılınca kolların kavuşmayacak öyle kolay kolay. :D

  • Peki siz kilolu erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz

    0|0
    0|0
    • 1ay

      Bence erkeğe kilo yakışıyor ponçik ponçik panda gibi geziniyorlar etrafta ben seviyorum

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      Kiloluysan eveeet ama kötü bişi değil ayol

    • 1ay

      😭😭😭😭 yıkıldım bir panda ya benzetilmediğimiz kalmıştı oda oldu

  • severim

    0|0
    0|0
  • Ama ne kadar kiloludan bahsediyorsun

    0|0
    0|0
  • Tombul hatun favorimdir
    Aklımdan geçenler +18

    0|0
    0|0
  • Sıradan geliyo

    0|0
    0|0
  • Kocası yeterince çalıştıramamış diyorum.!.

    0|0
    0|0
  • Oda kadındır yadırgamamak lazım sevdiğini öğrendiğimde ise kırmıycak bir şekilde red ederdim

    0|0
    0|0
  • hiçbişe düşünmek istemiyorum

    0|0
    0|0
  • karsılık verirdimmm

    0|0
    0|0
  • Balik etli kadin severiz..

    0|0
    0|0
  • Kilolu veya normal kadını severim.

    0|0
    0|0
  • Bişey düşünmem

    0|0
    0|0
  • Bişey düşünmem yani herkese davrandığım gibi devranırım ama sorun şurdaki ben 51 kiloyum :).

    0|0
    0|0
    • 1ay

      O kadarda zayıf olma be sende

  • allah herkezi farkli yaratmis kimse 4 4luk degil bu hayatta

    0|0
    0|0
  • Normal bişey bu kilolu olması bişeyi değiştirmez sevgisi saf olsun temiz olsun önemli olan bu

    0|0
    0|0
  • Tombiş taptatlı ısırmalık😁

    0|0
    0|0
  • beni kimse sevm3digi için düşünmem gerekmiyor cevap için

    0|0
    0|0
  • Çok tezatım bu konuda sevgili olarak görüşmedim ama seks yapmıştım :D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Bir şey düşünmüyorum normal

    0|0
    0|0
  • O gözle bakan yoktur emin olabilirsin

    0|0
    0|0
Yükleniyor...