Annem sigara içiyor musun diye sorarsa?

Annem sigara içiyor musun diye sorduğunda ne cevap verirsem içmediğime ikna olur?

Güncellemeler:
1ay Başka cevap yok mu? (yardım :( )

0|0
4|10

En İyi Erkek Görüşü

  • Sigara içilmez çekilir demelisin o zaman.

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • İçiyorum de. Bağırırsa bitti mi de? Su tepkiyi vereceğini bile bile öyle bir şey yapar miyim de. Sonra gel bana teşekkür et :F

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • He anne günde 2-3 paket içiyorum de kinayeli olarak

    0|0
    0|0
    • 1ay

      Baska daha ne yorun istiyorsun epey yaratici yorumlar gelmis birazda beynini kullamayi dene

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      bana çocuk diyen 18 yaşında laflara bak ya

    • 1ay

      Daha tartisamicam canim ya iyi günler umarim aradigini bulursun

  • neden yalan soylicen içiyorum de sadece 2 kere kizar içme falan der sonra rahat bırakır

    0|0
    0|0
  • anne ben sigara içmiyorum su nımet carpsınkı de cebinden bı paket malboro cıkar alnına koy

    0|0
    0|0
  • kosuna dahi gelemiyorum annne ne sigarası ya

    0|0
    0|0
  • anlar ki

    0|0
    0|0
  • Sana güvenmyosa ağzında kuş tut.

    0|0
    0|0
  • Kiim? Ben? Lan yürü git bak işine tıh ben? Lan git eğlenicek başka adam bul

    0|0
    0|0
    • 1ay

      Arkadaşım kekovari bir cevap bu bir de anneme lan yürü git işine mi diyim 😂

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      sor bir neden dedim sonra annem neden? dedi ee sonra

    • 1ay

      Tamam tamam annecim içmiyorum ne zaman yalan söyledim sana ben ve böyle bişey için neden yalan söyliyim içsem içiyorum derim

  • Iciyormusun
    O icmiyorsa donuna kadar koklar gerekirse bulur

    0|0
    0|0
  • Doğruyu söyle

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • kkiimmm ben mi? yok anne yanlıs biliyosun o paket pelinsunun

    0|0
    0|0
  • Sigara içenlerin yanında bile durmak rahatsız ediyor beni diyebilirsin

    0|0
    0|0
  • içiyorum de :d ben öyle demiştim :(

    0|0
    0|0
Yükleniyor...