Dünyanın 152 trilyon borcu varmış. Sizce bu borcu kime ödeyecekler :o?

Dünyanın 152 trilyon borcu varmış. Sizce bu borcu kime ödeyecekler :o ?


0|0
6|13

En İyi Kız Görüşü

  • Rockefeller ve Rotschild ailelerine o borçlar.

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • :) öyle değil tabi. Bu şu demek balon ekonomi yani değerinin çok üstünde swaplar ve manipülatörlerin olmayan malların üzerinden yapmış olduğu ticaret. basitçe şöyle anlatayım 1 liralık malı 152 kişiye satarsan ne olur 151 kişi hiç bir şey üretmeden gerçek dışı bir ekonomi yaratmış olur. bunun da finasmanı bankalar olduğu içinde borç 151 kat artmış olur. Zaten ekonomiler de borçla büyür. Bu gün abd dünyanın en borçlu ülkesidir. Sonra uyduruk bir kriz çıkartıp diğer 151 kişiyi batırıp onların elindeki 3 kuruşu da yok pahasına alırlar. Buna da silkeleme denir.

    0|0
    0|0
    • 1ay

      Valla hiçbir şey anlamadım. Ne karisikmis 😊

    • 1ay

      aslında daha iyi anlaman için daha çok bilgi sahibi olman lazım ama o zaman da kafan hepten karışır :) dalavera yapıyorlar işte.

Kızlar Ne Diyor 5

  • hiçbir zaman borçlar sıfırlanmayacağı için takmayın

    0|0
    0|0
  • Kesn uzaylılara

    0|0
    0|0
  • Ne sana , ne de bana o kesin :)

    0|0
    0|0
  • Birbirlerine

    0|0
    0|0
  • Neocon lara

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 12

  • Bir adam bir otele gidiyor. Cebinden 100 TL çıkartıyor. Resepsiyona bırakıyor. Diyorki ” ben bu otele daha önce gelmedim, bir bakayım, bahçenizi ve odalarınızı gezeyim. Hoşlanırsam 100 TL sizde kalır. beğenmezsem 100 TL ‘mi isterim. bir saat izin verin bana..” Otel sahibi seviniyor. Zaten ekonomik kriz falan işler bozuk. “Tamam ” diyor.

    Adamcağız, odaları gezmeye başlıyor. Otel sahibi, 100 TL ‘i alıyor, hemen çırağını kasaba gönderiyor. Kasaba olan 100 TL borcunu ödüyor.

    Kasap 100 TL ‘i alıyor, hemen bakkala gidiyor. Bakkal’a olan 100 TL borcunu veriyor.

    Bakkal hemen lokantaya koşuyor. Lokantaya olan 100 TL borcunu ödüyor. Lokantacı hemen koşuyor, köşedeki hayat kadınına borcunu veriyor. Önceki gecenin hesabını kapatıyor.

    Hayat kadını, koşuyor otele geliyor. Otele olan 100 TL borcunu veriyor.

    Bu arada müşteri adayı, odaları geziyor. Resepsiyona geliyor. “odalardan hoşlanmadım. Ben burada kalmayayım” diyor. Bıraktığı 100 TL i geri alıyor, gidiyor.

    Sonuçta kimsenin kimseye borcu kalmıyor.

    Senin ki de bu hesap...

    0|1
    0|0
  • marslılara gecen zaten gelıp putın ve obamadan ıstemışler goruşmede abı su borcu odeyın artık bak bızımde jupıter gezegenıne borcumuz var ınan pazartesı odeme var cepte beş kuruş para yok demışler putın az bekleyın havalar soguyunca vanaları acıcaz dogalgazı odeme yaparız bıraz demışler olay bu yanı

    0|0
    0|0
  • Bankalara. Başta özel sektör olmak üzere bütün sektörler yatırım yaparken bankadan borç alır ve beklenen büyüme kar elde edilemezse para boşuna gitmiş olur. Ne bankada kalır para nede yatırımcıda buda dünya ekonomisini sıkıntıya sokar. Bankalar borç silmeye gider vs vs. Ama IMF ye göre güzel sağlam bir kriz dünya ekonomisini beklemekte thanks to china.

    0|0
    0|0
  • Bankalara hiçbir zaman bitmez borç faiz veriyor sürekli ödüyorsun

    0|0
    0|0
  • 50 kuruş versene tırrekkk

    0|0
    0|0
  • marstan arsa almıştık onun parasıdır ayda 10 tirilyon 10 tirilyon ödüyoruz napaniliriz yani

    0|0
    0|0
  • sadece bır trılyon dolarcık kısmını bana odeseler

    0|0
    0|0
  • Herkesin birilerine borcu vardır

    0|0
    0|0
  • diğer gezegenlerdekiler

    0|0
    0|0
  • Bizi türkiye ilgilendirir oda 400 milyar dolar :)

    0|0
    0|0
  • ben öderim

    0|0
    0|0
  • Borç olan para mal ve mülk oluyor tüketim toplumu olmanın kaçınılmaz sonucu

    0|0
    0|0
Yükleniyor...