Yapmadığınız halde sürekli suçlu duruma düşürüldüğünüz durumlar neler?

Benim aldatmak kimseyi aldatmadığım halde gerekçeleri hep aldattığımı öne sürmeleri.


0|0
22|2

En İyi Kız Görüşü

  • Altta yazdığı anlamadım ama oluyor bazen bana da. Sana da oluyorsa olsun kendini bildiren sonra sen hiç önemi yok inan bana. Sen iyi bir adamsin

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Ayrilmak isteyenin sevmeyenin bahanesi kolay olur aldatmak gibi. Ben yanindayim sevgilim kimse bizi ayiramicak demek yürek ister. Bende asla aldatmadim halde aldatti damgasi yedim cok sevdim kişi ki hala sevdim kişi kendi ama kardeşim koyver gitsin..

    0|1
    0|0
    • 1ay

      Dürüst olup kaybetmek boyle bisey demek ki aldatsak icimiz yanmicak bosver kardesim insan nasi gormek istiyosa onu gorur.

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      Coğu durustlugu sevgiyi iyi niyeti haketmiyo ama karaktersizlik yapmak bize yakismaz sevgili gelir gider allah karaktere zeval vermesin

    • 1ay

      Aminnnnn

Kızlar Ne Diyor 21

  • Dedikodu. İçimden ne geçiyorsa suratlarına suratlarına söylüyorum hala dedikodu yapıyorsun diyorlar. Geri zekâlı bunlar yemin ederim.

    2|1
    0|0
  • iftira.. kendimi savunmadığım için iftiraya çok kurban gitmişliğim var. ispat yoksa kendimi savunmam. ispat varsa da konuşmam ispatlar geçerim.

    0|1
    0|0
  • Sesimi yukselttigimi soylerler alakası yok cok uysalım 😃

    0|1
    1|0
  • İnsanlar beni onların hayatını mahvetmek suçluyor.
    Azılı suçlu gibi hissediyorum kendimi😃

    0|1
    0|0
  • Suçlanmadım ama yanlış anlaşılıp galiba kıldırdığım oldu @Kegel özür dilerim arkadasım

    0|1
    0|0
  • aslına yanlış anlaşılmak bir bakıma insan için iyi birşey. yani yaptığın daha kötü birşey ortaya çıkmıyor, bunun karşılığında daha ufak şeylerde yanlış anlaşılıyorsun. İlahi adalet diyelim:)

    0|1
    0|0
  • Düşünmem lazim

    0|1
    0|0
  • oncesinde cok aldatilmis bunu takinti haline getirenler insanin aklina karpuz kabugu sokuyor

    0|1
    0|0
  • Bahtsızım ben.
    Çoğu kez düşerim bu duruma.

    0|1
    0|0
  • Son pasta dilimi. Hep benim yediğim düşünülür ama ben yemem.

    0|1
    0|0
  • Dengesizsin falan diyolar değilim halbuki

    0|1
    0|0
  • Demeki bir noktada bişeyi kaçırıyosun ki suçlu duruma düşüyosun bu konularda daha dikkatli olmaya çalış ben nerde hatta yapıyorm diye düşünmen lazım bence

    0|1
    0|0
    • 1ay

      Bıraktim artik kiz arkadas falan ugrasmiyorum ki bana inanmayan guvenmeyen birini zorla tutamam ben guven veriyorum ama o hissetmiyosa suclu ben degilimdir.

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      Tesekkur ederim senin icinde hayirlisi olsun insallah

    • 1ay

      Amin inşallah herkez mutlu olmayı hakeder sadece sabretmek lazım

  • Cok fazla var be...

    0|1
    0|0
  • Evde birşeyler kayboldunda benden ßupelenirler yanimda olmasada var derler

    0|1
    0|0
  • sevgilimi aldatmadigim halde aldatmis oldum

    0|1
    0|0
  • İftiraaaalar malesef.

    0|1
    0|0
  • Senin duruma benzer bir olay bende de var.

    0|0
    0|0
  • Ya eskiden evde vitrin vardı içindede hep yurtdışından aldığı pahalı içkiler vardı duruyordu hep bir gün sabah salon kokuyor bu ne bu koku ne derken içkilerin hepsinin ağzı açılmış tadılmış tüm aile beni gösterdi sjsjdjdkkd hayır yapmış olabilirim ama hatırlamıyorum küçüktüm tabi o zamanlar evde ne olursa hep ben yaptım oluyo aaa duş başlığı mı kırılmış ben kırmışımdır oha buzdolabinki koca dondurmayı kim yedi ben yemişimdir eşyaların yeri mi değişmiş e tabiki onuda ben değiştirmişimdir

    0|1
    0|0
  • Annem keske seni dogurmasaydim hayatimi kararttin falan der

    0|1
    0|0
  • yemek yakmak

    0|1
    0|0
  • Eminim hiç aldatmamışsındır. Bayatladı bu laf yemiyo kimse 😉

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 1

  • Evt bu durumla karşılaşıyorum nefretlik !!!

    0|1
    0|0
Yükleniyor...