Ailesiyle özelliklede annesiyle sorun yasayanlar kimler?

Merhaba ,
Ben annemle çok sorun yaşıyorum.. Benim hic bir seyimi beğenmiyor. Sürekli bir eleştiri halinde. niye kapanmiyorsun? Milletin çocuğu böyle kızı şöyle hep milleti örnek gösteriyor.:( bende diyorum bak bu bosaniyor , bu okulu bıraktı vs. vs. milletin kızı evde oturur ev kızı olur evlendiğinde en iyisi en güzelini ona yaparlar. bes kurus para kazanmış ligi yoktur ama o kıymetlidir.. niye çünkü evde is yapar vakti boldur.. ben de kendi halinde biriyim. çalışıyorum anneme para veriyorum kendi harcamaların oluyor kalanında ufak tefek biriktiriyorum bankada. ama benden kötüsü yok. ben hiçbirşeyi beceremem çünkü. diyorlar hep para biriktir çeyiz yap masraflarını karşıla. ben çok büyük değilim tamam yaşım var 1991 doğumluyum..25 yaşındayım.. evlenmek istemiyorum su anda. başka hedeflerin hayallerim var anlatamiyoru. kız çocuğuna niye bu dayatiliyor evlencen diye benim gibi olan var mi?


0|1
3|7

En İyi Erkek Görüşü

  • Benim kız kardeşimde 25 yaşında ve asla evlen diye diretmiyoruz, görücülerde çok sık geliyor, çalış diyede zorlamıyoruz, canı nasıl isterse. Hedefleri hayalleri neyse onu yapsın, dayatma yapmıyoruz her konuda ama bunu aile olarak aşmakta zor. Bu benden kaynaklı biraz, ben kız diye kısıtlanmasını ve bazı şeylerden mahrum kalmasını istemiyorum. Okuttuk eğittik, kendi kararlarını alsın istedik. Anneler konuşur öyle, sen çok zıt gitme, her şey gönlünce olur umarım. Güçlü bir kızsın belli, çok aykırı olmadan istediklerini yaşaman dileğiyle..

    0|1
    0|0
    • 1ay

      cok dıretmıyolar ama arada laf soluyolar yanı ınsanın da gucune gıdıyor her seyın bı zamanı var. kardesınız sanslıymıs.. ben su an muhasebecılıgı bırakıyorum desem annem gıttın 2 yıl okudun ıstanbul dısında dıyıp benı mahveder valla :( cok tesekkurler..

En İyi Kız Görüşü

  • Anneme kurban olurum aramızda olan muhabbet arkadaşlarımla olan muhabbetten daha fazla. Ailenizden bir şeyler saklamamaya çalışın. Genelde bundan dolayı hep bir açık aramaya çalışırlar babam sürekli beni eleştirirdi ama onu zamanla düzelttim sıcacık bir yuvanız olsun

    0|0
    0|0
    • 1ay

      sakladıgım bır sey yok. sadece su an muhasebecıyım fakat oyunculuk akademısıne gıdıcem seneye ıns egıtım ıcın. babamda oyunculuk egıtımımı desteklyor nıye olamayasın dıyor.. ama annem bılmıyor babam kardesım ve ben 3 umuzun arasında.. seneye akademıye gıderken dıksıyon kursu ya da baska bır kursa gıdıyorum dıyerekten gıdıcem. ama duysa mahveder benı cok karsıdır oyle seylere. ne o oyuncu mu olcan dıye oldurur benı. yavas yavas alıstıra alıstıra cok tesekkurler :)

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      cok tesekkur ederım : ) babamın kalbıne gırdım yaa oda bıraz destek olur hallederız seneye belkı

    • 1ay

      Sevindim😃

Erkekler Ne Diyor 6

  • En sevmediğim şey başkalarıyla kıyaslanmaktır benimde babam sürekli bizi başkalarıyla kıyaslardı şimdi kıyasladıkları kişilerin birisi hapiste biriside hırsızlık yapıyor biz çok şükür kendi işimizde gücümüzdeyiz... Annem bu konuda çok iyidir... Sen kendi hedeflerinden şaşmamalısın hayallerin ve hedeflerin senin geleceğindir..

    0|0
    0|0
    • 1ay

      aynen ole bızımde ovduklerınden bırı okulu bıraktı 2 gun once. bırı bosanma asamasında. bır dıgerı hapse gırıcem dıye korkuyor.. bende ısımde gucumdeyım kımseye bı zararımda yok yanı.. aynen hayallerımden hedeflerımden vazgecmıcem kım ne derse desın

  • Annene bir ay para verme, isterse eğer, anne falancaların kızları hiç vermiyormuş dersin

    0|0
    0|0
    • 1ay

      Simdi haftaya cuma falan maaş alicam soracak bana aldın mi maaşını diye vermeyince de huzursuzluk çıkacak ben onca yıl baktım sana bilmem ne :( ben vermekten gocunmuyorum zaten hakkıdır yani.. babam da pek vermez ona para arada anca. bende çok da olmasa da 400 lira veriyorum her ay istediğini alsın. kıyafet gezmeye gttginde cebinde parası olsun.. hevesi kalmasın bseyde.. benim tek istediğim bana biraz saygi duydum dusuncelerime fikirlerime önem versin ama yok :(

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      hahaha supermıs valla :) ananem bı tanedır. bu annem hıc ananeme cekmemıs

    • 1ay

      Bizde anneanne öyle😊😊

  • Seni anlıyorum da anne işte. Olaya duygusal yönden yaklaşırlar. Sen yine ona uygun bir dille amlatmaya çalış.

    0|0
    0|0
    • 1ay

      aynen anne ıste. baskası olsa yuzune bakmam da anne ıste aynı evdesın yanı.. ama tavrımı koydum konusmuyorum

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      buradakı herkesı tanımaya kalksaydın ohoo. tanıcan da ne olacak bosver

    • 1ay

      En azından diğerleriyle aynı bir karaktere sahip olmadığımı fark ederdin. Ki çyle olmasa senşnle yüz yüze tanışmayı bile göze almazdım yani.

  • Annelerin bazıları öyle tamam de geç

    0|0
    0|0
    • 1ay

      sana denk gelmemıs o anne anlasılan.. her seferınde zatan he dıyıp gecen bız oluyoruz aman uzulmesın dıye

    • 1ay

      bana ısrar etse de olmaz dediysem olduramaz ayıksss

  • Birde cinsiyet değiştirmeyi denesen :)))))))

    0|0
    0|0
  • yok sorunumuz cok dukur

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • senin annen benim babam :(

    0|0
    0|0
  • milletin kızları 18 in de evlenip çocuk doğuruyo allah korusun bosanacak bosanamıyo niye işi yok kalıyo ortada elinde mesleği olaydı istediği gibi bosanırdı böyle anlat bence

    0|0
    0|0
    • 1ay

      aynen oyle hee akrabalardan ole bı abla var 18 degıl ama 30 unda evlendı 3 cocuk var 2 kız 1 oglan.. bosanıyolar sımdı.. ısı olsaydı cok daha farklı olurdu annesı yollamak ıstıyor ama gıtmem dıyo bosancaklar galıba bu tespıtın cok dogru

    • 1ay

      ben hep bunu savunmuşumdur bir insan kendi ayakları üzerinde duruyorsa eğer özgüveni vardır ve kimseye muhtaç değildir

Yükleniyor...