Arkadaslar en kolay ögrendiginiz dil?

Arkdaslar dil bilmek cok harika birsey ve cok eglenceli... Benim hepsinin arasinda ögrendigim en tatli dil Ispanyolca <3 Peki ya sizin?


0|1
14|25

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 24

  • almanca ama bir türlü öğrenemiyorum

    1|0
    0|0
  • Türkçe'yi zaten anadilim olarak çok iyi seviyede biliyorum. Üstelik Almanya'da doğup, büyüyüp, yaşamama rağmen. Sonra ise iyi derecede Almanca ve İngilizce. Yunanca'yı (Ελληνικά) bilmesem de birkaç kelime öğrendim ve yazılarını da rahat okuyabiliyorum. Hatta şarkı bile söyleyebiliyorum. 😃

    0|0
    0|0
    • aa yunanca cok tatli dil bende yunan sarkilrini severim

    • iTunes Store'dan birkaç Yunanca parça satın aldım ve yolda dinliyorum. Çok farklı bir dil yapısına sahip.

  • ingilizceyi kendim oyunlardan öğrendim

    1|0
    0|0
  • Klingon dili

    0|0
    0|0
  • Almanca zaten anadilim ve türkcem biliyom yeter en begendim dil almanca

    1|0
    0|0
    • sen turk degilmisin?

    • Hepsini Göster
    • bende yurtdisinda buyudum hayatim isvecde gecti benim pasaportum isvec pasaportu ben tamamen bir isvec okulunda buyudum ve hiristiyan okuyuludu ( muslumanim) benim cevrem hep isvecli yani tamamen isvecli bir yasamin icindeydim hep ama anadilim turkce benim kanim herzaman turk kaniydi. Ben turkceyi yari yamalak biliyordum hatta kucukken sadece muzik dinliynce anliyabiliyordum kurslara giderek annemle ailemle daha dogrusu konusrak dilime daha yatkin oldum. Sonrasi bende her sene gelirdim turkiyeye ve gayet evimde hissederdim ayrica ben siyasetle ugrasip isvec partisinin genclik kollari baskani olarak avrupa parlamentosunda , parisde ve almanyada konuSma yaptim ekmegini yedigimin ulkesi dogru ama sonumu turkiyede getirmek icin vatanima geri döndum

    • Ilgimc hikayen varmis haklisin görüs farkliligi var

  • Hepsinin arasında derken kaç dil biliyorsun ki?

    0|0
    0|0
  • türkçe :D

    0|0
    0|0
  • kürtçeyi çok çabuk çözdüm.
    askerliği doğuda yapınca ister istemez çözüyorsun.
    çovanii başiii?

    0|0
    0|0
  • İngilizce

    0|0
    0|0
  • İngilizce...

    0|0
    0|0
  • Hola I want to have foreign friends to discover different culture, learn different languages and travel :)) But my english is not good enough

    0|0
    0|0
  • daha ingilizceyi ögrenemedik arkadaş bırak diğerleri bir köşede kalsın

    0|0
    0|0
  • Harbiden iyi mi ispanyolcan.. Eğer gerçekten iyiyse bişey isteyecektim senden ?

    0|0
    0|0
    • buyur:)

    • Hepsini Göster
    • sakin ol ya sen olsn fark etmiyor ki ama internetten ögrenemez konusarak pratik yaparak ögrenicek

    • Ya şimdi şöyle.. Dil bahane sohbet şahane düşüncesi oluşturayım istemedim sadece.. Sana özelden facebook profilini vereyim ulaş olur mu..

  • Türkçe. Hiç zorluk çekmedin

    0|0
    0|0
  • Tatlı dili 😃

    0|0
    0|0
  • Ben rusçadan ve kırgızcadan yanayım

    0|0
    0|0
  • Kadınların dilinden anlıyorum fazlaca yeter heralde 😂😂

    0|0
    0|0
  • türkçe :)

    0|0
    0|0
  • Dil on kotu oldugum sey :(

    0|0
    0|0
  • İspanyolca iyidir )

    0|0
    0|0
  • Kuş dili

    0|0
    0|0
  • Yeni üyeyim experm yetmıor bana ulaşablrmısn rica etsem bişi sorucam özelden

    0|0
    0|0
  • Hablo espanol

    0|0
    0|0
    • si :)

    • Hepsini Göster
    • vivo en sueco , puede usted espanol? hablo?

    • Es un buen lugar suecia 😄

  • Türkçe

    0|0
    0|0
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 13

Yükleniyor...