Yabancı dilim var, fiziğim, tipim gayet iyi, sevgilim var fakat arkadaş ortamında pasif ve dalga geçilen/ezilen tarafım?

Boyum posum var. Tipim falan da iyi Allaha şükür. Dünyalar güzeli bir sevgilim var. 3 yıldır çıkıyoruz. Yabancı dilim var. Beden dilim de oldukça çekici aslında. Özgüvensiz gözükmüyorum. Haftada 1 kitap bitiririm. 133 adet kişisel gelişim kitabım var. Yani demek istediğim mal bir insan değilim. Fakat erkekler falan bir araya geldiğimiz zaman, nedense bir özgüvensizlik hissi geliyor ve pasif kalıyorum. Sesim bile çıkmıyor.

Girişken olamıyorum. Her yaptığım hareketi eleştiriyorlar mesela. Bir şey söylüyorum gülüyorlar. Dalga geçer gibi davranıyorlar anlam veremiyorum. Mesela hep diyorum ki bu sefer daha konuşkan, daha girişken olucam falan diyorum.

Ama bugün mesela yine arkadaş ortamında aynıydım. Ne yaparsam yapayım, dalga geçilen tarafım. Yani aslında dalga geçilecek bir tarafım yok. Mesela şununla dalga geçiyorlar; geçen sene üniversiteyi dondurdum yani 1 yıl geciktirdim. Neden diye sordular keyfim öyle istedi dedim. Buna gülüyorlar. "Kazandım ama gelmedim hahahaha" falan deyip dalga geçiyorlar. Ne şimdi bu?

Kızlar tarafından tercih edilen ve övülen birisiyken, erkekler tarafından dışlanan, dalga geçilen bir kişiyim. Nedir bunun sebebi?


0|0
46

En İyi Kız Görüşü

  • Belli ki kıskanılıyosun o yüzden dalga geçip ezmeye çalışıyorlar seni

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 3

  • kıskanılıyorsun kanki, kendinde sorun arama.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

Yükleniyor...