Kapat

Adet olduğumu erkek arkadaşlarımla paylaşmam ayıp mı sizce? Utanç verici mi?

Yoksa normal ve gayet doğal bir şey olarak mı görüyorsunuz bunu?


0|0
13|37

En İyi Erkek Görüşü

  • Dalga gecerler. Herkes senin gibi iyi niyetli yaklaşmaz

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Yani siradan arkadasina neden soyluyosun onu anlamadim amac ne onlar sana 31ini anlatmiyosa sende soyleme

    2|0
    0|0
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 36

  • Normal seyler bunlar paylas oda oan gore davransin mesela cok ustune gelmesin o donemlerde. Baska seyler yapmaya kalkmasin

    0|0
    0|0
  • doğal bir şey

    1|0
    0|0
  • Bu tarz fizyolojik olaylardan ne diye utanç duygusu besliyorsunuz. Takmayın bu kadar. s

    1|0
    0|0
  • ayıplanacak bir şey yok her yerde derslerde bile işleniyor doğal bir şey

    1|0
    0|0
  • bize paylaştığına göre erkek arkadaşınında bilmesinin hakkı ama sorucak olursan eger dogru kişiyse yani ilerde düşündüğün adamsa bilsin

    0|0
    0|0
  • hayır tabiki

    1|0
    0|0
  • Herkesi kendin gibi sanma ortalıkta aklı sikinde olan çok lavuk var

    1|0
    0|0
  • Paylaşma bence

    1|0
    0|0
  • Değil ama gerek yok

    0|0
    0|0
  • Herkes bılır bunun normal olduğunuda, gerek var mı? Kocan mı, anan baban mı?

    0|0
    0|0
  • Doğal bişey ama nedense gizli kalması amaclaniyor televizyonda boy boy reklambası var ama işte yapacak bişey yok

    0|0
    0|0
  • Doğal bir durum olduğundan, doğal karşılanması gereken de bir durumdur.

    0|0
    0|0
  • Kadınlar o dönem daha stresli sinirli olur , paylaşmakata fayda var ki adam gibi davransın :)

    0|0
    0|0
    • Ama herkesle paylaşılır mı

    • Hepsini Göster
    • Herkesle sevgili oluyorsan paylaş demen lazımdı 😄 hem sorumu algılayamamışsın sen. Sevgilimi kast etmedim erkek arkadaşlarla dedim

    • Erkek arkadaşlarına ne ya boşver :D

  • Daha neler neden ayıp olsun bu doğal bir süreç bilmesinde sıkıntı yok

    0|0
    0|0
  • normal

    0|0
    0|0
  • Gayet normal bişey utanılacak birşey değil ama paylaşma aralarından bir gevşek çıkar saçma sapan konuşur üzülürsün

    0|0
    0|0
  • dogal tabikii

    0|0
    0|0
  • no problem hasta oldu söylemek utanç değil bilgisi olması gerek yoksa hasta hasta seni ikmeye çalışırsa günaha girer

    0|0
    0|0
    • Haydaa

    • Hepsini Göster
    • Bu söylediklerini yüzüme söyleme cesaretin yok ekran arkasına sığınıp konuşuyorsun aciz yaratık seni inim inim inletirim bütün dünya da izler zavallılığını

    • senin yüzünde söylerim aciz yaratık sen kimsin be necisin senden neden korkacağıum allahın verdiği bir can onu da allahtan başkası alamaz malum yaratık haddini aşma edepli ol sana yakışan ney se onu yap inim inliyen sen olursun sonuçta acizleşme haddine ve edebi bil fazla ileri de gitme oturduğun yeri bil

  • eşinle paylaşman normal ama arkadaş normal olarak gormuyorum

    0|0
    0|0
  • ıyyy iğrenç

    0|0
    0|0
  • Saçma

    0|0
    0|0
  • Ben tiksinc buluyorum hatta o gun aramiyorum bile ozur dilerim

    0|0
    0|0
  • sanki erkek arkadasın hayatında hiç duymadı böyle bişey bu bir sır mı?

    0|0
    0|0
    • Sorumu algılayamamışsın sen. Diyorum ki samimi olduğum ya da olmadığım birine ulu orta adet olduğumu söylemem etik midir diyorum

    • Hepsini Göster
    • orasını anladım da bu bir sır mı bu zamanda bacak kadar cocuklar biliyo sorun olmaz yani

    • İyi o zaman senin mantığına göre herkes sexin ne demek olduğunu biliyor bunu da herkes birbiriyle paylaşsın 😄

  • dogal bisey. hatta sevgili olanlar soylesin abicim. o gunlerde gorusmeyelim delirtiyosunuz insani

    0|0
    1|0
    • Niye ya 😄 😄 😄

    • boka pusure kiziyonuz trip yapiyosunuz cekilmez bir kadin oluyosunuz aksiiii naleeeett... :)

  • Konudan ziyade erkek arkadaşlar kısmı enteresan geldi, çoğul 😬

    0|0
    0|0
    • İşte sevgilim değil erkek arkadaşlar

  • Soylemene gerek yok anlar zaten ^^

    0|0
    0|0
  • Ayıp

    0|0
    0|0
  • Kanlı bıçaklı olmayın sonra

    0|0
    0|0
  • Gayet Normal

    0|0
    0|0
  • Normal bir durum paylasabilirsin

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    6
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 12

  • Benim arkadaşın sevgilisi gününü takip ediyormuş ya ne o hasta mısın falan yapıyordu öf kusucam yani

    1|0
    0|0
  • Normal bişey her kız oluyo sonuçta utanç verici bişey yok ama direk adetim demek biraz tuhaf kaçar konu açılırsa söylersin

    1|0
    0|0
  • ne gerek var ki

    1|0
    0|0
  • Normal. dbsb tabiki

    1|0
    0|0
  • Gidip ya ben adet oldum demek sacma tabi ama bir durum oldu ve soylemen gerektiyse gayet normal

    1|0
    0|0
  • Onu da söyleme eksik kalsın bilmek zorunda mı

    1|0
    0|0
  • Senin ne zaman regl olduğu kimse bilmek zorunda değil

    1|0
    0|0
  • Arkadaslarimla! Bence özel olanla paylasilmali her erkekle değil 😊

    0|0
    0|0
  • Ayip. Ne gerek var? Onlar da arada sabahlari erekte olduklarini paylassinlar seninle tam olsun.

    0|1
    0|0
  • Gayet doğal birsey. Hem bunu ayiplamak bence anormal olan 👍 regl olmasan çocuğun olmaz yani

    0|0
    0|0
  • Erkek arkadaşların?

    0|0
    0|0
  • yok benc edeğil

    0|0
    0|0
Yükleniyor...