İlk mesajı neden erkekler atmalı?

İlk mesajı neden erkekler atmalı?


1|0
8|26

En İyi Kız Görüşü

  • Çünkü kız evi naz evi :D
    Ama güzel açıklamış resim :D

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 26

  • Bu olayı beklenti haline getirmek de kötü, aslında.
    1-2 kereye mahsus ilk mesajı atarız, sorun olmaz.

    Fakat, sürekli bizden beklemeyin.

    0|0
    0|0
  • saçmalık. erkekler kıcıylamı mesaj yazıo kanks

    0|1
    0|0
  • çok zor değilse siz atın :D

    0|0
    0|0
  • ilk mesaj nedir ya seviyorsan zaten sürekli mesaj atip aramaz misin? hemde kizlarin %90 i 15 dakika icinde mesaj gelmezse hemen baska sevgili yapiyor.

    0|0
    0|0
  • İlk mesaj nedir? Birisi açıklayabilir mi. Daha önce hiç konuşmadıgın bir kişiye atılan mesajdan mı bahsediyorsunuz bu ilk mesaj derken

    0|0
    0|0
  • bence farketmez ilk adımı kim atarsa atsın eşit olur 2 insan ilişkide ben ilk adımı attım ilişkide benim sözüm gecer diye bişey yok

    0|0
    0|0
  • Fark yok bu konuda. madem esitlik var , ozaman sizde beklemeyiverin

    0|0
    0|0
  • Hayır atamayız

    0|0
    0|0
  • Ülke sayko dolu

    0|0
    0|0
  • Bu kadar balon egolu olmayın sizde :D

    1|0
    0|0
  • Bunu yazan kişi o sayıyı okuyamaz bile daha 😂😂

    0|0
    0|0
  • alakası yok sanki bizim psikolojimiz yok bizde de aynı şeyler oluyor merak etmeyin bu bir bizim toplumda var yok ilk erkekler yazsın saçmalık

    0|0
    0|0
  • doğru gibi herelde

    0|0
    0|0
  • Kız atarsa yanlış anlıyoruz o yüzden

    0|0
    0|0
  • Sakin bakıp cevaplıyorlar heee

    0|0
    0|0
  • Öyle kaidelerim yok.

    0|0
    0|0
  • Alakası Yok

    0|0
    0|0
  • çok şey beklemeyin.

    0|0
    0|0
  • çok şey beklıyosunuz. genelde tüm erkekler atar ılkını bn hariç

    0|0
    0|0
  • ben attım ona olumlu yanıt umuyorum onu en temizinden bir aşkla seviyorum

    0|0
    0|0
  • bana mesaj gelsin cevap vermeyenin...

    0|0
    0|0
  • ilk mesajı erkek atacak diye birşey yok...

    0|0
    0|0
  • siz atarsanız cevap gelme olasılığı % 95

    biz atarsak cevap gelme olasılığı % 5

    sonra kız erkek eşittir . tabi canım tabi ki eşitiz :D

    0|0
    0|0
  • Niye ben atıyorum sen at :D

    0|0
    0|0
  • yalan

    0|0
    0|0
  • Neden cevap vermiyosunuz lan bazen

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Bilmiyorum ama ilk mesaji atan kizlarda var ben misal şu aralar ilk mesaji hep ben atiyorum 😂😂😂 ben yürüyorum çocuğa😂😂

    1|0
    0|0
  • Ahahha kadın haklı dagılın😄😄

    1|0
    0|0
  • Canım isterse atarım öyle bir beklentim yokki :)

    0|0
    0|0
  • Çok haklı bir yazı

    0|0
    0|0
  • Hahaha haklısın vallaa 👍😃😁

    0|0
    0|0
  • Erkek, kız ayrımı yok bence bu işte

    0|0
    0|0
  • Bu ne yaa :D ahaha yok artık daha neler

    0|0
    0|0
Yükleniyor...