küçük kardesiniz sizden once evlense razı olur musunuz?


0|0
527

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Evlensin sorun olmaz.

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 26

  • evlendi zaten

    1|0
    0|0
  • Biz abimle bir idda ya girmiştik, kim önce evlenirse evlenmeyenin düğün masraflarını o karşılayacak. Adam 8 senedir hala nişanlı aşamasından evlilik aşamasına geçemedi korkusundan. Yakından kadın bunu terkedecek haberi yok.

    0|0
    0|0
  • Kimin kismeti cikarsa evlenmesi lazimdir sira falan diye birsey yok.

    0|0
    0|0
  • Evlensin banane bana mı soracak ki evlenirken

    0|0
    0|0
  • Seve seve bir o kaldı zaten oda gitsede rahatlasam yahu 😀

    0|0
    0|0
  • Hayır...

    0|0
    0|0
  • Benim evlenmeye niyetim yok ki zaten

    0|0
    0|0
  • Hay hay seve seve hemde

    0|0
    0|0
  • ya ne sirasi Allahasen

    0|0
    0|0
  • Aman evlensin. :D

    0|0
    0|0
  • Sıkıntı olmaz benim için.

    0|0
    0|0
  • Kimm kısmeti nezaman yazılmış bilemeyiz omurum tabi 👍

    0|0
    0|0
  • olmaz sıraya hadi bekleme yapma askerligin çok senin :D

    0|0
    0|0
  • Sen 10 yıl evde kaldın demekdir. Hem bu işler sıra ile olmamalı

    0|0
    0|0
  • kardeşim yok

    0|0
    0|0
  • Daha o mu kaldı ya

    0|0
    0|0
  • Genelde kızlarda sıra da sıkıntı var nedendir anlamadım

    0|0
    0|0
  • Kucuk kardes yok.

    0|0
    0|0
  • En küçük benim 😂

    0|0
    0|0
  • Öyle saçmalıklar cidden var mı ya :D

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    6

Kızlar Ne Diyor 4

  • Razı olurum niye engel oluyım

    0|0
    0|0
  • O ne be sıra ne demek

    0|0
    1|0
  • olurdum

    0|0
    0|0
  • Sırayla mi oluyor bu işler

    0|0
    0|0
Yükleniyor...