Düğünden sonra eşinizi ilk kez makyajsız gördüğünüzde tanıyamasaydınız boşar mıydınız?

Dubai'li bir adam düğünden birkaç gün sonra ilk defa makyajsız gördüğü 28 yaşındaki eşini, aşırı makyaj yaparak ve sahte kirpikler takarak kendisini kandırdığı gerekçesi ile boşadı. Düğünden sonra eşinizi ilk kez makyajsız gördüğünüzde tanıyamasaydınız boşar mıydınız? Karısıyla plaja giden, denizden çıkan karısını makyajsız görünce tanıyamayan adam şok yaşadı. Ne dersiniz? Makyaj ufaktan aldatmacaya dönüşecek kadar gelişmedi mi sizce de? Siz olsanız boşayabilir miydiniz? :)
Görsel temsili de, durum baya gerçek! :)


5|2
112|139

En İyi Erkek Görüşü

  • İşte gelin hamamı bu yüzden var. Atalarımız işi biliyormuş 😄

    4|3
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • kendisini kandirmak mi? :) kadin da ''kalbim icin sevdigini soyleyerek beni kandirdi meger dis gorunusum icin seviyormus'' diye sikayet etseymis =) herseyin guzellik olmadigini da anlasin bir zahmet bazi erkekler.. ha bu kadinlarin makyaji abartmalari gerektigini gostermez tabi.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 138

  • Aşırı makyaj yapan kadınla sevgili olmam baştan zaten, o yüzden bu sorunlarla karşılaşmam. :D Yani düğün günü yapabilir, o dert değil. :D Ama normalde hep sade olmasını isterim hani. Gerek yok ki? Öyle de güzel o, bunu hatırlatmama gerek sadece... Doğallık iyidir.

    1|0
    0|0
  • dış güzelliğe aşık olan herkes hata yapar bu örnekte olduğu gibi ozaman bu adam yaşlandığında bosardi gelelim işin özüne hadis makyaj yapan bir kadın ola bilir ama abartan bir kadın bence çevresini kandırıyor gerci ben makyajada karşıyım ama ilerde eşim olacak kişide makyaj yaparsa da bir şey yapamam onun tercihi saygı duyarız ve son bir not daha brnden kadının makyajsız Halide güzel aslında ama yıllarca makyaj yaparak yüzünü eskitmis yıpranmış ha bir şey daha bunlar ilk gece gecirmedi miki adam anlayamamisda sonradan anlamış adamdada gariplik varmış:)

    0|0
    0|0
  • Senin dediğin haber seneler oncesiydi ki Dubai değil

    4|0
    0|0
  • Kendini makyajla güzel gösterip, üstüne gerçekten kendini güzel sanan kadınlardan tiksiniyorum. Sadece kendilerini kandırıyorlar , fazlası değil. (Makyajı ufak tefek rütuş , veya o gün yüzünde yara , sivilce vardır ona bişey demiyoruzda, kendini hiç olmayan biri gibi gösterenlere lafım)

    1|0
    0|0
  • Vallahi boşayabilirim çok büyük sürpriz yaşarsam :) ama makyajsiz halini görmeden de evlenecek değilim ya o kadar beynim durmuş degil

    0|0
    0|0
  • yani bilemiyorum tabi
    aşırı makyaj insanı degiştirir :)
    ama adamın yaşadıgı hayal kırıklıgı büyük olmuş demekki:)

    0|0
    0|0
  • Makyaja karşıyım böyle evrim geçirenleri çok gördüm internette.
    Sevgiliminde öyle fazla makyaj yapmasına izin vermeyeceğim için böyle bir durumla karşılaşacağımı sanmam 😄
    Adam eşinin karakterini severek evlenmiş olmalı ama yinede gerçek yüzünü her zaman saklayıp sürekli makyajla adamın karşısına çıktığı için kadın sahtekarlık yapmış resmen adam haklı yani😅

    0|0
    0|0
  • Görmeden almam 😂

    1|0
    0|0
  • sizde düğünü gelini hamamda görmeden mi yapıyorlar :) saçma salak sorular sorup beni insanlıktan çıkarıyorsunuz! evleneceğin kızı aylarca görüyorsun tanıyorsun 5 yaşındaki çocuk gibi evcilik oyunu mu bu iş?

    2|1
    0|0
  • Flört döneminde hiç mi kızı normal görmemiş bu adam. Ben her buluştugum kıza doğal olmasını öyle güzelse gerçekten güzelsindir makyaj sevmem diyerek yaptırmıyorum 😂

    1|0
    0|0
  • anında bosardim eğer normal hali güzel degilse direk boşol boşol boşol 😃

    0|1
    2|0
  • bvoşardım kanks

    0|0
    0|0
  • Tazminat davası bile açarım :D

    0|0
    0|0
  • Çoğu kadın ÇOĞU KADIN zaten çirkindir lakin bir kadını çirkin die boşamak bir erkek için daha utanç verici birşey olamaz o denin NAMUSUN !

    2|0
    0|1
  • flört söz nişan falan filan dönemlerinde makyajsız halini görmemişse zaten o adam için olumlu bişey söylemek zor

    2|0
    0|0
  • Yok evlenmeden önce yüzüne muhakkak bir su atarım.

    1|0
    0|0
  • Valla bizde o kadar iyi kaportacı yok ne kadar saklamaya çalışsalarda düğün sabahı fazla şaşıracağımızı sanmıyorum ;)

    0|0
    0|0
  • evlenene kadar makyajsız halini görmemişsem bu benim aptallığımdır

    1|0
    0|0
  • makyajsız görmediğim kadınla evlenmem..

    0|1
    1|0
  • Hayır asla.

    0|0
    0|0
  • Yıkamadan evlenmem ben ✌

    0|0
    1|0
  • Valla ben makyajsız görmeden almam :)

    3|0
    1|0
  • Makyaj olmasa dışarıda totosunu havali havali sallayamacak çok kiz var resmen makyaj ile butunlesmisler.

    0|0
    0|0
  • adamı takdir ettim.

    0|0
    0|0
  • makyajsiz begenirim once

    0|0
    0|0
  • Shop gibi duruyor lan ama böyle haberler çok olmaya başladı hersey gibi normal geliyor artık

    0|0
    0|0
  • evlenmeden önce hiç mi makyajsız görmemiş saf koca

    1|0
    0|0
  • Evett

    0|0
    0|0
  • Kızların bir çoğunda durum bundan ibaret.

    0|0
    0|0
  • Hele bir Kızı bulalım 😂😂

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    108

Kızlar Ne Diyor 111

  • İyi de bir insanın yüzünde ne kadar makyaj olduğunu ve güzelliğini ne derece etkilediğini anlamak zor değil. O adamın slaklığı.
    Ayrıca evlenene kadar kadının hiç doğal halini görmemiş olması da ayrı bir enteresan.

    1|0
    0|0
  • Erkeklerin allah yardimcisi olsun :)

    0|1
    0|0
  • eşim ile eş olmadan önce görüşmeye makyajsız gittim ben

    0|0
    0|0
  • Hahahaha dugunden once mutlaka 1 gun makyajsiz gelmesini isteyin beyler 😂

    0|0
    0|0
  • Doğal olmanın faydaları işte...

    0|0
    0|0
  • Bosanmam

    0|0
    0|0
  • Yok boşamaz canım kocam beni 😌😌😂😂

    0|0
    0|0
  • :) Ya erkeklerde inanmasın hemen aşırı makyajlı olan birini tanıyamıyor mu

    2|0
    0|0
  • Benim hiç uğraşmayacağım şeyler. Makyaj yapmaktansa temizliyorum bakıyorum daha iyi oluyor. Yani yapmamda zaten :)

    1|0
    0|0
  • Makyaj yapmadığım için sorun olmayacaktır

    0|1
    0|0
  • Resmen dangalak böyle saçma şey mi olur hiç mo makyajsiz görmedi bu kadını

    0|1
    0|0
  • evlenme aşamasına kadar geldiği insanı hiç mi makyajsız görmemiş çok saçma

    0|0
    0|0
  • Eşim olacak insan zaten öncesinde makyajsız halimi de, en rüküş halimi de illa ki görmüş olacaktır çok sacma seyler bunlar...

    0|0
    0|0
  • Soyle bisey aslinda erkeklerde kendine bakar kadinlarda mesela erkekler sakallari varken kendini daha iyi hisseder kadinlarda makyajli daha guzl gorunur iyi hisseder vs. Boyle ufak seyde bosayacaksa zaten onda zerre adamlik yoktur ki dis gorunusle evlenen kisiden ne beklersn :) O zmn kadinda erkegi kel veya sakalsz gorunce boşasin Allah Allah :D

    0|0
    0|0
  • Or. spu çocukluğu değil de ne bu? Biri açıklasın.
    Tamam kadınlar bu konuda eşekler. Makyajsız çıkmazlar göstermemiş o halini. Ama erkekte sırf dış görünüşü için evlenmiş olamaz. Olmamalı. Lan hayvan sen kadının güzelliği için mi evlendin. O konusmaları yapan sana evlenme fikrini düşündüren o kadın. Ne değişti de boşadın.

    0|0
    0|0
    • 1ay

      aynı olayı tersten düşün. adamın da kullandığı araba, ev vs arkadaşlarından ödünç alınmış ya da kiralanmış olsun. adamın söylediği gibi işi olmasın. kadın da kendini kandırılmış hisseder boşanırdı. kadın yüzünü yıkadıktan sonra o kadını tanıyamıyorsan sende kandini aldatılmış hissedersin :D maske takıp evlenmek gibi bir şey. tanınmayacak kadar yapılan makyajdan bahsediyoruz çünkü

    • 1ay

      @Wimpy evet. Ama yemin ederim bosanmazdım.. çünkü ben biriyle evleniyorsam aşık olmuşumdur karakterine. Sonuc olarak anlaşılabilir. Sürekli makyaj yapan evlenmeyeceksin o zaman. Birazda doğal halini görmek ister insan

  • Ayni olay makedonyadada yakin zaman icinde yasanmis.. ve adam kandirildm diyerek bosanmak icin kollari sivamis

    0|0
    0|0
  • Sadece makyajlı olduğu içinmi evli kalıncaktı. Evlenirken hastalıkta sağlıkta diyorsun, makyajsız diye eşini boşayan Allah korusun sakat kalsa hasta olsa koşa koşa terk etçek demekki. Her şey şekilcilik olmuş artık. Üzücü

    0|0
    0|0
  • Boşardım :D

    0|0
    0|0
  • Sanki evlenene kadar hiç gormuyor ne saçma

    0|0
    0|0
  • Hepsi bosanorim diyo ne bekliyosunki hepsi yumurtanin kabuguna asik icerdeki kadin kimsenin umrunda degil yaziklar olsun bukadarmi maddecisiniz..

    1|0
    0|0
    • Hepsini Göster
    • 1ay

      Illaki o kadini makyajsizda gormustur o Allah bilir ne icin ayrilmista onu bahane etmis

    • 1ay

      Olabilir dubaide düğün yapan adam zengindir kadına para ödememek için bu bahaneyi kullanmıştır

  • Zaten ben normalde de çok natural dolaşırım zaten görür diye düşünüyorum evlenmeden

    0|0
    0|0
  • Erkeklerin yerinde olsam evlenmeden sevgilimin yüzünü yıkar öyle alırım

    0|0
    0|0
  • Çok kötü olmuş. O kadınla kimse evlenmez ki bir daha

    0|0
    0|0
  • benim erkek arkadaşım beni makyajsızda görmek istedi gördü korkuyo heralde bu haberlerden :D

    1|0
    0|0
  • Erkek olsam evlenmeden yikarim bir

    0|0
    0|0
  • Aşırı makyaj yapmadigim için sorun yok

    0|0
    0|0
  • Evlilik için fizik arıyorsam aldatılmayı hakediyorum demektir
    Ne kadar ekmek o kadar köfte
    Gönül gözüyle de bakabilseydim keşke

    0|0
    0|0
  • Evlenmeden önce makyajsiz görmek istedigini söylemeliydi eger önem veriyorsa buna... ayrica sadece dis görünüme önem veriyorsa zaten kadina yazik olurdu.

    0|0
    0|0
  • Yani zaten siz erkekler nerde suratında yuz kilo makyaj var gidip onları buluyosunuz kusura bakmayın da size müstehak 😄

    0|0
    0|0
  • Yüzüme asla o kadar makyaj yapmam. Kat kat pudralar rahatsız eder beni.
    Dudaklarıma bir ruj Kirpiklerime rımel yeter.

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    81
Yükleniyor...