Kardeş mi sevgili mi?

Geçenlerde kardeşime dışarı çıkalım dediğimde bana gelemem sevgilim çıkmama izin vermiyor dedi böyle saçmalık duymadım gerçekten sonuçta arkadaşı değilim böyle bir tepki beklemiyordum ben olsam aynısını yapmazdım
bu konuda ne düşünüyorsunuz çok şaşkınım vallahi


0|1
13|15

En İyi Erkek Görüşü

  • Salaklık.. hadi kocası olsa anlarım da iki gün sonra terkedecek biri için ne diye böyle şeyler yapılıyor?

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Kardeşin gerçekten saçmalamış henüz hayatında sadece sevgili vasfında olan birine bu kadar yönetme şansı vermemeli

    0|0
    0|0
    • 1ay

      çok haklısın ama böyle olmasını istiyorsa böyle olur karışmamam sadece üzüldüm biraz sonuçta sevgilisi yani

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      akşam konuşucam zaten bu böyle olmaz

    • 1ay

      En doğrusunu yaparsın belki de aşktan gözü kör olmuş bu kadar müsamaha gösteriyo sen aç gözünü kardeşinin üzülen o olur

Erkekler Ne Diyor 14

  • Kardeş tercih edilmeli. Erkek mi kardeşin kiz mi

    0|0
    0|0
  • Kardeşin erkek mi?

    0|0
    0|0
  • Millet kafayı kırmış

    0|0
    0|0
  • Yaşı küçüktür daha olur öyle :D

    0|0
    0|0
  • Kardeşim yok bilmiyorum

    0|0
    0|0
  • Kardeşin sıcmıs resmen sevgılı kım ya senın yanında

    1|0
    0|0
  • Bende az önce birinden ayrıldım onu kısıtlamadım diye

    0|0
    0|0
    • 1ay

      çok saçma ya

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      Böyle kızlar yüzünden kısıtlamanın doğru olduğuna inandıracaklar

    • 1ay

      ya aklı olan tepkisini koyar benim kardeşim kılıbıkmış onu onladım :(

  • Takdir ettim, iyi baglanmis

    0|1
    0|0
  • Kardeş tabiki...

    0|0
    0|0
  • Gerizekalilik ve kölelik.

    0|0
    0|0
  • Ergenlik belirtileri bunlar.

    0|0
    0|0
  • Banane

    0|0
    0|0
  • Kardeşin sıcmıs resmen sevgılı kım ya senın yanında

    0|0
    0|0
  • kılıbıklık yapmış:)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 12

  • o sevgilinin ağzına tükürür rezil ederdim. anası babası ablası abisi dururken ona mı düşmüş yasak koymak.

    0|0
    0|0
  • Ayıp etmiş gerçekten, baya hem de.

    0|0
    0|0
  • Kardeş

    0|0
    0|0
  • bir insaninn kendini bu derecede kisitlatmasi normal degill

    0|0
    0|0
  • Kardes tabiki sevgilide neymis

    0|0
    0|0
  • Kız onu üzdüğündede sana sığınır ama. Değerini o zaman anlar anca

    0|0
    0|0
  • değişir.. kardeşin kaç yaşında ve kaç yıldır bu kişiyle çıkıyor. tanıştın mı? bunlar önemli

    0|0
    0|0
  • Kardeş diyorum bende bir abi var hiçbir konuda Kırmaz beni hiçbir konuda 😇

    0|0
    0|0
    • 1ay

      sevgilisi olana kadar o da beni kırmazdı şimdi resmen köle olmuş:(

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      kıskandım:(

    • 1ay

      Böyle olmak senin elinde asddd

  • gerizekaliymis kardesin

    0|1
    0|0
  • kardeş.

    0|0
    0|0
  • Kardeşin yaşı 13 galiba

    0|0
    0|0
  • Kardesin kac yasinda neden sevgilisini bu kadar cok dinliyor sen ablasisin

    0|0
    0|0
Yükleniyor...