Uzun boylu erkeklerin kısa kızları sevmesi?

Ben benden bir 25 30 cm kısa kızlardan hoşlanıyorum :D 155 160 civarı boylar çok tatlı :D neden böyle ki acaba


0|0
15|7

En İyi Kız Görüşü

  • Kendinizi daha güvenli hissediyorsunuzdur. Yani özgüvenli. Minik minik olunca onlar koruyabilirim gibisinden bir düşünce vardır herhalde bunun gibi bir şey. Savunmasızlar hafiften bu da erkeklik gururunuzu okşuyor. s

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Aynen bende 187 yim ama 160 170 arası seviyorum 😂😂😂

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 14

Erkekler Ne Diyor 6

  • daha şirin görünüyorlar , şahsen kucaklayıp kaçırasım geliyor , ama neticesi yere yakın oldugu icin birazda korkmak lazım :)

    0|1
    0|0
  • Aynen çünkü tatlı oluyorlar

    0|1
    0|0
  • şu kızları bize bırakın bari. kısayız diye biz sevilmiyoruz

    0|1
    0|1
    • 1ay

      Kardeşim valla zevk meselesi benim ki ama memlekette kız çok ya sana göre biri de çıkar elbette :)

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      Kızlar maddi gücü olana bakar maddi gücü elde etmek içinde zeki olman gerek :) neyse kardeşim günümü kararttın yahu :D

    • 1ay

      Sen öyle san kardrşim. Sokak röportajlarına bak çoğunluğu yakışıklı ama fakir diyor

  • Cebinize sokmak için mi :D anahtarlık almıyorsunuz oğlum kendinize gelin.

    0|1
    1|0
  • Bilmiyorum ki ben de öyle seviyorum

    0|1
    0|0
  • bence uzun daha iyi :D

    0|1
    0|0
Yükleniyor...