Neden tecavüz olaylari ile karşı karşıya kalıyoruz?

Hemde küçücük çocuklara hatta bebeklere bile tecavüz ediliyor😞. Ya neden buna bir dur denmiyor sadece kızıp üzülen ben miyim?


1|2
9|35

En İyi Erkek Görüşü

  • Daha yaşı dolmamış el kadar bebeğe cansız bir damacanaya sıcaklığı dahi olmayan bir banka derdini anlatamayan bir hayvana zihinsel engeli olan bir insana tecavüz edecek kadar hastalıklı insanların aramızda azınlık değilde çoğunluk gibi yaşaması yüzünden. Söyleyecek binlerce ağız dolusu sözüm var malesef.

    1|0
    0|0
    • 1ay

      Benimde çok var ama içimizde kaliyor Iste.

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      Allah askina zor tutuyorum kendimi sende ateşle yaklaşma. Anladigim kadariyla sen de benim gibisin.

    • 1ay

      İnan bana yalnız değiliz sıkıldım cidden ama yorulmadım ben bu insanlarla bu iğrençliklerle savaşmaktan yorulmayacağım bu neye mal olursa olsun ben bir kadını sokakta dövülürken görmek istemiyorum ben görüş ayrılıkları (din, siyasi, vs...) yüzünden birbirine giren yaşlı bir insanı rencide eden yaratıklarla savaşmaktan asla çekinmeyeceğim.

Erkekler Ne Diyor 34

  • Geçen gün 2 aylık yavru kediye tecavüz haberi gördüm. Hayvanları kısırlaştırmaya bile karşıyım ama bu tarz insanları kısırlaştırmak lazım. ŞART !

    1|0
    0|0
  • Aynen sadece kızıp üzülen sensin

    1|0
    0|0
  • çünkü cocuklarımızı iyibir insan olarak değil erkek adama olarak yetiştirmeye çalışıyoruz edep nedir ahlak nedir adam olmak nedir bilmiyorlar bunu öğretmek lazım

    4|0
    0|0
  • Sizde ki o derinliğe sadece girme niyetindeler
    Sizi insan yerine koyan yok
    Çünkü derinligin yeter..
    Lafim belki kaba ama onun bunun evlatları cok işte..

    Bende dogru duzgun bir adam degilim
    Kadınları severim ama tecavuz nedir la 😫

    1|0
    0|0
  • 1-) Psikolojik bir sorun

    2-) Aile eğitimi eksikliği

    Tecavüz etmenin sebepleri.

    Bu ülkede o kadar çok şey oluyor ki hepsi için bir şey desek ortada kaos olur. Hal böyle olunca susmayı yeğliyoruz. Susmasak polisler tomalarla ellerinde cop bizi bekliyorlar.

    1|0
    0|0
  • sorun erkeklerin belli kısmında
    sorun verilen cezalarda

    aklıma bunlar geliyor

    1|0
    0|0
  • malesef

    1|0
    0|0
  • İğrenç olaylardan biri. Bugün açığa çıktı örneğin. Bu aşağılık sapıklıklar barındıran şahıslar içimizde maalesef.

    1|0
    0|0
  • Zihniyet belli. Yazarsam görüşümü kaldırırlar.

    1|0
    0|0
  • Ülkede kanı bozuk çok.

    1|0
    0|0
  • Ülkemizde bu kadar serefsiz orspu cocugu varki kucucuk cocuga nasil yapiyorlar nasil bir insanlik bu anlamiyorum. Ama ahirette en agir cezayi alcaklar Allah a dua etmekten baska yapabilceğimz bişey yok malesef 😟

    1|0
    0|0
  • Utanıyorum yemin ederim. Erkek olduğuma da insan olduğuma da

    1|1
    0|0
  • Herkes kızıyor üzülüyor da. Dur nasıl denecek? Şerefsiz çok ülkemizde maalesef :(

    1|0
    0|0
  • cezalar hafif ölüm cezasıyla cezalandırılmalı ve bayanlarda da sapıklık var yani bu tür insanlardan uzak durmak gerek

    1|0
    0|0
  • tecavuz hatta tacizin cezasini yargi degil halk vermeli taslanmali yavas yavas ölmeli ibretlik olmali cezasi

    1|0
    0|0
  • Skini kesip ağzına veren yokki

    1|0
    0|0
  • Erkekliğimizi , adamlığımızı karalıyorlar. Allah helak etsin o an..

    1|0
    0|0
  • Tek deilsin idam gelmeden bitmez

    1|0
    0|0
    • 1ay

      Bitmeyecek zaten bu gidişle ayıptır yazıktır küçük çocuklara taktılar.. Söylenecek çok söz var ama Iste..

    • 1ay

      @Uyumlukişi zaten böyle bir şerefsizliği yapana insan denmez ADALET yok.

    • 1ay

      Insan sıfatı bile kullanilmaz. Dengesiz cani yaratıklar.. Adalet yok evet katılıyorum.

  • Bu ülkede Hadım cezası getirilmeli diyorumm!!!

    1|0
    0|0
  • bende senile aynı fikirdeyim onları yapanları çük lerinden asacaksın vallahi

    1|0
    0|0
  • cunku uckuruna cok duskun olan innsanlarla birlikte yasiyoruz

    1|0
    0|0
  • Dünya pislik bir yer.

    1|0
    0|0
  • Çünkü ülke kansız şerefsizlerle dolu

    1|0
    0|0
  • Bizim ülkemiz yine iyi diğer ülkelere göre

    1|0
    0|0
    • 1ay

      6 aylık bebeğe tecavüz etmiş bir adam birde bebeğin ellerini falan baglamis fotoğraflarını paylaşmış😞

    • 1ay

      Malesef her yerde kardeşim var

    • 1ay

      Lan küfürü kardeşim yaptı 0ç diycektim

  • Onlar karaktersiz düşkünler.. onlar içeride yaşayamazlar ya da tecavüz ederler

    1|0
    0|0
  • arap milletine dönüşmeye başlayınca böyle oluyor

    2|0
    0|2
    • 1ay

      Araplar en azından tecavuzculeri sikini kesiyor idam ediliyor bizde ne var tecavüz ettin guzelce besleyelim seni cezaevinde

    • 1ay

      @fatihhanaslan ama eşin öldükten sonra 8 saate kadar onunla cinsel ilişki yaşayabilirsin diye kanun çıkaranlarda onlar kadınları 2. planda görende onlar o dediğin ülke iran diğer arap ülkeleri o kadar fazla karışmıyor

    • 1ay

      iran arap ülkesí değil kardeşim zaten orda Şia dini dili var

  • Suçlular mağdur yakınlarına teslim edilmeli daha caydırıcı olacaktır

    1|0
    0|0
  • Allah belalarını versin. Allahın laneti üzerlerine olsun.

    1|0
    0|0
  • Kanı bozuk çok bilsek. Elimizle Boğarız

    1|0
    0|0
  • ciğeri peş para etmez öylelerinin temiz ölümü hak etmiyorlar
    dök benzini yak gitsin

    1|0
    0|0
    • 1ay

      Acı çektire çektire..

    • 1ay

      bence psikopat bir bayanın eline şu kelepçeli vereceksin yüksek topuklu sert ayakkaıyla patlatsın hayalarını zıplayarak kan içinde bıraksın sonrada kesip atsın o bölgeyi adamda kan kaybından gitsin biraz sert söyledim ama bunu bile hak etmiyorlar

  • Erkekler Devam
    4

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 9

  • Bunların hepsi egitimsizlikten oluyor cahil insan ışte öyle insanlarinkini kesip aradım geliyor hiç acimam valla çocuklara yapılan lara içim razı olmaz

    1|0
    0|0
  • Caydırıcı cezalar ve ağır yaptırımlar gelmiyor çünkü. Şu adam şu cezayı almış, vay be! denilen ne gördük şu ana kadar?

    1|1
    0|0
    • 1ay

      Hiç bir sey görmedik. Maalesef öyle cezalar verilmeli ki akillarindan bile geçirmezler korkudan. Ama yok Iste

  • Insan olan herkes üzülüyor canım ama malesef bazı yaratıklar bunu normal görüyor. Eğitimsizlikle de alakalı değil bu. istediği kadar okusun adam satanist çıkıyor katil çıkıyor. Tecavüz kadar iğrenç bir olaya sessiz kalınması onları daha çok teşvik ediyor😦özellikle cezalandırma yargı sisteminin bu kadar kötü olması çok üzücü.

    1|0
    0|0
  • Peygamber Efendimiz boşuna çocuklarınızı geç olmadan evlendirmenin tavsiyesinde bulunmamış. Bunun en büyük sebebi zamanında yapılmamış evlilikler
    Daha sonra toplum tarafından itilmiş insanlar insanlar birsürü sebepten dolayı aşağılanmamalı ilerde hastalıklı olup çoluk çocuğa bela oluyorlar.

    1|1
    0|0
  • Ülkede tecavüzü suç olarak değil kapatmaya yönelik sistem var.1kere tecavuzden bir şey olmaz diyen, tecavüzcüsüyle evlendirmeye yönelik konuşmalar, tecavuzun üstünü kapatmaya yönelik her bir halt yapılıyor ee boyle oluncada cesaret alıyorlar şöyle meydanın ortasın da yakıcaksın hepsi bir daha yapabiliyorlar mı kodumun ülkesinde ne adaletli bir şekilde yapılıyor ki.

    1|0
    0|0
  • kudurdular

    1|0
    0|0
  • Üzulmeyen insan değil inan ki. Ama buna hiçbir şekilde dur denilemiyor maalesef

    1|0
    0|0
  • Halâ sinirliyim ya nasıl bir acizlik bu

    1|0
    0|0
  • Yanlış eğitim

    1|0
    0|0
Yükleniyor...