Sinifimi ve arkadaslarimi sevmiyorum, Depresyona girdim yardim edin?

Okul cidden cok kotu egitimi ve insanlari. Cok cahil insanlar var. Ben aralarinda farkli duruyorum. Millet birbirinin arkasindan konusuyor. Arkadaslarima guvenmiyorum, birbirlerini dedikodu yapiyorlar. Kiskanclik yapiyorlar. Bu duruma cok uzuluyorum dersde bile surekli aklima geliyor. Ben universte yi dusunuyorum , kazanmayi istiyorum. Allah'a sukur durumumuz iyi aslinda ozel okulda okuyabilirim ama sizce mantikli mi yeni bir okula alisabilirmiyim? Burda derslere odaklanamiyorum -,-Arkadaslarim yuzunden hocalar bana da onyargili oldular. Derste konusuyor benim ustume kalıyor sessiz biri olmama ragmen. Hocalardan azar yiyorum.11siniftayim nolur yardim edin kafayi yemek uzereyim.


0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Hiç düşünmeden ayrıl o okuldan! Ciddi konuşuyorum ayrıl o okuldan. Aynı problemi birkaç sene önce daha küçücükken 5 ve 6. sınıflarımda yaşadım ve o okul benim hayatımı değiştirdi. Pek çok psikolojik problemlerim ortaya çıktı kekeleme, göz teması kuramama, özgüven eksikliği, aşırı duygusal dalgalanma, ileri derecede dikkat dağınıklığı bunlardan sadece birkaçıydı. Bunun yanında daha küçücükken olgunlaşmıştım ve çocuksu ruhumu kaybetmiştim. Sonra 7. sınıfta o okuldan ayrıldım ve düzelmeye başladım ve şu an neredeyse hiçbir problemim kalmadı. Tabi neredeyse kalmadı onca yıl geçmesine rağmen hâlâ etkileri var üzerimde sosyal fobim aşırı azalsa da sürekli devam ediyor toplum içinde yanlış cümle kurma komik duruma düşme ve yeterince mükemmel olamama benim en büyük korkularımdan. Ayrıca da eskisi kadar akıcı konuşamıyorum eskiden "ıııı şeyy" vs. Bile demeden mükemmel cümleler kurardım ama sonrasında kekelemeye başladım bunun yüzünden kekelemem düzelse bile hâlâ eskisi kadar güzel konuşamıyorum herhangi bir şey anlatırken "ıı ımm" gibi sözcükler kullanıyorum :( Kendi kişiliğimi de geç öğrenmiştim mesela, neşeli ve çocuksu bir ruhum varmış meğersem ama o travmadan sonra çok geç kendi benliğimle tanışmıştım. Allah o günleri bir daha göstermesin diyorum o kadar :) Sen sen ol benim yaptığımı yapma geleceğini ve hayatını etkilemesin hiçbir şey ☺☺☺

    0|0
    0|0
    • Benimde oyle ayni sen gibiyim. Ortaokulda herseyle dalga gecen tipler vardi okul bittiginde resmen kendimi kesfetmistim , ozguven gelmisti eskiye gore. Ama onlar yuzunden sosyal fobim basladi benim. Hala da icimde var , her seyi kafama takiyorum. Ve ben boyle iyi niyetli biriyim kimseyi kirmam ama biri beni kirinca cok etkileniyorum. Yeni okula gecsem alisabilir miyim diye korkuyorum.1 tane arkadas olsa bile iyi. Simdiki arkadaslarim pek iyi degiller, kullaniyorlar sanki. Egitimide iyi degil, ogretmenlerden de iyi olan az var. Ogrenciler zaten cok dalgaci ve cahil insanlar.:/Baya kafama takiyorum bildigin.

    • Hepsini Göster
    • Bende degistirmeyi dusunuyorum fakat sene sonunu mu beklesem acaba diye kararsizim. Bunlara ve ogretmenlere nasil 1yil katlanirim bilmiyorum. Okulun ogretmenleride iyi degil ogrenciye takiyorlar ugrasiyorlar. Kotu bir okul yani. Acayip motivasyonum dustu :/Derslere calisasim bile gelmiyor ya arkadasliklar bile kotu.. Rehberlige pazartesi gidecegim.

    • Canım bu problemlerimin hepsi 1 yılda ortaya çıkmıştı zaten sonraki yılda problemlerim daha da gelişmeye ciddileşmeye başlamıştı. Sene sonu değiştirmemeni tavsiye ederim sene bitmeden değiştir okulunu bence :)

Erkekler Ne Diyor 3

  • Ben de benzer bir durumdaydim lisede , okuk dışında hicbiriyle hic görüşmüyordum okul bitti 5 yıl oldu hala hicbiriyle alakam yok egitim konusunda da kendim çalışmıştım kitaplardan okulda uyuyordum

    0|0
    0|0
  • Çabuk çık oradan

    0|0
    0|0
  • sakin ol ve depresyondan çıkmaya bak

    0|0
    0|0
    • Eve geldim baya bir gozlerim doldu. uzuluyorum :/

    • Hepsini Göster
    • Neden degmesin ki sen yerimde ol sende uzulursun :/

    • ben kolay kolay üzülmem gülüm

Kızlar Ne Diyor 5

  • Kendi işine bakmadığın sürece rahat edemeyeceksin. Yalnız kal, yalnızlık kötü bir şey değil. Hobilerinle ilgilen kendine vakit ayır vaktin varken kendini geliştir üniversiteye yatırım olsun ileride çok güzel arkadaşlıkların olur.

    0|0
    0|0
    • Boyle bir okulda mumkun olmuyor ki

  • Kimseyle muhattap olma dersine bak.

    0|0
    0|0
  • Geçer geçer.
    Yapabilecek bir şey yok

    0|0
    0|0
  • başka arkadaşlar bul okuldan olmasa bile konuşursn vakit geçer bende aynı durumdaym

    0|0
    0|0
    • Var oyle insan ama ben sinifi cok takiyorum

    • Hepsini Göster
    • Tesekkur ederim canim ilgin icin insallah hersey yoluna girer^^

    • inşallahh :)

  • Hiç düşünme okulunu değiştir. Kolayca alışırsın merak etme.

    0|0
    0|0
    • Orada yanliz kalirim diye korkuyorum biraz :/

    • Hepsini Göster
    • Tesekkur ederim tavsiye icin ^^

    • Rica ederim

Yükleniyor...