Artık böyle insanlar mı kıymetli?

Dün gece arkadaşımdaydım. Bira içip gitar falan çalıyoduk. Neyse gitar faslı bitti ve muhabbete daldık. 2 kız 2 erkeğiz bu arada.

Anlattığım bir olay üzerine erkek olan arkadaş sen kızları becermeyi bilmiyosun elalemin oğlu beceriyor gibisinden sinkaflı bir laf etti. Dedim terbiyesizlik yapma yanımızda 2 tane bayan var adam gibi konuş.

Çocuk çok umrumda değil ama kızlardan 2'si de çocuğu destekledi. Sen yanlış anladın kağan'ın anlatma tarzı bu falan dediler. Bence bu yapılan ve savunulan şey acayip bir terbiyesizlik. Ama nedense p. çlik yapan, cool, rahat gözükmeye çalışan tipleri bir halt zannediyor insanlar. Edep adap küçümsenir olmuş.

Siz ne düşünüyosunuz?


2|0
14|8

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • Evet oyle insanalr da var. Ama zamani gelince pisman. olacaklarini tahmin etmek zor degil. Boyle insanlarin deger vermesini istemem zaten. İnsanliktan cikip onlarin degerini kazanacagima sevmesinler beni. daha iyi. Ama lutfenbkaramsar olmayin. Cok temiz iyi kalpli insanalr da var hala.

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 13

  • Vay be bu kadar kötü mü oldu artık herşey eskiden biz ailecek televizyon izlerken annemiz babamız yanıızda diye öpşme sahnesinde gözlerimizi kapardık veya o sahne bitene kadar başka tarafa bakardık büyüğümüz yanımız da ayıp olmasın diye artık insanlar herşeyi çok rahat konuşuyor çok ilginç saygı denen bir şey kalmamış maalesef...

    1|1
    0|0
    • 1ay

      Ben hala utanır çekinirim öpüşme sahnesinden :) demek ki neslimiz tükenmemiş.

    • 1ay

      aynen bende utanırım maalesef bizde saygı vardı ya hala da aynı saygı var asla şaşmam yolumdan saygı çok önemli :)

  • kesinlikle düşüncene katılıyorum konuşma tarzı "terbiyesizlik" bana göre de. bu kadar geniş olmamak lazım..

    0|1
    0|0
    • 1ay

      Daha neler neler var bir anlatsam.. Çocuk kızın yanında yabancı bir hatunla konuşuyo telefondan, içeri git rahat rahat konuşucam diye bağırıyo kıza. :D

    • 1ay

      kişi hakkında analiz yapmak bana düşmez de genelleme yapacak olursam bu tarz insanlar pek hoşuma gitmiyor. hoşuna gitmiyorsa benim önerim görüşmem etmem.

    • 1ay

      Gecenin 3'ünde çıktım gittim zaten evden. Daha da görüşmem.

  • Modernleşiyoruz ayağına iyice yoldan çıktık insanoğlu olarak.
    İki hatunun yanında böyle bir şey söylenir mi yahu? Arkadaşın kendini bilmezin tekiymiş belli ki. Çok muhattap olmamaya bak.

    0|0
    0|0
  • Ortam p*c dolu olunca normal zannediyolar napsinlar

    0|1
    0|0
  • Dkslsşd sorun kızlarda valla

    0|1
    0|0
  • "Her erkek aynı" diye savunan kızları kezban olarak görüp aynı şeyi sizin yapmanız da ayrı bir ironi...

    0|0
    0|0
  • insanına göre değişir... eskiden olsa terbiyesizlik derdim ama arkadaş ortamı kız olsalar nolmuş ki? bende ortamda pis bir şaka yapıldığında gülüyorum ne var bunda?

    0|0
    0|0
    • 1ay

      Farkettiysen eğer şaka falan yok ortada.

    • 1ay

      şaka yokta bir laf var allahın bildiğini kuldan mı saklıycaz diye... evet cinsellikle ilgili bir laf edilmiş kabacada olsa... ama insanların konuşma tarzı bu... bişeyler yok gibi davranamayız...

    • 1ay

      Olayın cinsellikle bir ilgisi yok. Ben oturup annemle cinsel sohbet edebilen bir insanım. Olayı farklı anlıyorsun. Olay tutum ve üslup.

      Senin yanında bir erkek başka bir erkeğe "oğlum karıları s. kemiyosun git evde 31 çek o zaman eheheh" dediğinde gülüyorsan veya normal buluyorsan bulmaya devam et. Birbirimize ilişmeden yaşayalım. ;)

  • Kizlar serseri olan tipleri begenir yanar tutusur agzinada eder o cinsler ama genede giderler yani 4s kurali

    0|0
    0|0
  • Sasirmak isterdim

    0|0
    0|0
  • Şaşırmadım

    0|0
    0|0
  • Toplumun etik ahlak kuralları mahvolmuş durumda maalesef:(

    0|0
    0|0
  • sen neyin kıymetli neyin kıymetsiz olduğunu biliyorsun dostum. onun için doğru düşüncenden ödün verme

    0|0
    0|0
  • Yasak olan caziptir psikolojisi ve Türk erkeğine yapıştırılmış macoluk maftasi maalesef. Hâlbuki adamlikla erkeklik aynı şey değil. Keşke farkını anlayilseydik..

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • Valla ecnebilerde en sevdiğim şeylerden biridir, 'Kadının yanında öyle konuşulmaz aaa' tribinin olmaması ve kadınların her ortamda imtiyazlı, yanında insanların dikkatli olması gereken canlılar olması gerktiği düşüncesinin yokluğu.

    Ne var kızların yanında küfrettiyse mk? Sen kasıntılıktan geberiyorsun bana sorarsan.

    1|0
    0|0
    • 1ay

      Dostum dediği lafları bir özelden yazayım istersen sana. İnsan içinde edilecek laflar değil. Şakasına falan küfür edersin tamam da adam resmen kafayı bulup rencide etme amaçlı saldırdı bana.

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      Bir diğer söylenen şeye cevap vermeyip 'Üslüp düzelt ya' tribine kaçan türk genci.

      Derdin kızların küfürlü konuşan birini desteklemesi mi? Adamın küfürlü konuşması mı? Nedir söylemiyorsun.

      'Herifi umursamıyorum, kızlar destekledi, hep coolluk kasan terbiyesizlere tav oluyorlar' diyorsun. 'Ne var küfrettiyse, kasıntı olma' diyince 'Ama çok ağır küfretti, insan içinde edilmez' diyorsun.

      Küfre mi takıldın, küfrün kızlar tarafından savunulmasına mı? Belli değil. Bu belirtilince de 'Üslup düzelt'. Yemezler.

    • 1ay

      Aslına bakarsan küfür etmek de terbiyesizliktir. Bunu normalleştirdiğimiz için gelip burada herşey olağanmış gibi davranıyoruz. Neyse konu bu değil.

      Benim rahatsız olduğum şey karşımdaki insanın şaka maksatlı olmadan rencide etme amacıyla insanların ve özellikle bayanların içinde "onu s. kemiyorsun şunu s. kemiyorsun" muhabbeti yapması. Burada yapılan şey terbiyesizliktir ve artı zihniyet bozukluğudur. Kadınları s. kilmesi gereken bir canlı gibi görmesinden mi bahsedeyim bir de utanmadan bu fikirlerini bir haltmış gibi yansıtmasından mı?

      Neyse bir fikrim var. Eskişehir'deyim, gel buluşalım. Annen de gelsin yanında. Suratına doğru küfredeyim annenin. Nasılsa imtiyaz sahibi değil. Hem şakasına yapıcam zaten. Alınmazsın di mi? :)

  • Malesef kanka. Artık insanlar terbiyesizliği , ahlaksızlığı beğenip uyguluyorlar ve bu davranışları sergileyenleri beğeniyorlar

    0|1
    0|0
  • Haklisin maalesef

    0|1
    0|0
  • Ortamdaki keriz sendin ve farkında değildin..

    Ulan, hangi kadın sevişmeyeceği erkekle bira içer evin içinde?
    Birini alıp tepesine çökseydin ya..

    Orada mevzu edep-adap değil..
    Alenen pompaydı çünkü.

    0|0
    0|0
    • 1ay

      Ben senin gibi a. msalak mıyım güzel abim? 😀 Biri oğlanın manitasıydı, diğeri de çirkindi zaten.

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      Oğlum öyle de, bolluk zamanında öyle oluyor o.. Mal fazla olunca seçici oluyorsun. Bir ay kadınsız kal, bak ne oluyor. Anahtar deliği var diye kapıya bile hallenebiliyorsun..

    • 1ay

      O zaman sana bu şarkıyı armağan ediyorum abi. Fatih Erkoç'un yorumu. :D

      https://www.youtube.com/watch?v=TDXU4z-QkvI

  • Ortamınızda bira var dostum iki kadın ve iki erkeğin bira içtiği ortama da böyle bir konuşma yakışır dı zaten edep hayadan bahsetme!!!

    0|0
    0|0
  • Sen yolundan şaşma kardeşim. B. k yiyen b. kunda boğulur sonunda merak etme. Bu yaşlarda öyle yaşayanlar 25-30 dan sonra da birilerine yamanmaya uğraşıyorlar.

    Adamlık er kişinin, o. Çocukluğu her kişinin kârı..

    0|0
    0|0
  • Malesef kızların aradığı öyle erkekler. Ve de gençken öyle erkeklerle heveslerini alıp sonradan masum erkeklere eş oluyorlar.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...