Çarşaflı kızlar hakkında düşünceleriniz neler?

böyle kapanmak sevapmıdır


0|0
21|15

En İyi Kız Görüşü

  • Farketmez. Kuranda carsafa gir die bir sey yok. Digerlerinden daha cok sevap almiyorlar. Namazi hizli kiliyor diye dahami cok sevap alsin digeride namazini kiliyor nasilsa. Bu bir ornek.

    0|1
    3|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Mini etek giyen hakkında ne düşünüyoram aynı şeyi düşünürüm. Kendi tercihi ben ilgilendirmez.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 20

  • Tesettür farz. Çarşaf şart değil. Ben çarşafın gerekli olduğunu düşünmüyorum ki zaten farz değil.
    Tesettürde şart olan yüz ve eller dışında tenin görünmemesi ve vücut hatlarının belli olmaması.
    Kapalı birinin rengarenk giyinmesi zaten pek hoş durmuyor o kadar abartmaya ve dikkat çekmeye gerek yok ki zaten o kadar renkli olunca da kötü duruyor. Ama siyah giymek falan da farz değil.
    Ayrıca çarşaf genelde yerlere sürünüyor falan. Dikkat ediyorum genelde böyle. Temizlik çok önemli bence. Biraz dikkat etmeliler.
    Yani çarşafsız da tesettüre uygun giyinilir.

    2|0
    0|0
  • Kimseyi kıyafet veya tiple değerlendirmem.

    0|1
    0|0
  • herkesin hayatı kendine bakar gecerim
    ama bigün önümde carsaflı bir bayan dustu ve altında sadece don vardı
    az edep ya, her carsaflı veya tesettürlü dinine bağlı değil benim gözümde sadece bunu söylerim.

    0|1
    1|0
  • Lafım olmaz herkesin kendi tercihi

    0|1
    0|0
  • bombaaa gibiler ahaha ☠

    0|1
    0|0
  • Saygi duyabilirim siyasi amac yoksa ama desteklemem.

    0|1
    0|0
  • Saygı duyarim

    1|1
    0|0
  • kapanmak neden gunah olsun. saygı duyuyorum sevıorm

    0|1
    0|0
  • Saygı

    1|1
    0|0
  • tesettürün en güzel sekli carsaftir. peygamberimizin hanimida giymisti bu yüzden giyenlerede ve tabiki ona göre hareket edipte konusanlara saygim sonsuz

    0|0
    0|0
  • ötünenlere lafım yok dini gereği kapanıyor saygı duyarım.. ama çarşafa duyamıyorum. hele sadece gözleri açık gezenler. allah aşkına kapa bacım gunaha sokma bizi (!) diyorum.

    0|0
    0|0
  • güzel

    0|1
    0|0
  • Kendi tercihi beni bağlamaz

    0|1
    0|0
  • Nötr

    0|1
    0|0
  • Ben carsafli yim ve farz olduğu için giyiyorum kimse de yargılamaz giymeyen giymesin ama kuran da gecmiyo ya da çarşaf farz değil die cümleler de kullanmasin çünkü farz

    0|0
    0|0
    • 1ay

      çarşaf farz değil güzel kardeşim örtünmek farz.. anladın?

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      Kur'ân ile içiçe bir insanım. Ömrümün yarısı O Kelam ile geçti Hamdolsun. Çarşaf, tesettürün en hayırlısı olanıdır. Lakin sadece çarşaf farzdır demek yanlıştır. Nitekim bol ve kapalı renkler de tesettür içine girer. Tesettür, bol olması, koyu renk olmasi ve belli yerlerin kapatılması demektir. Ve bunu Allah için yapmak...

    • 1ay

      @Hayat_Ölüm anlamazlar... yorma kendini..

  • Burda sart olmasi gereken carsaf degil. vucut hatlarini belli etmiyecek sekilde giyinmek ve iyi anlamda dikkat cekmemek. carsaf bunun icin cok uygun. el ve yuz haric hicbiryerin gorunmemeli. valla ben cok begeniyorum. imreniyorum.

    1|0
    0|0
  • Kendi secimleri saygi duyuyprum

    0|0
    0|0
  • bende kapanmak istiyorum

    0|0
    0|0
  • Farzdır

    0|0
    0|0
  • bence sevaptir tam tesettur dedikleri sey carsaftir bence

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 14

Yükleniyor...