Cevapsız çınlama cover'ı gereksiz yanlama nasıl olmus?

altımda araba gereksiz yanlama polis beni arıyo vın dıeselım sanıyo :D


Güncellemeler:
güncelleme 28350923*0

0|0
32

En İyi Erkek Görüşü

  • Detoneye eyvallah da bu kadar olmaz
    İnsanı müzikten soğutuyorlar
    En çok da Vin Disesel'im sanıyor - Kızlar bize bakıyor dediği yerlerde nasıl detonedir

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • klip müzik sözler falan harika ama biraz güzel söyleyememiş sanki ya:d

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 1

  • evladı olmayan şükür sebebi bunlar tövbe yaaa

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

Yükleniyor...