BÖYLE SAÇMA ŞEYLER SİZEDE OLUYOMU?

otobüste ya da pazarda kalabalık yerlerde millet popoma çalpıyo bende birekmi bilmeyerekmi çarpıyo bilmiyom kavga çıkartmaya kalkmaya çalışıyom ben avartıyomuyum yoksa ne biliyim otobüs kalabalık olduğunda sürtüne sürtüne geçenler oluyo önüne baksana lan diyorum sonra kavga çıkıyo ne biliyim bu saçma hislerden nasıl kurutlurum ya da millet bilerekmi çalpıyo anlamadım


0|0
10

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 1

Erkekler Ne Diyor 0

Erkeklerden ilk görüşü sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!

Yükleniyor...