Evlatlık olduğunuzu öğrenseniz ne yapardınız?

Yıllar sonra aileniz size evlatlık olduğunuzu söylüyor. Bundan sonra nasıl bir yol izlerdiniz?Evlatlık olduğunuzu öğrenseniz ne yapardınız ?


0|2
27|30

En İyi Erkek Görüşü

  • Benden memnunlarsa ve beni öz evlatlarından ayırmadılarsa sorun yok öyle dizi ve filmlerdeki gerçeğini arama peşinde koşacağımı sanmıyorum ;)

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Evlatlık olduğumu 5 yaşında ilk babannemden ögrendim (sırf annemi sevmediği için söylemişti) sonra koşarak annemin yanına gidip sordum beni kucagına alıp anlatmıştı çevremizdede var falan demişti o gün o odanın her eşysına kadar hatırlıyorum hiç aklımdan çıkmıyor.. Ailemle o günden sonra bunu hiç konuşmadık çünkü eger konuyu açarsam üzülürler Annem ve Babam bana hiç evlatlık olduğumu hissettirmedi hatta çevremdeki anne ve babalardan kat kat daha iyiler.. Tabi teyzemler, halamlar için ayynı durum söz konusu değil her zaman diğerlerinden eksik kalıyorsunuz... 18 yaşımdayım ama hala o 5 yaşındaki küçük çocukta kaldım hayat oraya kadar dı ondan sonra kendi içimde bambaşka dünyalar oluştu... Sonra mahallemdeki insanlarda biliyormuş tabi okulda ve en yakın çevremde en yakın arkadaşlarım falan bunu bir kaç kez bana dile getirdiler o zamanlar çok üzülüyordum ama şu an iyi ki bunları yaşamışım diyorum çünki hayata bakış pencerem bambaşka bir yanım olgun bir kadın bir yanım 5 yaşında bir çocuk... Hayatımda hiç yakın arkadaşım yok sevgilim yok insanları hayatıma almayı pek sevmiyorum... Hayatıma birini almaktan da korkmuyorum hayatımdan kim çekip giderse gitsin koymuyor çünkü o kadar küçük yaşta terkedilmenin anlamını ögrendim ki.. O hiç tanımadığım kadına da öfkeliyim benden acı çekme duyumu aldı acı çekemiyorum aşık olamıyorum çünkü kaybetmekten korkmuyorum korkamıyorum... Hakkımda bildiğim tek şey trabzonda doğmuş olmam birde adımı onlar koymuş (adımı o kadın mı koydu yoksa beni bulan insanlar mı onu bilmiyorum) hee birde her doğum günümde sanki karşımda o kadın varmış gibi nefretimi kusuyorum... Çok uzun oldu k. bakma

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 29

  • valla onların yanlarında gerçekten huzuru bulduğuma inanıyorsam gerçek ailemin ne önemi var ki

    doğrusu yolum böyle bir durumda hep aynı kalır

    0|0
    0|0
  • Sevinirim vallahi billahi :) ne güzel 2 annem olacak başka ailemde olacak ne güzel :)

    0|0
    0|0
  • Hayata devam ederim beni büyüten bu yaşa kadar anne baba dediğim kişilerle onların emeğini elimin tersiyle atmazdım

    0|0
    0|0
  • Kimseye güvenmem daha

    0|0
    0|0
  • gerçek ailem zenginse hemen giderim zengin değilse gitmem xd

    0|0
    0|0
  • Şaşırmazdım.

    0|0
    0|0
  • Gerçek ailemi ararım belki zenginlerdir 😏

    0|0
    0|0
  • hicbirsey ifade etmez benim icn

    0|0
    0|0
  • Tek başıma bir hayat sürerim heralde. Ayaklarımın üstünde durmaya çalışırım

    0|0
    0|0
  • bana bunca yil anne babalik yapmislar ne diyim.. gidip sirf beni dogurdu diye baskasina da anne baba diyecek halim yok..

    0|0
    0|0
  • gercekten onların cocugu olmamama ramen bana bu kadar emek verip ellerinden geldigince iyi bir yaşam sürmemi sagladıkları icin teşekkür ederdim

    0|0
    0|0
  • Olsun deyip hicbisi olmais gibi hayatima devam ederdim

    0|0
    0|0
  • Büyük ihtimalle ciddiye almaz hayatıma devam ederdim 10 yaşında değilim oturup ağlayayım şu an ki ailemle mutluyum sıkıntım yok hiçbir şey olmamış gibi devam ederim

    0|0
    0|0
  • tip olarak babamın aynısı olduğum için imkansız

    0|0
    0|0
  • bişi olmaz

    0|0
    0|0
  • şüphelerim var zaten derlerse şaşırmam😂

    0|0
    0|0
  • öyle olduğumu düşünüyorum ama bilemem tabi :D

    0|0
    0|0
  • yeşilçam filmleri izlemeyi azaltırım

    0|0
    0|0
  • Uğruna canımı vereceğim kadar sevdirdiniz kendinizi derdim.

    0|0
    0|0
  • biliyordum derim

    0|0
    0|0
  • Farketmez yaşım büyük tek tasarım

    0|0
    0|0
  • ne değişir ki

    0|0
    0|0
  • dert etmem sonucta onlar buyuttu.

    0|0
    0|0
  • İlk onlara tsk ederim bu zamana kadar baktıkları için sonra da gerçekleri araştırırım

    0|0
    0|0
  • Aynen devam bu saatten sonra gerek yok hatta eskisi de yenisi de olmasın

    0|0
    0|0
  • Gercekten beni seviyorlarsa dert etmem ben evlatlik degilim ama beni sevmiyorlar ben ne yapayim?

    0|0
    0|0
  • Yemezler payımı almadan valla bırakmam 😂

    0|0
    0|0
  • yaşıma uygun olgunlukta hareket eserdim. beni kabul eden anne babayı tebrik eder ve ellerini öperdim

    0|0
    0|0
  • evlatlık olsam benim gibisini mi alırlar ya

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 26

  • Terk ederim hic umrum olmaz. Cektirdikleri cektirecekleri sacmaliklarindan kurtulurum

    0|0
    0|0
  • Sasirmazdim 😛

    0|0
    0|0
  • Bliyodum zaten şu tanrısal güzelliğimden :D derdim

    0|0
    0|0
  • Annem beni 3 sene önce falan trolledi.. Hunharca ağlamıştım djdjdnskdj sonra öz annemi falan merak etmiştim

    0|0
    0|0
  • Umurumda olmaz.

    0|0
    0|0
  • Gercek ailemi bulup hesap sorardim bu ailemle kalirdim yine

    0|0
    0|0
  • Bilmem farkli olurdu herhalde geecek ailemi arardim

    0|0
    0|0
  • Umursamam, hayatıma devam ederim.

    0|0
    0|0
  • İnanırdım valla.

    0|0
    0|0
  • Şuanki ailemle yaşamaya devam ederdim ve asla onları bırakmazdım. Doğurmak şart değil

    0|0
    0|0
  • Söyleyemezler. Yemezler. Babama çok benziyorum. :D

    0|0
    0|0
  • Hiçbir şey yapmam bu zamana kadar aile nerdeymş

    0|0
    0|0
  • Zaten evlatlik mis gibi hissediyorum. Oyle bisey olsa sasirmam.

    0|0
    0|0
  • inanmam

    0|0
    0|0
  • Sonunda sizin gibi ruh hastalarındanjh benim gibi mükemmeliğin çıkmıcağını biliyordum. :D

    0|0
    0|0
  • Hayatıma kaldığım yerden devam ederdim.

    0|0
    0|0
  • Normal yaşamaya devam ederim

    0|0
    0|0
  • Gerçek ailemi bulup hesap sorarım ama şuanki ailemi bırakmam asla

    0|0
    0|0
  • Şüphe ediyom zaten bazen :D

    0|0
    0|0
  • Üzülürdüm ya. Bunca yıl o kadar çileyi boşuna çektiğime..

    0|0
    0|0
  • Sevinirim.

    0|0
    0|0
  • Ailemi arama girişiminde bulunmam beni büyüten kendi evlatları gibi gören ailemle devam ederdim.

    0|0
    0|0
  • Üzülürüm

    0|0
    0|0
  • Ailemi bulmak isterdim ama beni büyüten ailemi sayarım diğerlerini saymam.

    0|0
    0|0
  • Ben olabilirim nasil ogrenicem ki

    0|0
    0|0
  • Valla beni buyuten aileyle devam ederim yoluma doguran degil buyutendir ebeveyn senin uzerinde emegi olan hakki olandir o yasima kadar bana onlar bakmis bu tarz bir seyi duyar duymaz cikip gitmek nankorluk olur kendi ailemide arama zahmetinde bulunmazdim birakip gitmisler sonucta caba sarfetmezdim

    0|0
    0|0
Yükleniyor...