Kolay gibi görünen ama yapması zor şey degilmidir anneye, babaya, kardese vs "seni seviyorum" demek? Neden acaba?

Bir çoğumuz annemize babamıza seni seviyorum derken veya baska iltifat ederken zorlanırız. Neden acaba?

Güncellemeler:
1ay Yani onları kırmak en kolay yaptığımız şey degil mi?

0|1
5|1

En İyi Erkek Görüşü

  • Duygularımızı içimizde yaşadığımız için

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Benim için sevdiklerime seviyorsam seviyorum demek zor değildir benim için zor olanı seviyorken seni sevmi'yorum demektir...
    Hiç zorlanmam dün babama bugün anneme sebi seviyorum dedim
    Babamla telefonda konuşuyorduk zaten telefona daha alo demeden ben buyur prensesim diye açtı gönlümü hoplattı 🙏🏻😍 sonra tam kapatıyordum seni seviyorum dedim yine öyle bende seni dedi falan filan 😔 Özledim ya 😔

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 0

Erkeklerden En İyi Görüş seçilmiş!

Kızlar Ne Diyor 4

  • Ben zorlanmıyorum 😊😊

    1|0
    0|0
  • Ben her zman soyluyorum uzuyor söylerken ama neden olduğunu bilmiyorum

    1|0
    0|0
  • Ben hiç demedim ya diyemiyorum kimseye

    1|0
    0|0
  • Kolay

    0|0
    0|0
Yükleniyor...