Kapat

Beyler ayni okuldayiz ama samimiyetimiz yok. Neden bana mesaj atti. Birde ben ne yaziyim.
Kiz mesaj atti ne diyim?





0|0
4|6

En İyi Kız Görüşü

  • abi tam bir erkek kezbanısın ya. Hayırdır hocam diye atarlanmak nedir? kız muhabbet etmek istemiş belli ki ne var bunda bu kadar buralara kaadar soracak.

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Nasılsın falan yaz ne yaptığını falan

    0|0
    0|0
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 3

  • O ne ya ökuz gibi hayirdir hocam ne diyeceksinn demissin 😕

    0|0
    0|0
  • Ay oha ya niye öyle bisey yazdın... inanamıyorum şu an.. kızın yerinde olmak istemezdim :(((( bari napiyosun falan de morali düzelsin kizin

    0|0
    0|0
  • Hocam? 😂

    0|0
    0|0
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 5

  • Hayırdır hocam. Biraz kaba olmuş. Kız senden hoşlanıyor demekki. Ama sen kızdan hoşlanmıyorsun

    0|0
    0|0
  • Hayırdır birader ne ayaksın desen daha romantik olurdu :D

    0|0
    0|0
  • hayırdır hocam ne diyecektin diyen sen misin?

    0|0
    0|0
  • bidaha yazma birader de konu kapansın

    0|0
    0|0
  • Cevap verme

    0|0
    0|0
Yükleniyor...