Sence başarılı bir evlilik yapabilecek misin?

Sitedeki evlileri görünce yeterince soğuyorum ztn birine güvenebileceğimi de sanmıyorum ama oldu da kazara evlendim bn başarılı bir evlilik yapabileceğimi sanmıyorum çok zor biriyle ömür geçirebilmek.. Güvenmek..


0|3

En İyi Erkek Görüşü

  • Aklımdaki ideal eşi bulabileceğimi sanmıyorum. Öyle çok ütopik bir fantezim yok. Doğru kişi için, doğru kişi olabilmek çok nadir rastlanan bir şans.

    1|0
    1|0
    • Beklentilerinin ütopîk olmasından değil sanırım haklısın doğru insanı bulmak ve onun için doğru kişi olmak çok zor.. Milyonda bir denk gelecek bir şey için kumar oynamak gibi..

En İyi Kız Görüşü

  • Evleneceğim çok saygıdeğer eşimi bulunca başarılı bir evlilik yapavağıma inanıyorum

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 22

  • haklısın bucur cadı ben de basımdan bır nışanlılkı donemı gectı evelkı yıl yurt dışındayken bu zamanda bır de cevremde goruyorum boşanan cıftler baya cok bızım apartmanda handan abla var kendı bayraklı adlıyesınde zabıt katıbı arada konuşuyorum bana dıyorkı boşanma dosyalarının yıgılmasını gorsen şaşarsın dıyor dogru kışıyı bulmak cıdden bu zamada zor bucur cadı

    1|0
    0|0
  • bence herkesin hayatına yaşadıklarına bakıpta ben bunu yapamam deme
    herkesin hayatında farklı dinamikler var
    dogru insanla iyi bir evlilik yapabilirsin

    1|0
    0|0
    • Bnde eşek şansı vardır.. Sitede de evli insanları görüyorum en iyisi karısından sıkıldığından burda neler yapıyor normal hayatlarında karılarının yüzüne gülüyor hepsi nerden bilebilirim ki ilerde eşim olacak kişinin gerçek düşüncelerini

    • çok düşünce insanı mutsuz eder
      hiç düşünme bunları..
      yaşa ve gör

    • Haklısın sanırım :) az önce evli birini gördüm de karısı 9 aylık hamile.. Keşke evlenmeseydim diyor.. Kadına acıdım

  • Fazla düşünmemek lazım anı yaşamak en iyisi çünkü olmaz dediğimiz her şey olu verir.

    1|0
    0|0
  • evlenmıcem. cunku başarılı evlılık yapabilmek ıcın kısılıklı kadın gerek öyle kadında yk

    1|0
    0|0
  • benden bir bok olmaz. kesinlikle karımı aldatırım

    1|0
    0|0
  • Evet 😏😎

    1|0
    0|0
  • Sanmam :)

    1|0
    0|0
  • olabilir zor değil

    1|0
    0|0
  • Benim evliliğim iyi olur diye düşünüyorum. Çünkü acı veya tatlı pek çok deneyim yaşadım. Hazırlıklı olduğumu düşünüyorum. Tabi okul bittiği zaman :D

    1|0
    0|0
  • Bir şey diyemem

    1|0
    0|0
  • İnşallah yaparım

    1|0
    0|0
  • Sitedekiler gerçekse eğer ben hayret içindeyim

    1|0
    0|0
  • olursa olur olmazsa olmaz dünyanın sonu değil

    1|0
    0|0
  • Doğru kişi karşına çıkarsa hiçta zor degil hatta çok güzel

    1|0
    0|0
  • ben inanıyorum kesinlikle öyle biri çıkıcak karşıma eminim çünkü ben kendimden eminim tipimede güveniyorum ve sadece dış görünüşe değil karakterede önem veriyorum

    1|0
    0|0
  • bence evliliği geçtim sevgilim bile olmayacak

    1|0
    0|0
  • Başarısız da olsa yapamayacağım

    1|0
    0|0
  • İyi seçmen lazım işte

    1|0
    0|0
  • Bu saatten sonra hiç niyetim yok.
    Tren kaçtı artık.
    Her şey zamanında...

    0|0
    0|0
  • Ben kendimi umutsuz vaka olarak görüyorum zaten. Erdoğan Ceren cesareti olsa keşke bende de. 😞😞

    1|0
    0|0
    • Lütfen kendine gelip toparla

    • Hepsini Göster
    • Kimse kimseye yardım etmiyor maalesef.

    • Bu tarz bir konuşmayı hatırlıyorum..
      Biriyle böyle konuşmuştum..

      Fakat, konuşurken farkettim ki kendini düzeltmeye niyeti yok..
      Ve bunu ilgi çekmek için kullanıyor..
      Henüz ergen..

      Yaş kaç kardeşim senin?

  • Erkekler Devam
    2

Kızlar Ne Diyor 11

  • Hayır.

    1|6
    0|0
  • Ben inanıyorum :D

    1|0
    0|0
  • Evlenmeyi düşünmüyorum, ailece bu kuruma inanmıyoruz.

    1|0
    0|0
  • Değişime tahammül edemeyeceğimi biliyorum.
    Tüketmek ve tükenmek istemiyorum, bana göre değil.

    1|0
    0|0
  • Evlenmeyi düşünmüyorum

    1|0
    0|0
  • Bencede cok zor ben kendime tahammul edemezken her sabah farkli bir kisnin daha yuzunu görmeye tahammul edebilir miyim bilmiyorum😃

    0|0
    0|0
  • Yapmam.

    1|0
    0|0
  • Aynen bekar olmak istiyorum kimseye de sırtımı dayamam çalışıyorum çok şükür evlilik kaynana dırdırı bana göre değil

    0|0
    0|0
  • sanmıyorum.

    0|0
    0|0
  • Sanmıyorum

    0|0
    0|0
  • Evliligim basarili

    1|0
    0|0
Yükleniyor...