Niye kadınları ciddi meselelerde ezerler?

Bunu kadınlara yapıldığını çok gördüm. Bir kadın bilimle ilgili bir şey yazsa bir erkek çıkıp ona ''hadi git sen evi süpür yemek hazırla'' gibi şeyler demeye başlıyor. Ben de bir keresinde din felsefesiyle ilgili bir şeyler yazmıştım bana bir erkek ''sen boş ver bunları git instagramda moda sayfalarını takip et'' demişti. Sanki kadının tek görevi buymuş gibi.Çok sinir bozucu değil mi?


0|0
6|16

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Bu yüzden kadınlar erkeklerle esit olmalı iste. Ataerkil toplumun sorunu bu. Kizlari kucukken evcilik ona anne ol bebek bak diye buyutuyorlar erkeklere goster amcalara diye kizlar menstural dönemlerini saklıyor erkekler icin dugunler yapiliyor kiz cocugu annesiyle sofra topluyor erkek cocugu oturuyor hatta bir tabak bile koymuyor masaya kadindan bekliyor ve bu sekilde yerlesiyor cocuklarin beyinlerine sanki gorevleri buymus gibi empoze ediliyor toplumda buna destek veriyor ayni seyleri yaparak ve boyle yasiyorlar cunku boyle gorduler ama bilmiyorlar bir suru kadin bilimci olduğunu sözüm erkek ustundur diyenlere sadece yapan varsa üstüne alınabilir

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 15

  • Diğer konuları bilmem de 1. Araba kullanmasalar daha iyi ( Trafikte çok canımı sıkıyorlar çünkü sanki tır kullanıyomuş gibi kullanıyorlar aracı )

    2. Futbola karışmasınlar ( Onlarda erkeklere özgü bişeydir )

    3. Haa unutmadan bazıları var sakal bırakmasın be abi onuda biz yapıyoruz zaten 😂 ( İşin espirisiydi bu )

    0|0
    2|0
  • Evet çok saçma. Ama günümüz kızlarının bu sorunda payı var o kadar aptal hallere giriyorlarki kendilerini küçük dusuruyorlar

    1|0
    0|0
  • Haklısın ama '' Welcome To Turkey '' yapacak birşey yok cahillik tavanda olduğu için he de geç en iyisi kadınların zekası çabuk düşünebilmesi erkeklerde olmıyan birşey bilimsel olarak kanıtlı zaten sadece bizim ülkemizde olan birşey neredeyse bide müslümanlığın egemen olduğu ülkelerde :)

    1|0
    0|0
  • Bunu kullanıp demogoji yapan çok kadın da var. Belirli yeterliliği olan bir kadına kimse bir şey diyemez. Vasıfsız olup , haddi bildirilince kadınları eziyorlar yaygarası yapıyorlar. Eğitimli yetenekli kadına hayranlık duyulur , ezilmez.

    1|0
    0|0
    • 1ay

      onlara da duymuyolar sorun orda işte ben de onu anlattım.. saçmalayan insanı erkek/kadın olsun herkes ezer

    • 1ay

      Onlarda bahsettiğim kadınların, erkek modeli. Gerçek hayatta yüz yüze gelemeyecek konumdaki adamlar , abuk subuk konuşuyor. Umursamamalısın.

  • Pek katılmıyorum, evet eskiden durum bu söylediğin gibiydi ama artık devir değiştiği için bu cümlelerde tarihin tozlu raflarına kaldırıldı

    0|0
    0|0
  • Ataerkil toplum

    1|0
    0|0
  • Genelde dinciler ezer kadınları çekemedikleri için. Kuranda yazar zaten erkek kadından üstündür diye

    1|0
    0|0
  • bu bizim ülkemizde var ne yazık ki

    1|0
    0|0
  • sizin yaptiginiz algıdan olabilir mi cunku butun kizlar ayni seyi yapiyorlar yani mesela sizin agzinizda nasıl ki erkekle futbol ic iceymis gibi giyorsa oda genel olarak erkeklere oyle geliyor

    0|0
    2|0
    • 1ay

      ben futboldan mı bahsettim?

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      hiçbi kadın böyle konularda ''sen bırak bunları futbolla uğraş'' demiyo ama sorun da orda zaten erkekler her konuda görüşünü açıklayabilir onlar serbest ama kadınlarda öyle olmuyo

    • 1ay

      sen anlamadin neyse istedigin yorumu yapabilirsin

  • O genelde öyle değil de elinin hamuru ile erkek işine karisma seklindedir ama cidden baze kadinlar üstüne vazife olmayan meselelere de karisiyorlar.

    0|0
    0|0
    • 1ay

      bilim felsefe erkek işi mi oluyor?

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      var öyle bir şey eğer yok diyorsan sen bu ülkede yaşamıyosun heralde ya da pek bilmiyosun ayrıca ben bilim felsefe dedim sen erkek işi üstüne vazife olmayan meselelere karışıyolar yazmışsın yani bilim erkek işi kadınlar karışmasın demişsin gibi bir anlam çıkıyo bundan

    • 1ay

      Sen herseyi anlamak istedigin gibi anliyorsun feminist bir yapin var bence ondan 😃

  • Ben şimdi birşey söylerimde bayanlar beni yuhalar, o yüzden kalsın. :)

    0|0
    0|0
  • Belki erkek olsan da aynı şeyi yazacaktı bunu bilemezsin

    0|0
    0|0
    • 1ay

      hayır neden aynı şeyi yazsın git evi süpür bulaşık yıka modayı takip et diye işte kadına gönderme yapıyo burda güya kadının tek işi buymuş gibi

  • hiç bir zaman bir kadını ezmedim. DEMEK Kİ BELKİ DE SENSİN SIRADAN.

    0|0
    0|0
  • Öyle. Eşitiz. Fıtrat olarak değiliz belki ama hepimiz insaniz, beynimiz var, aklımız var ve kullanabiliriz.

    1|0
    0|0
  • Onlardan mantikli bir söz davraniş beyini kullanip dusunmek gibi bir şeyler mi bekliyordun ki yazdiklari seyler seni burda baslik acmaya itmis 😄 Ne zirvalarlarsa zirvalasınlar muhattap alip cevaplayacağn adam var birde kemik atıp susturacağin seyler var

    0|0
    1|0
    • 1ay

      yoo gayet de mantıklıydı yazdığı şeyler gördün mü bu kadar emin konuşuyorsun?

Kızlar Ne Diyor 5

  • Kendilerinden üstün olanları çekemediklerinden yapıyorlar öyle. Herhangi bir konuda daha bilgili ya da becerikli olmamız erkeklerin işine gelmiyor. Erkeklik egoları sarsılıyor galiba. Sığ görüşlü erkekler yapar genelde onu.

    1|0
    0|0
  • günümüzde bu bıraz daha aşıldı sanki

    1|0
    0|0
  • Beyinleri yetersiz kalırsa yaptıkları ucuz muhalefet

    1|0
    0|0
  • Kadınların kendilerinden daha cok sey bilmesi işlerine gelmiyo

    1|0
    0|0
  • Ezik görüyorlar

    1|0
    0|0
Yükleniyor...