Abimin nisanlisinin annesi 20 yil once genelevinde calismis?

Bunu dyyduk sok olduk. Ailesi zaten iyi degildi ama bunuda beklemiyoduk. Kizda zaten abimle hemen evlenme pesinde heralde bunlar duyulmasin diye. Nisanlisinin annesi 20 veya 25 yil once genelevde calismis napicaz?


0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • ne ne yapıcaz ya? Genelevde annesi çalışmış olabilir. çalıştı diye kötü biri mi oluyor? yaşadığı şartlarını biliyor musunuz belki zor durumda bırakıldı. namus dediğiniz sadece seks yapıp yapmamakla olmuyor. belki çok iyi birisi? ayrıca annesinin sorumluluğu neden çocuğuna bu kadar yansıyor..

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Ben derim ki abin o kadinı koynuna almicak koynuna kızını alıcak. Ne işiniz var bak zaten 20 veya 25 yıl önce çalışmış. Kimbilir neden kadın orda çalıştı neden çalışmak zorunda kaldı artık önyargıları kafanızda atın kimse kimsenin içini bilmiyor yaşadıklarını.
    Herkesin bir hikayesi vardır ama iyi ama kötü.

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 27

  • Kız için ne kadar zor bir durum düşünsene sen dört dörtlüksün ama baban hırsızlıktan yatmış, annen kötü yol düşmüş bunun günahı ne

    0|0
    0|0
  • Yadırgamamak lazım. Bakarsın senin evleneceğin adamında babası kanka çıkar. Daha tehlikeli

    0|0
    0|0
  • Nolmuş yani zorunluluktandır belki kızını büyütmüş bu yaşa getirmiş kimin başına ne geliceği belli olmaz Allah düşürmesin oraya isteyerek kimse gitmez emin ol

    1|0
    0|0
  • Nerden duydunuz?

    0|0
    0|0
  • Zor bir durum burada abinin vereceği karar çok önemli

    0|0
    0|0
    • Ve de tek annesi degil dayisi katil diger dayisi uyusyurucu saticisi abisi dolandirici faizci yani ailesi igrenc ama kiz melekgibi
      Bian once o evden kurtulmak istiyo ailesinden nefrer eeiyo

    • Abin nasıl bir batağa saplanmış kız mekekte olsa bunlar abine evlenince ne rahat verirler nede huzur... yol yakınklen abin başka şehire kaçsın yoksa bir ömür çeker bunun acısını.

  • vay anasını satayım olaya bak

    0|0
    0|0
  • oncelikle nerden duydunuz belki yalandir abin ne diyor bu duruma gemen ewlenilmez zaten biraz zaman gecmeli

    1|0
    0|0
  • nişanı atın biz buluruz :D

    0|0
    0|0
  • Karar sizin

    0|0
    0|0
  • böyle birini aileme hayatta almam gücüm yettiği sürecede aldırmam

    0|0
    0|0
  • Annesi çalışmış kızın suç ne

    1|0
    0|0
  • sağlık testlerinden geçirin herhangi bir cinsel hastalığı yoksa evlensin nolcak o da insan kimseyi geçmişiyle yargılamayın

    0|0
    0|0
  • Abin kızın annesiyle değil o kızla evleniyo o kadının hatası bu sizi ilgilendirmez ki

    1|0
    0|0
  • abin anasıylamı evlenecek kızıylamı kızım sana bişe diymmi genelevindeki kadınlar sizin gibi bakire or*spulardan daha namuslu

    0|0
    0|1
  • Kızda o.. Çocuğu oluyor ozman kızın nasıl bir yaşam geçirmiş olmasına bakın

    0|0
    0|0
    • Kiz bir an once yuva kurmak aile kurmak istiyo ailesini sevmiyo

    • Kız nasıl acaba araştırmak gerekir. Belki annesinni müşterileri tarafından birşeyler yaşadı bilemeyiz

  • annesiyle kizi bir mi peki?
    merak ettigim, nisanlisi nasil biri?

    0|0
    0|0
    • Annesini sevmiyo cok iyi biri
      Ama ailesi cok kotu dayisi uyusturucu esrar satar digeri katil falan ama kiz cok iyi

    • Hepsini Göster
    • Evet tabiki onemi yok ama insan uzulyuyo yani

    • üzülmek ayri tabi, ama sen sanki, onu ailende görmek istemiyo musun gibi soru sormussun

  • eyvah eyvah

    0|0
    0|0
  • Uzak durun

    0|0
    0|0
  • Kız nasıl biri?

    0|0
    0|0
  • kızın babası belli mi

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    7

Kızlar Ne Diyor 13

  • O hayata nasıl düştü bilemezsin neler yaşadı Allah yardımcısı olaun zor bir psikoloji

    0|0
    0|0
  • Ee ne olmus yani... Hemen dıslayın asın kesin recm edin. Kızın ne sucu var?

    0|0
    0|0
  • geçmis gecmiste kalmis ve bunu yapan kiz degil annesi kizi bundan dolayi birakirsa sevmiyordur

    0|0
    0|0
  • 20-25 yıl önce diyorsunuz baya olmuş kadın bir yuva kurmuş anlaşılan herşeyi silip unutmuştur eğer içindeki o... puyu öldürüp kızına aktarmamışsa yansıtmamışsa sıkıntı olarak görmeyin

    0|0
    0|0
  • bence anne ve babalarin hatalarini cocuklar cekmemeli kizin sucu yok ailemizi secemiyoruz

    0|0
    0|0
    • Aynen bizde oyle dusunuyorus ama iste dayisi katil falan ne biliyim abisi dolandirici
      Cook kotu bir ailesi var yani

  • Kizin sucu değil . Namusluysa olabilir

    0|0
    0|0
  • Atın nişanı bence

    0|0
    0|0
  • Kizin sucu ne ki?

    0|0
    0|0
  • Annesinin hatasını kıza odetmeyin

    0|0
    0|0
  • Kızın babasi bile belli değildir mk
    Kızın bir suçu yok gerci
    Iki ucu boklu değnek

    0|0
    0|0
  • abin seviyor mu? kız iyimi? diye düşünün bence hayat bu düşmez kalkmaz bir allah

    0|0
    0|0
  • Kızın annesi yüzünden neden kızı yargılıyosunuz ve belki kadın cok pişman oldu tövbe etti. Kızı içinizde en iyi tanıyan abin o nasıl biri düzgün mü ona bakın iyice arastırın, tabiki evlilikte ailede önemli ama insanları gecmişiyle yargılamayın ki bu abinin nişanlısı olsa ve saklamıs olsa asla olmaz en basta yalanla baslamıstır ama annesi ve kızda bu yüzden madur olmamalı bence

    0|0
    0|0
  • annesiyle evlenmeyecek sonuçta

    0|0
    0|0
    • Aynen zaten bizde boyle dusunuyoruz ama ailesi cok igrenc
      Dayisi katil diger dayisi uyusturucu saticisi falan annesi boyle ama kiz cok iyi

Yükleniyor...