Karundan bile zenginim, ama huzurum yok?

Dünya kadar param var, mücevherler, ziynetler milyar dolarlar ile oynuyorum lakin sağlığımı kaybettim para kazanmak uğruna şimdi paramı sağlığımı kazanmak için harcıyorum ama aile için de huzursuzluk var param için neredeyse beni öldürecekler.. herkes parama hürmet ediyor beni ben olduğum için seven göremiyorum.. insanlar ile arama mesafe koymak zorunda kalıyorum yoksa paramı yemek istiyorlar.. böyle olunca yalnız kalıyorum.. yalnız, sağlıksız, mutsuz bir hayat... dünyalar benim gibi ama değil de gibi.. gibi gibi... hayat mı olur, işte benim hayatım :( o kadar özenilecek bir hayat değil bu zengin hayatı.. şükredin halinize! Beddue etmek son tercihiniz olsun hatta hiç etmeyin geri size dönebilir. Birine beddua edecekseniz illa onun Karun kadar zengin olması için dua edin ;)

Not: Bu yaşta ne zenginliği bu kadar diyecek olanlar çıkacaktır, sülalem zengindi..

Güncellemeler:
1ay Güncel.
1ay Yukarı.

1|0
18|7

En İyi Kız Görüşü

  • Valla hastalığınız nedir yazmamışsınız. Ama bazen insan psikolojik olarak göçer hastalanır. Sizinkisi öyle ise zaten durumunuzda var alın başınızı gidin başka yerde yaşayın. ya da güzel bir karavan ülke ülke gez bu sanada iyi gelicektir. Her yerde de varlıklı bir insan olduğunu söyleme. Seni sen olduğun için herkes arkadaşlık ve dostluk yapsın. Ama o kadar durumun iyi ise arada yardıma ihtiyacı olan insanlarıda unutma.

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Kardeş, kendine yeni bir hayat kur. İflas etmişsin gibi yeni bir ev al, yeni ortamlar edin. O paran hep kalsın ama, aradığın dostları ve eşini bulduğunda tekrar hayatına geri dön.

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 17

  • Demek ki neymiş para her şey değilmiş...

    0|1
    0|0
  • 1-Sağlık sorunun ne?
    2-Sülalen zenginse ne diye senin parana göz dikiyorlar?

    1|0
    0|0
    • 1ay

      Daha fazlasını istiyorlar, sağlık sorunum özel ben de kalsın.

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      Küs zaten bütün aile :) Hastalığım ciddi evet mutsuz olmam yaramıyor daha kötüye götürüyor.. tedavisi için yurt dışında bir ayağım Türkiye de imkanlar kısıtlı.

    • 1ay

      Valla onu bunu bilmem. Asıl delilik aynı şeyleri yapıp farklı sonuçlar beklemektir. Hayatında az ve çok yaptıklarının yerlerini değiştir. Çözülmeyecek bir şey yok.

  • Zenginlik gönülde dir bence allah acil şifa versin sağlık çok önemli tabi

    0|1
    0|0
  • Parayla huzur satın alınmıyor ztn

    0|0
    0|0
  • Güzel troll

    0|0
    0|0
  • Sülalen zengin ama seni paran için öldürmek isteyenler var? Para kazanmak için sağlığından oluyorsun. Bir hikaye yazıyorsan zekanı kullan..

    0|0
    0|0
    • 1ay

      Daha fazlası için.. para kazanmak daha fazlasını ister hep insan oğlu bu bana has birşey değil, ayrıca muhafaza etmek vs gibi sorunlarda var ;)

    • 1ay

      Kesin öyledir (!)

  • Kiyamam ya cok uzuldum :( keske yardimci olsam olmak isterdim

    0|0
    0|0
  • Yalnız kalmayı dene

    0|0
    0|0
    • 1ay

      Zaten yalnızım :)

    • 1ay

      Valla ben zengin değilim ama mutluyum yani senden daha kötü olanları düşünerek haline şükür edebilirsin :)

  • Paran çok da sen ucuzsun be 😊😊

    0|0
    0|0
  • Elindekilerle yetinmesini bil. Şükret

    0|0
    0|0
  • Paranı bana ver senin için mutsuz olmaya razıyım kanka

    0|0
    0|0
  • Her sey guzel ama maneviyatin ne alemde bosluk huzursuzluk bundan kaynaklaniyo bence

    0|0
    0|0
  • Sülalesi raad

    0|0
    0|1
  • Paranin gozu kor olsun

    0|0
    0|0
  • vay be para mutlu eder ama sağlık elden gidince etmiyo artık dimi

    0|0
    0|0
    • 1ay

      Evet günden güne eriyorum, tükendiğimi hissediyorum :) bir elim gökyüzü bir elim de biten hayatım.. ve sonsuz yalnızlığım :)

    • 1ay

      bence hersey düzelir yeter ki inan iyi olursun insallah umutsuzluga kararsızlıga kapılma hersey düzeliceğine inan yeterki

  • Naparsin insanoğlu Allah şifa versin

    0|1
    0|0
  • madem çok zenginsin beni burslu okut hayır duası alırsın

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • Güzel rüya tebrik ederim. Dünya da Karun kadar zengini yoktur. Kendini kıyaslama. Hayallerini de burda yazma

    0|0
    0|0
  • şizofren tedavisi görmen lazım

    0|1
    0|0
  • ben olsam yurtdışına çıkar, sevdiğim bir konuda okurdum

    0|0
    0|0
  • Hayırlısı Vallahi birader Ne diyeyim yani

    0|0
    0|0
  • Maneviyatın varmı?

    0|0
    0|0
  • İstediklerini ver sende

    0|0
    0|0
    • 1ay

      Neden bu parayı atalarım kolay kazanmadı..

Yükleniyor...