Ogrenci kredi karti alan var mi? Ya da bilgisi olan lutfen yardim?

Aylik gelir olmasi lazim ki sonucta ogrencinin ne geliri olur ki ogrenciye ozel garantiden kredi karti basvurusu yaptim aylik 300 tl gelir yazdim o da burs zaten 😂 Sizce aylik gelir cok olmasi lazim mi?

  • Aylik gelir lazim
    50% (1)33% (1)40% (2)Oy Ver
  • Ogrencinin ne geliri olcak lazim degil ogrenci karti icin
    50% (1)67% (2)60% (3)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
0|2

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 2

  • Ben de bu yıl hangi kredi kartı öğrenciler için en iyisi ve en karlısıdır diye araştırdım. Valla şu an için iş bankası iyi gibi duruyor. Adamın biri öğreni kredi kartı veren bankaları tek tek yazmış aşağıya adresini yapıştırıyorum. Bakarsın artık, ama limitleri hep düşük haberin olsun.
    www.kredinotunasil.com/.../...-veren-bankalar.html

    0|0
    0|0
    • 1ay

      eyvallah isbank ve garantiye basvurdum garanti onayladi isbank da bugun arayip ogrenci belgesi felan istedi. hic ogrenci belgesiyle ugrasamam garantiden alicam

  • kardeşim hiç önmli değil ögrenciye verilen limit 1000 tl ve bana kalırsa garantiden al direk 1000 tl lik limit açıyor

    0|0
    0|0
    • 1ay

      Kardesim basvuruyu yaptim da 300 tl gelir yazdim. Simdi kafama takildi 300 tl geliri olana neden 1000 limitli kart versinler ki? Ogrenci karti oldugu icin gelire gerek yok mu diyorsun yani

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      al kardeşim o zamann rahat rahat keyfine bak ama fazla harcama sonuçta geri sen ödeyecceksin

    • 1ay

      İnsallah verirler de gerisini hallederim :) Eyvallah

Yükleniyor...