İngilizce konuşabilen fakat karşıdakinin ne dediğini anlayamayan bir tek ben miyim?

dün 1and1. com u 2 yıllık düşen domainimi kurtarmaları için can havliyle aradım adamlara derdimi anlatıyom güzelce anladılar beni fakat gel gelelim ne konuştuklarını anlamak için kendimi parçalıyom yine olmuyor. live chat hizmetleri vardı yazarak ne güzel anlatıyodum onu da kaldırmışlar.

herneyse benim gibi hem konuşabilen hem iyi yazabilen fakat karşıdakinin ne dediğini 1 kelime bile anlamayan numune bir tek ben miyim? bu sorun pratik yoksunluğundan mı kaynaklanıyor?

dediğim gibi dilbilgisi kuralları çok iyi cümle zamanlamalar herşeyi çok iyi kuruyom yazmada ve konuşmada. ama anlayamıyom adamların o saçma sapan yazıldığı gibi okunmayan dillerindeki aksanlarını.




0|0
4|4

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • zaten en zor evre akıcılıktır bu yuzden sonradan öğrenenler ana dili gibi olanlarla konuşurken karşıdakinden spell yapmasını istememiz veya slow konuşmasını talep etmemizi anlayışla karşılamaları lazım

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

Erkekler Ne Diyor 3

  • Can you slowly speak please? I dont understand you dessydin olay cözülürdü bence 😀

    0|1
    0|0
    • 1ay

      dedim yine çözülmüyo. sorun aksan :D

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      ABD idi.
      ingilizcenin memleketi

    • 1ay

      Amerikan İngilizcesi yani kovboy ingilizcesi deseydin o laflar booy booy biiip sana recep babaa kovboy koçum 😂😂 asıl ingilizce ingilterenin ama.. amerika aksanı guzel bence L leri sert soyluyorlar ama anlamak zor biraz aynen

  • yok be ben de konuşuyrm ama karşımdaki aksanlı konuşuyor değişik bir ses anlamıyorum bende kısaca bizdeki şive olayı oda bence :)

    0|1
    0|0
    • 1ay

      anlamadım ya bazı insanları görüyom türkiyeden, her poku anlayabiliyolar ben mi gerizkalıyım diyom bazen

    • 1ay

      yok kardeşim onlar oo dile maruz kalmışlar ister istemez ögrenirler sende maruz kal bak şakır şakır döktürürsün valla

  • ..,:,

    0|0
    0|1
Yükleniyor...