Cinsel sorulara cevap veren kadınları taciz eden erkekler, naptığınızın farkında değilsiniz sanırım?

Oo denemiş gibisin, deneyim konuşuyor ulan ezberledim artık hepinizin cevaplarını. Tek beyniniz var da hepiniz ortak kullanıyomuş gibisiniz, umumi beyinliler sizi. Kadınların fikirleri nelerdir? Bu konuda memnun olan var mı merak ediyorum?


1|0
6|4

En İyi Kız Görüşü

  • Sorduğum cinsel içerikli sorularda tavsiye vermek için yanıp tutuşan insanlar var. Ozelden yaz yazayım diyor. Zaten cinsel yaşam başlığı altında soru yazmışım yazsana ordan. Gizli kullaniciyim ya sen bilirsin ama bunun cozumu bende diyor. Sanki okuyup ufleyecek öyle bir nefes var adamda. Hayır ben sana ozelden mesaj atacak olsam bile bunun yatakta sonlanma ihtimali elli milyonda bir. Hatta sevgilimin olması bu ihtimali milyarda bire kadar dusuruyor. Neyin hevesi bu, anlam verebilmiş degilim. Bir de sevgilin becerememistirciler var. Bunlar kesin becerir. Tecrübeleri mutlaktır. Çünkü hayallerinde o kadar çok kadınla birlikte olmuslardir ve bu kadınlar o kadar mutlu olmuştur ki engel tanımazlar, özgüven patlaması yaşanmış yeni bir dünya oluşmuştur bile.

    1|2
    0|0
    • 1ay

      Ablacım bunu dedin de aklıma geldi. p*rno film şirketleri oyuncu aradığında yüzlerce kadın uygun bulunurken, bir tane erkek bulamıyorlar. :D bu atıp tutan erkeklere söyleyecek bir sürü özlü söz var da hiç oralara girmicem

    • 1ay

      Ha bir de dalga geçmeye çalışanlar var. En son sorularimdan birinde 1.5 ltlik şişe dene, olmazsa 2.5 luga geç demiş biri. Zaten erikli su bunun için üretmiş o siseleri, tarihceye ve ilk şişelere baktığında görürsün, biraz araştırma yap dediğimde de kendi önerisini ciddiye almış. Bir daha erikli su icmiycem diye feveran etti. c cinsellikle ilgili soru sorduğunda ya da gorus paylastiginda aptal olduğun kanısına variyorlar. Böyle azmis, gözü donmus, espriden anlamayan, tecrübesiz, kandirılabilir vs vs oldugunu dusunuyorlar. Bu da aslında o kişinin sağ eliyle seviyeli bir ilişkisi olduğunu gosteriyor bence.
      Onun dışında bir de ben olsaydım sana şunu yapardimcilar var. Bire bir ilişki. Ben olsaydım sana... sen olsaydın muhtemelen bana... hanım diye hitap ederdin. Ve sen olsaydın hayatımın herhangi bir yerinde, kardeşim der evinde sefil sefil p*rno izleyerek terleyen ellerinle peçete bulmaya calisirdin. Ne bileyim :)

    • 1ay

      Öyle bir giydirdin ki tüylerim diken diken oldu :D erikli su olayı çok iyiymiş be. d şu yazdıklarını okuyan erkekler en azından sana bulaşmadan önce 10 üzeri 27 defa düşünürler :D

En İyi Erkek Görüşü

  • Hani bide bir kız bişey yazıyo altına hemen atlıyorlar ya sen yaptın mi denedin mi kaç yaşındasın tanışalımmı filan sanane reis işin gücün yok mu diyesim geliyo. Cevap veren kızlarda yani...

    0|1
    0|0
    • 1ay

      özele çağırmalara bayılıyorum zaten :D

    • 1ay

      Ahahahhahaha:) Ben bide şeye bitiyorum hani yazdigi gizli kullanıcı karşında kim olduğunu da bilmiyosun bu kadar mi yokluktasınız ulann :D

Kızlar Ne Diyor 5

  • Umrumda olmuyor
    Hiçbirine cevap bile vermiyorum
    Sürekli görüşümün altına yorum yapanları da engelliyorum
    Bu kadar basit olmasınlar

    0|1
    0|0
    • 1ay

      Güzel yapıyosunuz ama bu cümlelerin yasaklanması lazım artık ban sebebi olması lazım, insanların siteden kaçma sebebine dönüştü, gülsem mi ağlasam mı şaşırıyorum :D bakın yine şaşırdım

    • 1ay

      Sitede kimse kalmaz o zaman
      Üyeliği iptal olan başka hesap açar gelir

    • 1ay

      en azından xperi artmadan bu sorulara cevap veremez dünya bir kaç saatliğine güzelleşir :)

  • Hiç fark etmiyorum onları

    0|1
    0|0
  • Hadi güzellere yazarsınız anladık daa benden ne istiyonuz lan 😂😂😂

    0|1
    0|0
    • 1ay

      senin neyin varmış kardeşim, deme öyle şeyler hepsi pusuda zaten şu an , ani bir hareketini bekliyolar :D

    • 1ay

      Hsgs küfür yerler engel yerler etsinler çokta önemli değil 😂

  • Tek beyni ortak kullanma kısmına çok güldüm 😄😄
    Soruna gelirsek çok rahatsız edici gerçekten. Sanki kadınlar istekli olmaz olanlarda kaşar hepsine yav. şamak gerek hepsi bu mantık içerisinde

    0|1
    0|0
    • 1ay

      empati kurma yetenekleri yok ya, insan en basitinden şunu diyebilir. Ben erkeğim ve içimdeki seks dürtüsünden dolayı yerimde duramıyorum. Acaba kadın olsam nolurdu? 19. yüzyıl avrupasıyız nerdeyse

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      @Çamaşırsuyu1 diyemezsin arkadaş, isterse de istesin, kimsenin tacizini haklı çıkarmaz bu. Senin canın seks yapmak istiyor diyelim, orman kaçkını senden yakışıklı bir kadın geldi leş gibi kokuyor 2 metre yanına yaklaşamıyorsun. Taciz etmeye başladı, ee senin canın seks yapmak istiyorsa devam etsin dimi? Kadın bu lan kadın. Canı seks de yapmak isticek, senin gibi kafasında public fantezisi de kuracak, ama istediğini yapacak anladın mı şimdi

    • 1ay

      @lcslcs ulan kardeşim gotunden dinleme ben kimseyi 1bhakli cikarmiyorum 2 kimsenin yaptiginida onaylamiyorum gordugumu soyluyorum bayanlarda sutten cikmis ak kasik değil sanki sen gozune at gozlugu takiyosun

  • Farkindalar

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • Aynen ya

    0|1
    0|0
  • :)
    Bu da farkli bir bakis acisi

    0|1
    0|0
  • Şikayet edince engellenmiyormu ya da sen engelleyemiyorsun

    0|1
    0|0
    • 1ay

      engelleniyor da öyle bir sayıdalar ki cidden uğraşılacak gibi değil bence. bir kadın şimdi buraya mesaj kutusunun ssini atsa akıl sağlımı kaybedebilirim diye tahmin ediyorum. d

    • 1ay

      Erkeklerin beyinleri hayalarında herhalde

Yükleniyor...